otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Tää nainen aikaansai keskivertoa voimakkaamman shokin ilmaantumalla erääseen kuvaketjuun tunnistamaan mut (ts. mun vanhemmat).. :D

Tiedoksi saattelen että juonin sun, Tipu ja erään toisen ulkomaille karanneen vanhan ystävän kimppatörmäystä sit joulukuulle.. ;) Niin jos se vain kaikille sopii? Olisi ihan huippua piipahtaa tuopposella tai parilla vaihtamassa 15 vuoden kuulumiset.. :D
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Tää nainen aikaansai keskivertoa voimakkaamman shokin ilmaantumalla erääseen kuvaketjuun tunnistamaan mut (ts. mun vanhemmat).. :D

Tiedoksi saattelen että juonin sun, Tipu ja erään toisen ulkomaille karanneen vanhan ystävän kimppatörmäystä sit joulukuulle.. ;) Niin jos se vain kaikille sopii? Olisi ihan huippua piipahtaa tuopposella tai parilla vaihtamassa 15 vuoden kuulumiset.. :D
Hei hieno homma :D ! 22-29.12 ollaan siellä. Ilman lapsia vai lasten kanssa? Ai, nyt vasta vällähti tuo "tuopposella".. Eli ilman muksuja. No sen parempi ;)
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Tipu: Vissiin toinen ulkomaan tuliainen tulee 27.12 Suomen kamaralle eli siinä on 2 päivää aikaa. :)

Mun puolesta voidaan törmätä vaikka sekä että! :D
No oisko 27 tai 28.12 hyvä? Me lähdetään sen verran aikasen ajamaan 29.12, et siinä ei kyllä kerkee.. Tai voidaanhan me jo nähdä vaikka aikasemminkin, jos meinaa, ettei kerkii kolmestaan nähdä. Meitsillä alkaa kalenteri olla jo täynnä |O
 

Yhteistyössä