Otetaanko taas ajankuluksi pieni leikki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja intuitiontestaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oranssi, 4 ja haarukka.

Olet elinvoimainen ja pirteä. Luonteeltasi ehkä vähän epäileväinen, et usko ihan kaikkea samalta istumalta. Kuitenkin jollain tasolla olet hyvin uskonnollinen, joko etsit suurempaa totuutta vielä tai sitten olet jo sen omasi löytänyt. Kuitenkin, jos et ole jo miettinyt niitä asioita, elämässäsi tulee myöhemmin vaihe, jolloin todella pohdit jumaluutta ja maailmankaikkeutta ja muita "uskonnollisia" asioita.
Sinusta on kovin vaikeaa saada jotain irti, en tiedä miksi.. osaatko sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja intuitiontestaaja:
musta 7 kortti

sinua kiehtovat mystiset asiat. Vaikka sinua onkin helppo lähestyä, paljastat syvimmät ajatuksesi ja tunteesi vain hyvin harvoille ja valituille. Kanssasi on kyllä helppo tulla toimeen, mutta ympärilläsi on ikäänkuin peili, jonka läpi ei näe ja jonka yli ei pääse. Ehkä vähän varauksellinen, vaikka tätä eivät muut huomaakaan.
Oletko tumma itsekin? Luulen näkeväni sinut tässä, tummat hiukset (ruskeat) , pitkähkö nainen. Tai sitten tämä on joku sinulle tärkeä ihminen tässä, sisko? Ystävätär?

Aika hyvin osu, pitkä mä en kyllä ole, mut eräs ystävä on - tummia ollaan molemmat.
:flower:

Ai tuonne jäi tuo "pitkähkö" :D Piti ottaa se pois, luulinkin ottaneeni. Mulle kun pitkähköjä ovat kaikki naiset jotka ylittää huimat 160cm :D
Kiitokset :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oranssi, 4 ja haarukka.

Olet elinvoimainen ja pirteä. Luonteeltasi ehkä vähän epäileväinen, et usko ihan kaikkea samalta istumalta. Kuitenkin jollain tasolla olet hyvin uskonnollinen, joko etsit suurempaa totuutta vielä tai sitten olet jo sen omasi löytänyt. Kuitenkin, jos et ole jo miettinyt niitä asioita, elämässäsi tulee myöhemmin vaihe, jolloin todella pohdit jumaluutta ja maailmankaikkeutta ja muita "uskonnollisia" asioita.
Sinusta on kovin vaikeaa saada jotain irti, en tiedä miksi.. osaatko sanoa?

Aika hyvin meni tämä. Totuutta en ole vielä löytänyt, etsin kyllä. Minulla on todella paksu suojamuuri, en anna itsestäni juuri mitään. Ehkä siksi et saanut irti.

musta 7 kortti

sinua kiehtovat mystiset asiat. Vaikka sinua onkin helppo lähestyä, paljastat syvimmät ajatuksesi ja tunteesi vain hyvin harvoille ja valituille. Kanssasi on kyllä helppo tulla toimeen, mutta ympärilläsi on ikäänkuin peili, jonka läpi ei näe ja jonka yli ei pääse. Ehkä vähän varauksellinen, vaikka tätä eivät muut huomaakaan.
Oletko tumma itsekin? Luulen näkeväni sinut tässä, tummat hiukset (ruskeat) , pitkähkö nainen. Tai sitten tämä on joku sinulle tärkeä ihminen tässä, sisko? Ystävätär?

Aika hyvin osu, pitkä mä en kyllä ole, mut eräs ystävä on - tummia ollaan molemmat.
:flower:

Ai tuonne jäi tuo "pitkähkö" :D Piti ottaa se pois, luulinkin ottaneeni. Mulle kun pitkähköjä ovat kaikki naiset jotka ylittää huimat 160cm :D
Kiitokset :)

Mä en saa tota rajaa rikki ilman korkkareita :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
punainen, 10, ruusu

Oi voi :D
Sinä olet hyvin intohimoinen ja romanttinen ihminen. Elät tunteella, lähes täysin. Koet suuria ja vahvoja tunteita, sekä hyvässä että pahassa. Rakkaus on sinun elämäsi kantava voima. Et voisi kuvitellakaan eläväsi ilman sitä. Taidat olla rakastunut nyt juuri tällä hetkelläkin, kun sinusta vain rakkaudelliset energiat leijailee. Punaista ja sydämiä ja kutkuttavaa iloa :D

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö harmailee:
Punainen,13 ja vasara

Olet looginen ihminen, etsit aina järkiperäisen selityksen kaikelle etkä oikeastaan usko mihinkään "huuhaaseen". Ajattelitko sitä kuuluisaa testiä kun vastasit tähän..? Sitä, jossa pyydetään myös valitsemaan jokin väri ja työkalu tms? :D No, en tiedä. Ehkä se mielikuva tuli siksi, että pyrit tosiaan järkeistämään kaiken. Niin sinun maailmankuvasi toimii :)
Elämässäsi järki sanelee suuremman osan kuin tunteet. Et ole tunteiden vietävissä etkä mikään "haihattelija". Päinvastoin, saan sinusta hyvinkin topakan ja päättäväisen naisen kuvan. Kyllä sinusta toki herkkäkin puoli löytyy, mutta nnäytät sen vain harvemmin ja vain läheisimmillesi.

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
Punainen, 2 ja patakaappi

Sinulle perhe ja koti ovat kaikki kaikessa. Luonteeltasi ehkä enemmänkin rauhallinen ja harkitsevaisuuteen taipuvainen. Rakastat kotiasi, ja sinulle on tärkeää että kotisi on lämmin, kodikas ja kaunis. Sisustusmakusi on lämmin, ei siis metallia ja modernia muotoilua.. Ehkä jokin vanhanaikaisempi tyyli on sinua lähellä. Näen tässä omakotitalon, vanhan, mummolamaisen? Pitsiverhoja, lasiverantaa, rukkikin. Vanhat kaapistot keittiössä, sellainen kaunis pyyhetelinejuttu, vaaleaksi maalattu :D En tiedä onko kotisi vaiko vain haaveesi. Mutta ilmeisesti juuri sellainen, mitä rakastaisit :)
Tykkäisit asua ennemmin maaseudun rauhassa, kerrostaloasuminen keskellä kaupunkia olisi sulle kauhistus, kokisit "kituvasi" siellä. Sulla taitaa olla lähellä ihana mies, vaaleahko tukkainen, ei mikään hintelävartaloinen, turvallinen, kiltti ja vakaa. :) Onnentyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
punainen, 10, ruusu

Oi voi :D
Sinä olet hyvin intohimoinen ja romanttinen ihminen. Elät tunteella, lähes täysin. Koet suuria ja vahvoja tunteita, sekä hyvässä että pahassa. Rakkaus on sinun elämäsi kantava voima. Et voisi kuvitellakaan eläväsi ilman sitä. Taidat olla rakastunut nyt juuri tällä hetkelläkin, kun sinusta vain rakkaudelliset energiat leijailee. Punaista ja sydämiä ja kutkuttavaa iloa :D

tunteella elän, ah, niin totta. kallis elämänmuoto :ashamed: tällä hetkellä olen sairaana ja ystävät ovat ihanasti huomioineet minua. ehkäpä tuosta saat sen rakkauden tunteen, sillä rakastunut en ole. olen hyvin varautunut miesten suhteen enkä hyväksy minkäänlaista hyväksikäyttöä.
olen iloinen ja välitön, sanovat päivänsäteeksi ;)
kiitos sinulle tulkinnastasi!

Alkuperäinen kirjoittaja myö:
Punainen, 2 ja patakaappi

Sinulle perhe ja koti ovat kaikki kaikessa. Luonteeltasi ehkä enemmänkin rauhallinen ja harkitsevaisuuteen taipuvainen. Rakastat kotiasi, ja sinulle on tärkeää että kotisi on lämmin, kodikas ja kaunis. Sisustusmakusi on lämmin, ei siis metallia ja modernia muotoilua.. Ehkä jokin vanhanaikaisempi tyyli on sinua lähellä. Näen tässä omakotitalon, vanhan, mummolamaisen? Pitsiverhoja, lasiverantaa, rukkikin. Vanhat kaapistot keittiössä, sellainen kaunis pyyhetelinejuttu, vaaleaksi maalattu :D En tiedä onko kotisi vaiko vain haaveesi. Mutta ilmeisesti juuri sellainen, mitä rakastaisit :)
Tykkäisit asua ennemmin maaseudun rauhassa, kerrostaloasuminen keskellä kaupunkia olisi sulle kauhistus, kokisit "kituvasi" siellä. Sulla taitaa olla lähellä ihana mies, vaaleahko tukkainen, ei mikään hintelävartaloinen, turvallinen, kiltti ja vakaa. :) Onnentyttö.

Tää meni kyllä ihan nappiin...Huh, huh!

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Valkoinen 5 ja potkukelkka

Sinulla on kyky elää tässä ja nyt -keskittyä koko olemuksellasi juuri tähän hetkeen ja nauttia siitä. Et haikaile menneitä, et elä pelkkää "sitten kun"-elämää. Koet että Elämäsi on juuri nyt täydellistä ja osaat nauttia siitä. Onko sinulle pieni tyttö? Alle kouluikäinen, ehkä joku neljän, viiden vanha? Iloinen ja nauravainen, hiukset ponnarilla molemminpuolin päätä. Vaaleahko pieni tyttönen :)

Yhteistyössä