otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
kamalaa. kyllä se varhaisiän dementia pukkaa. tuttuja nimimerkkejä, mutta en kyllä näin aamulla muista mittään. täytyypä kitata lisää kahvia, jos noi pari oletettua aivosoluja heräis.
Olit vasemmistoliiton ehdokkaana. Olet aiemmin elänyt pitkään suhteessa naisen kanssa (?).
juu pitää paikkansa
Ps. miks musta tuntuu, että sun viestimääräs on vähentynyt? Oletko sensuroinut itseäsi :p
 
Sariel
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
kamalaa. kyllä se varhaisiän dementia pukkaa. tuttuja nimimerkkejä, mutta en kyllä näin aamulla muista mittään. täytyypä kitata lisää kahvia, jos noi pari oletettua aivosoluja heräis.
Olit vasemmistoliiton ehdokkaana. Olet aiemmin elänyt pitkään suhteessa naisen kanssa (?).
juu pitää paikkansa
Ps. miks musta tuntuu, että sun viestimääräs on vähentynyt? Oletko sensuroinut itseäsi :p
en kyllä oo. ja en tiedä miten se ees tehdään? elleivät sitten modet oo sensuroinut :whistle:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
jos mäkin uskallan, ja avaan sateenvarjon jo valmiiksi, ja panssarin päälle :/
Kuopuksesi sai katsoa junioria aamulla, mutta heti vauvatv:n alkaessa töllönne sulkeutuu.

Teette talvilomalla laskettelureissuja aina jonnekin, jos vain lomittajan saatte.

 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
jos mäkin uskallan, ja avaan sateenvarjon jo valmiiksi, ja panssarin päälle :/
Kuopuksesi sai katsoa junioria aamulla, mutta heti vauvatv:n alkaessa töllönne sulkeutuu.

Teette talvilomalla laskettelureissuja aina jonnekin, jos vain lomittajan saatte.
ensimmäinen meni väärin, meillä huutaa telkkari aamusta iltaan ja toinen vaihto ehto meni oikein :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
taas näitä tylsiä "ei muistella nibbleriä" ketjuja! |O :xmas:

Huuhkajatar bor tidee riktit näära :)å haar maarsviinsunga.

SuukkoSuulle muistaa paljon asioita, ja on kävelevä tietopankki :) meni naimisiin loppukesästä ja odottaa nyt esikoistaan.

Riipputisurupuska oli ekoja nikkejä jolle nauroin ääneen :D

Kiharapää oli ekoja palstalaisia joita aloin tuntemaan. hyvänä kakkosena Juli05 :)

Heili Karjalasta autto mua hädän hetkellä (kun mulla ei ollu kestovaippojen kaavoja)
Nibblerillä on kissoja ja yksi sairastaa (sairasti?), epätoivoisena hän bailais vaikka palstan seniorin kanssa. Ja hän asuu tuolla pikkasen etelämpänä meistä katsoen.

 
nibler ei taida ottaa mitään tosissaan, tai sitten ottaa mut mie en tajua ottaa sen tosissaan ottamisia tosissaan :ashamed:
jonseredilla kasvaa kotona hamppu koristeena.
rukoilijasirkan mies näyttää putinilta, ja on muutenkin kuulemma kiva mies.
turkilmas pisti ukkonsa syömään synttäripäivänsä letut yksinään.
matami mutkulalla oli onkkelmia rauta-arvojen kanssa?
scarlett työskentelee baarissa.
täs nyt alkuun jotain.... :snotty:
 

Yhteistyössä