Ja poltit tänään tissitHei ja minusta ei oikein muisteta kuin se että ompelen
Ja poltit tänään tissitHei ja minusta ei oikein muisteta kuin se että ompelen
Mä muistan sen että asut mun entisessä kotikaupungissa. Sullon pieni poika ja olet yh. Haaveilit muutama kuukausi sitten muuttamisesta.Oishan se ihan jees tietää muistetaanko mitään
Uniquepoppyn nimimerkki on tuttu, siis olen nähnyt monesti mutta nyt ei tule mitään tiettyä juttua mieleen. Jos saisi listata vaan nimimerkit jotka muistaa niin olis helpompaa
yksi poltti sormensa ja toinen tissinsä Kuumaa kamaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26600955:Ja poltit tänään tissit
Kaksi tankoa sulla on. Muuta en tiedäMinusta ei onneksi muisteta/tiedetä täällä palstalla juuri mitään. Se on ihan plussaa, sillä muuten minut tiedetään vähän liiankin hyvin välillä.
hehe..Kaksi tankoa sulla on. Muuta en tiedä
yksi poltti sormensa ja toinen tissinsä Kuumaa kamaa
Poika ja tyttö :heart:Phoebsilla on kaksi lasta (tyttöjä molemmat?) ja kiva blogi. Ja olohuoneessa Ikean Expedit-hylly.
Ja muistanko ihan väärin että Phoebsi itse olisi adoptoitu?
Haha.Minustapa ette tiiä mittään
sä olet aivan tuntematon mulleHaha.
no sinä.:heart:Haha.
Katotaan mitä mä muistaisin. Sä oot alle 30v, hoitoalalla työskentelet, asut pääkaupunkiseudulla. Sulla on silikonit ja vähän aikaa sitten eronnut. Tankotanssia harrastat ja pidät korkkareista ja mekoista. Jännää et mulla ei ole selvää mielikuvaa sun muksutilanteesta mutta muistaisin et yksi on?Minusta ei onneksi muisteta/tiedetä täällä palstalla juuri mitään. Se on ihan plussaa, sillä muuten minut tiedetään vähän liiankin hyvin välillä.
nimimerkin muistan nähneeni, muuta en muista...mulla on tosi huono muisti palstalaisten suhteenMusta kukaan ei osaa sanoa mitään, tuskin kukaan ees muistaa nähneensä mua täällä
Musta kukaan ei osaa sanoa mitään, tuskin kukaan ees muistaa nähneensä mua täällä
Sä asut tai olet ennen asunut Anatolian naapurissa?Musta kukaan ei osaa sanoa mitään, tuskin kukaan ees muistaa nähneensä mua täällä
väärin. :attn:Minustapa ette tiiä mittään
Ai kiva, kampaajalle olen menossa ottamaan ainakin väriäMinä muistan sen sun ihanan tukan. Teitkö sille mitään?
Ihan OT, Sangriasta (siis siitä juomasta) tulee kivasti känniin =)Ai kiva, kampaajalle olen menossa ottamaan ainakin väriä
Joo, asun kyllä hyvin lähellä ja joo, avatar aiheutti kohua vau, jotain mustakin muistetaanSä asut tai olet ennen asunut Anatolian naapurissa?
Ja joku aika sitten joku nillitti sun avatarkuvasta
Musta kukaan ei osaa sanoa mitään, tuskin kukaan ees muistaa nähneensä mua täällä
Mä en tykkää sangriasta enkä mun nikistä, en tajuu miksi sen valitsin joskusIhan OT, Sangriasta (siis siitä juomasta) tulee kivasti känniin =)