Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piip:
Tuon maitzun kuva on kopsattu jostain. Sen näkee siitä kuinka rakeinen se on, eikä näytä yhtään aidolta valokuvalta.
Jos on kännykuva.
En tiedä kuka siinä kuvassa on, mutta jos on tuollainen purukalusto ilman valkaisua niin :flower: Enpä ole ennen törmännyt..
Web kameralla otettu kuva. En ole ikinä polttanut tupakkaa, en juo kahvia enkä käytä alkoholia, jospa sekin on osasyyllinen hampaiden väriin.
Jäit kiinni! Miksi vastasit hampaanpoistoa käsittelevään ketjuun, että tupakoit 10 minuuttia hampaanpoiston jälkeen?!

Maitzzu, tässä sun vastaus: "Multa 2 kertaa hammas poistettu ja oon polttanu joka kerta n. 10 min poiston jälkeen :whistle: Ei oo ikinä mitään haittaa ollut."

Jos et kerran ole ikinä polttanut, niin miksi valehtelet polttavasi toisessa ketjussa? Aikamoisen amatöörimäistä! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Web kameralla otettu kuva. En ole ikinä polttanut tupakkaa, en juo kahvia enkä käytä alkoholia, jospa sekin on osasyyllinen hampaiden väriin.
Tuota, juuri pari päivää sitten sanoit polteelleesi tupakkaa heti hampaanpoiston jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi miten söpö kuva Sipulilla.

Tossa minusta, kun mulla on paljon meikkiä. :xmas:
Sä oot ilman meikkiä/vähemmällä meikillä jotenkin keijukaismainen, persoonallisella tavalla kaunis.. siis niissä kuvissa mitä oon nähnyt. Tässä kuvassa se persoonallisuus jotenkin häviää, kaunis olet tässäkin, mutta jotenkin samannäköinen kuin niin moni muu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
ööö, ehkä vähän vähempi meikki on pukevampi, olen nähnyt susta paljonkin kauniita kuvia mutta kaunein kuva mitä olen susta nähnyt on se jossa istut muistaakseni Gracen, Koodin ja Pienisydämen kanssa jossain, ilman meikkiä
Öö, ehkä kuitenkin laittaudun oman mieleni mukaan, enkä sinun mielesi mukaan. Varsinkin, jos lavalle menen tanssinäytökseen.
juu meikki tilanteen mukaan, vaan mistä olisin voinut arvata mihin olet menossa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
ööö, ehkä vähän vähempi meikki on pukevampi, olen nähnyt susta paljonkin kauniita kuvia mutta kaunein kuva mitä olen susta nähnyt on se jossa istut muistaakseni Gracen, Koodin ja Pienisydämen kanssa jossain, ilman meikkiä
Öö, ehkä kuitenkin laittaudun oman mieleni mukaan, enkä sinun mielesi mukaan. Varsinkin, jos lavalle menen tanssinäytökseen.
ööö, ehkä sirkkiksen ei kannata laittaa kuvaansa tänne jos on noin herkkänahkainen. wicked maryn kommentti oli ihan ystävällinen, mutta heti pitää alkaa kiukuttelemaan. niin keskenkasvuista.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piip:
Tuon maitzun kuva on kopsattu jostain. Sen näkee siitä kuinka rakeinen se on, eikä näytä yhtään aidolta valokuvalta.
Jos on kännykuva.
En tiedä kuka siinä kuvassa on, mutta jos on tuollainen purukalusto ilman valkaisua niin :flower: Enpä ole ennen törmännyt..
Web kameralla otettu kuva. En ole ikinä polttanut tupakkaa, en juo kahvia enkä käytä alkoholia, jospa sekin on osasyyllinen hampaiden väriin.
Jäit kiinni! Miksi vastasit hampaanpoistoa käsittelevään ketjuun, että tupakoit 10 minuuttia hampaanpoiston jälkeen?!

Maitzzu, tässä sun vastaus: "Multa 2 kertaa hammas poistettu ja oon polttanu joka kerta n. 10 min poiston jälkeen :whistle: Ei oo ikinä mitään haittaa ollut."

Jos et kerran ole ikinä polttanut, niin miksi valehtelet polttavasi toisessa ketjussa? Aikamoisen amatöörimäistä! :D
eh :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
ööö, ehkä vähän vähempi meikki on pukevampi, olen nähnyt susta paljonkin kauniita kuvia mutta kaunein kuva mitä olen susta nähnyt on se jossa istut muistaakseni Gracen, Koodin ja Pienisydämen kanssa jossain, ilman meikkiä
Öö, ehkä kuitenkin laittaudun oman mieleni mukaan, enkä sinun mielesi mukaan. Varsinkin, jos lavalle menen tanssinäytökseen.
juu meikki tilanteen mukaan, vaan mistä olisin voinut arvata mihin olet menossa?
No, mä en ole koskaan millään tavalla arvostellut sun kuvia tai sun tapaa laittautua, eikä se mun mielestä ole tarkoituksena. Jos se sun mielestä on tarkotus, niin ok, jatka toki.
 
americana
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja americana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tässä linkki hampaanpoistoketjuun:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1623992
no just juu...mitenkähän tämänkin selittää:)
Kyllä feikki aina selitykset keksii :xmas:
mä en ole missään vaiheessa sua feikiksi väittänyt...kuvasi vaan herätti epäilykseni siitä, että onko se oikeasti sun kuva vai netistä napsaistu. Näköjään alkaa kuitenkin paljastua muutakin
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Mä olen yrittänyt bongata sut täällä Kalliossa liikkuessani, mutta en ole onnistunut :( . Ihmiset on loppujen lopuksi kuvissa aika eri näköisiä kuin livenä.
Mäkin olen yrittänyt bongata sua. =) Kävelen vaunujen kanssa ihan joka päivä tässä lähialueella. Vihje, beiget Teutonia Funit. ;)
 
hmph
Minun ukolla on kanssa ihan luonnottoman valkoiset hampaat ja ihan luonnollisesti ovat sellaiset. Tai siis on se välillä käynyt hammaslääkärissä ja siellä poistettu tummentumat.
Ihan pelkällä kumilaipalla (vai mikä nyt onkaan) saa hampaiden luonnollisen valkoisuuden esiin.

Itse ihan hämmästyin edellisellä hampilääkärireissulla, kun hampaat oli tosi valkoiset myös, Mutta kun olen tupakoinut ja juonut kahvia ja punaviiniä sen jälkeen, niin ne on taas aika keltaiset.q
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
Kiitos kohteliaisuudesta. :LOL: Pistäpä oma kuvasi niin katsotaan mikä sirkuksen hahmo susta tulee mieleen. Epäilen simpanssia. :p
 
salaliittoteoria
No entäs Grace! Ihan samanlainen kuin Maitzzu! Molemmat tosi nättejä ja hiuksetkin tolleen epäaidon kuohkeasti, kyllä siitäkin voi jo päätellä ettei oo aitoja, normaalisti hiusten kuuluu olla päätä myöten eikä noin hienosti. Ja nuo maitzzun hampaat, liian valkoiset. Sanoi johtuvan siitä, ettei juo kahvia, mutta mitä se kertookaan ihmisestä jos ei juo kahvia? Epäilyttävää sanon minä. Ja mikä ihme saa ihmisen ottamaan itsestään kuvan webbikameralla, ei ole tervettä, se kertoo ainoastaan siitä, että henkilö salailee jotain, kyllä näin on.

Pelottavaa ja kamalaa tämä maailman meno nykyään, kun joka puolella näitä feikkejä. Herkkäuskoisemmat ihmiset joutuvat kärsimään tällaisten huijarien takia! Hävetkää, tuhlata nyt normaalien ihmisten aikaa tällaiseen!

Minäkin jouduin guuglettelmaan koko yön ja tämän päivän todistusaineistoja tämän tapauksen takia ja sen seurauksena en saanut nukuttua ja heräsin liiian myöhään tänään, kun piti viedä koira lenkille ja oli tehnyt läjät olkkariin ja mitään en löytänyt netistä, vaikka kuinka etsin, ja siihen se yö menikin! Ovat varmaan hakkeroineet jotenkin taitavasti ettei pysty löytämään:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
ööö, ehkä vähän vähempi meikki on pukevampi, olen nähnyt susta paljonkin kauniita kuvia mutta kaunein kuva mitä olen susta nähnyt on se jossa istut muistaakseni Gracen, Koodin ja Pienisydämen kanssa jossain, ilman meikkiä
Öö, ehkä kuitenkin laittaudun oman mieleni mukaan, enkä sinun mielesi mukaan. Varsinkin, jos lavalle menen tanssinäytökseen.
juu meikki tilanteen mukaan, vaan mistä olisin voinut arvata mihin olet menossa?
No, mä en ole koskaan millään tavalla arvostellut sun kuvia tai sun tapaa laittautua, eikä se mun mielestä ole tarkoituksena. Jos se sun mielestä on tarkotus, niin ok, jatka toki.
oletko muuten huomannut etten ikinä sano mitään kenestäkään arvostellakseni ilkeässä mielessä, eikä nytkään ollut tarkoitus.
Mä olen kai tavallista hidasjärkisempi tänään, koska en tajua mitä loukkaavaa siinä on kun totean sun olevan luonnonkaunis.
Mun tapaa laittautua saakin arvostella koska en edes yritä olla luonnollinen tai huoliteltu, mulla on ollut sama tyyli jo 25 vuotta, ainakin.
 
americana
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Olen sitten ehkä joskus tupakoinut. Mua vaan ärsyttää jankuttaa jostain valkoisista hampaista, mitä hemmettiä mä mahdan mun hampaiden värille. En ole koskaan sanonut olenko pirkanmaalla eläinlääkärinä vai jossain muualla. Lopetan tämän keskustelun tähän ja jatkan muissa aiheissa. :wave:
on tässä nyt muustakin kyse kuin pelkistä valkoisista hampaista...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Olen sitten ehkä joskus tupakoinut. Mua vaan ärsyttää jankuttaa jostain valkoisista hampaista, mitä hemmettiä mä mahdan mun hampaiden värille. En ole koskaan sanonut olenko pirkanmaalla eläinlääkärinä vai jossain muualla. Lopetan tämän keskustelun tähän ja jatkan muissa aiheissa. :wave:
Tais loppua kuvat kesken... :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
oletko muuten huomannut etten ikinä sano mitään kenestäkään arvostellakseni ilkeässä mielessä, eikä nytkään ollut tarkoitus.
Mä olen kai tavallista hidasjärkisempi tänään, koska en tajua mitä loukkaavaa siinä on kun totean sun olevan luonnonkaunis.
Mun tapaa laittautua saakin arvostella koska en edes yritä olla luonnollinen tai huoliteltu, mulla on ollut sama tyyli jo 25 vuotta, ainakin.
Mä en vaan ymmärrä, miksi pitäs alkaa muuttamaan sitä omaa tapaa laittautua jonkun toisen mieleiseksi. Voihan se olla sitten niinkin, että on tosi tyhmää edes näyttää naamaansa. Mutta en koskaan laita niitä pinoihin, joissa pyydetään meikkivinkkejä tai millainen kampaus sopisi paremmin. Mutta ihan sama, ymmärrä jos ymmärrät ja älä jos älä. En ottanut pahalla, en vaan tajua.
 

Yhteistyössä