Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
oletko muuten huomannut etten ikinä sano mitään kenestäkään arvostellakseni ilkeässä mielessä, eikä nytkään ollut tarkoitus.
Mä olen kai tavallista hidasjärkisempi tänään, koska en tajua mitä loukkaavaa siinä on kun totean sun olevan luonnonkaunis.
Mun tapaa laittautua saakin arvostella koska en edes yritä olla luonnollinen tai huoliteltu, mulla on ollut sama tyyli jo 25 vuotta, ainakin.
Mä en vaan ymmärrä, miksi pitäs alkaa muuttamaan sitä omaa tapaa laittautua jonkun toisen mieleiseksi. Voihan se olla sitten niinkin, että on tosi tyhmää edes näyttää naamaansa. Mutta en koskaan laita niitä pinoihin, joissa pyydetään meikkivinkkejä tai millainen kampaus sopisi paremmin. Mutta ihan sama, ymmärrä jos ymmärrät ja älä jos älä. En ottanut pahalla, en vaan tajua.
Ei kai kukaan sanonut, että sun pitäis muuttaa mtn. Sanottiin vain että olet kauniimpi vähemmällä meikillä. Jos joku sanois mulle esim. että jotkut vaatteet istuu mulle paremmin kun toiset vaikka irc-galleriakuvien perusteella tai että jossain kuvassa oon laittanu hiukset tai meikit kivemmin kun toisessa, niin en mä ottais siitä itteeni. Enkä ajattelis että mua painostetaan pukeutumaan aina tietyllä tavalla tai kampaavan tukkani tai meikkaavan tietyllä tavalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Olen sitten ehkä joskus tupakoinut. Mua vaan ärsyttää jankuttaa jostain valkoisista hampaista, mitä hemmettiä mä mahdan mun hampaiden värille. En ole koskaan sanonut olenko pirkanmaalla eläinlääkärinä vai jossain muualla. Lopetan tämän keskustelun tähän ja jatkan muissa aiheissa. :wave:
Muisteles tarkemmin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
oletko muuten huomannut etten ikinä sano mitään kenestäkään arvostellakseni ilkeässä mielessä, eikä nytkään ollut tarkoitus.
Mä olen kai tavallista hidasjärkisempi tänään, koska en tajua mitä loukkaavaa siinä on kun totean sun olevan luonnonkaunis.
Mun tapaa laittautua saakin arvostella koska en edes yritä olla luonnollinen tai huoliteltu, mulla on ollut sama tyyli jo 25 vuotta, ainakin.
Mä en vaan ymmärrä, miksi pitäs alkaa muuttamaan sitä omaa tapaa laittautua jonkun toisen mieleiseksi. Voihan se olla sitten niinkin, että on tosi tyhmää edes näyttää naamaansa. Mutta en koskaan laita niitä pinoihin, joissa pyydetään meikkivinkkejä tai millainen kampaus sopisi paremmin. Mutta ihan sama, ymmärrä jos ymmärrät ja älä jos älä. En ottanut pahalla, en vaan tajua.
no enhän mä itsekään ala muuttaa omaa tyyliäni miksikään vaikka kuka sanoisi mitä, ja tästä syystä harvemmin kyselen mitään vinkkejäkään, enkä ajatellut hetkeäkään että mun pitäisi päästä sua muuttamaan mun mieleisekseni, ethän sinä minua varten itseesi laita tai muitakaan ihmisiä varten...vaan kun olen nähnyt susta paljon kuvia ja kun valokuvamuisti on hyvä ,tietysti tulee verrattua kuvia keskenään.
Mutta en nyt jaksa tästä tämän enempää...
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tässä tuo sama joka profiilissakin.Harvoin minä kameran etupuolella sillä mä olen se joka kuvailee meitin perheessä, joten.. poseerataan sit oikeen urakalla :snotty:

Hei miten laitat hiuksiasi? Näyttää hyvältä!
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
|O pimpom taidat tosiaan nimimerkkisi veroinen, tai muuten vaan huonokäytöksinen ja/tai huononäköinen...
Suzyanne on kaunis nainen !
Todellakin kaukana kauniista.

Onneksi minulla on sen verran terve itsetunto, että tiedän olevani ihan tavallisen näköinen 37-vuotias nainen, en erityisen kaunis, mutten huomiota herättävän rumakaan. Uskon sinun olevan taas jälkimmäistä, koska sinulla on tarve arvostella muita.

Oli muuten ihan viimeinen kerta kun laitan tänne kuviani, ja taidan poistaa profiilikuvanikin. Aina vaan unohtaa, ihan omaa naiviuttaan, että täällä on näitä arvostelijoita. :(
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
oma kuva se oli. jos joku niin kauheesti sit haluaa nähdä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5518377.jpg
Oletko koskaan käynyt kosmetologilla? Eikö kukaan ole ikinä sanonut sinulle, että kulmasi on nypitty todella rumaksi?
Tiesitkö, että tuossa kuvassa näyttää, että oikea silmä katsoo itään, vasen länteen?
Ja nuo lasit. Niin last season. Eikä sovi tuommoiseen suht pyöreeseen naamaan.

---

Täytynee sanoa, että Jätkä ei kyllä vastannut mielikuvaa :)

Käsittämätöntä toisten haukkumista :eek:
Vaikka tämä toinen olisi joitain haukkunut, niin kuvitteletko itse olevasi parempi tuollaisen tekstin jälkeen????

Ihan tavallisen nätti ihminen tuossa kuvassa (haukkui joitain tai ei).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
|O pimpom taidat tosiaan nimimerkkisi veroinen, tai muuten vaan huonokäytöksinen ja/tai huononäköinen...
Suzyanne on kaunis nainen !
Todellakin kaukana kauniista.

Onneksi minulla on sen verran terve itsetunto, että tiedän olevani ihan tavallisen näköinen 37-vuotias nainen, en erityisen kaunis, mutten huomiota herättävän rumakaan. Uskon sinun olevan taas jälkimmäistä, koska sinulla on tarve arvostella muita.

Oli muuten ihan viimeinen kerta kun laitan tänne kuviani, ja taidan poistaa profiilikuvanikin. Aina vaan unohtaa, ihan omaa naiviuttaan, että täällä on näitä arvostelijoita. :(
Kuules Suzyanne leuka pystyyn, piiloutua ei pidä sen takia että tällä palstalla on ressukoita ihmisiä joilla on niin surkea itsetunto että pitää kasvottomana arvostella toisia!
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
oma kuva se oli. jos joku niin kauheesti sit haluaa nähdä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5518377.jpg
Oletko koskaan käynyt kosmetologilla? Eikö kukaan ole ikinä sanonut sinulle, että kulmasi on nypitty todella rumaksi?
Tiesitkö, että tuossa kuvassa näyttää, että oikea silmä katsoo itään, vasen länteen?
Ja nuo lasit. Niin last season. Eikä sovi tuommoiseen suht pyöreeseen naamaan.

---

Täytynee sanoa, että Jätkä ei kyllä vastannut mielikuvaa :)

Käsittämätöntä toisten haukkumista :eek:
Vaikka tämä toinen olisi joitain haukkunut, niin kuvitteletko itse olevasi parempi tuollaisen tekstin jälkeen????

Ihan tavallisen nätti ihminen tuossa kuvassa (haukkui joitain tai ei).
Taitaa tämä haukkuja olla sama joka minua haukkui. :kieh:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Profiilissa uusin otettu kuva, noin 2 viikkoa vanha, en ole tuosta muuttunut, paitsi ehkä mustat silmänaluset on valvomisesta hieman tummentuneet, ja hiusten juurikasvut pidentyneet. :D
Susta tulee mieleen klovni.
|O pimpom taidat tosiaan nimimerkkisi veroinen, tai muuten vaan huonokäytöksinen ja/tai huononäköinen...
Suzyanne on kaunis nainen !
Todellakin kaukana kauniista.

Onneksi minulla on sen verran terve itsetunto, että tiedän olevani ihan tavallisen näköinen 37-vuotias nainen, en erityisen kaunis, mutten huomiota herättävän rumakaan. Uskon sinun olevan taas jälkimmäistä, koska sinulla on tarve arvostella muita.

Oli muuten ihan viimeinen kerta kun laitan tänne kuviani, ja taidan poistaa profiilikuvanikin. Aina vaan unohtaa, ihan omaa naiviuttaan, että täällä on näitä arvostelijoita. :(
Kuules Suzyanne leuka pystyyn, piiloutua ei pidä sen takia että tällä palstalla on ressukoita ihmisiä joilla on niin surkea itsetunto että pitää kasvottomana arvostella toisia!
Kiitos rohkaisevista sanoista. :flower: Kun itse on sellainen ettei halua ketään ehdointahdoin loukata, niin aina välillä unohtuu että on olemassa sellaisiakin, jotka sitä nimenomaan haluavat. :(
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Olen sitten ehkä joskus tupakoinut. Mua vaan ärsyttää jankuttaa jostain valkoisista hampaista, mitä hemmettiä mä mahdan mun hampaiden värille. En ole koskaan sanonut olenko pirkanmaalla eläinlääkärinä vai jossain muualla. Lopetan tämän keskustelun tähän ja jatkan muissa aiheissa. :wave:
Kylläpä täällä on paljon hotteja lekureita, Blumea ja maitzzua sun muuta...
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:
No entäs Grace! Ihan samanlainen kuin Maitzzu! Molemmat tosi nättejä ja hiuksetkin tolleen epäaidon kuohkeasti, kyllä siitäkin voi jo päätellä ettei oo aitoja, normaalisti hiusten kuuluu olla päätä myöten eikä noin hienosti. Ja nuo maitzzun hampaat, liian valkoiset. Sanoi johtuvan siitä, ettei juo kahvia, mutta mitä se kertookaan ihmisestä jos ei juo kahvia? Epäilyttävää sanon minä. Ja mikä ihme saa ihmisen ottamaan itsestään kuvan webbikameralla, ei ole tervettä, se kertoo ainoastaan siitä, että henkilö salailee jotain, kyllä näin on.

Pelottavaa ja kamalaa tämä maailman meno nykyään, kun joka puolella näitä feikkejä. Herkkäuskoisemmat ihmiset joutuvat kärsimään tällaisten huijarien takia! Hävetkää, tuhlata nyt normaalien ihmisten aikaa tällaiseen!

Minäkin jouduin guuglettelmaan koko yön ja tämän päivän todistusaineistoja tämän tapauksen takia ja sen seurauksena en saanut nukuttua ja heräsin liiian myöhään tänään, kun piti viedä koira lenkille ja oli tehnyt läjät olkkariin ja mitään en löytänyt netistä, vaikka kuinka etsin, ja siihen se yö menikin! Ovat varmaan hakkeroineet jotenkin taitavasti ettei pysty löytämään:/
:LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu kerro!:
Niin oletko eläinlääkäri vai et? Sanot että et oikeasti ole, mutta sitten esittelyssä sanot olevasi, mikä tää juttu on?
En ole sanonut etten ole eläinlääkäri.
Ei se ole kova työ käydä läpi Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkärit. Mut Pirkanmaalla sä et ainakaan työskentele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu kerro!:
Niin oletko eläinlääkäri vai et? Sanot että et oikeasti ole, mutta sitten esittelyssä sanot olevasi, mikä tää juttu on?
En ole sanonut etten ole eläinlääkäri.
Ei se ole kova työ käydä läpi Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkärit. Mut Pirkanmaalla sä et ainakaan työskentele.
Jos vaikka uudellamaalla;

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/01/1039966
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu kerro!:
Niin oletko eläinlääkäri vai et? Sanot että et oikeasti ole, mutta sitten esittelyssä sanot olevasi, mikä tää juttu on?
En ole sanonut etten ole eläinlääkäri.
Ei se ole kova työ käydä läpi Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkärit. Mut Pirkanmaalla sä et ainakaan työskentele.
Jos vaikka uudellamaalla;

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/01/1039966
heh, mäkin luin aamulehdestä ton jutun. en sit viittiny linkittää tänne :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Sä voit käydä vaikka kaikki eläinlääkärit läpi, ei haittaa mua.
Niin aionkin. Mut olen 100% varma et sua ei niiden joukosta tule löytymään. Aika hassua ensin sanoa, työskentelevänsä Pirkanmaalla eläinlääkärinä ja seuraavassa vaiheessa kieltää. Samoin ensin sanoa poltelleensa ja juoneensa kahvia ja sitten kieltää.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Sä voit käydä vaikka kaikki eläinlääkärit läpi, ei haittaa mua.
Niin aionkin. Mut olen 100% varma et sua ei niiden joukosta tule löytymään. Aika hassua ensin sanoa, työskentelevänsä Pirkanmaalla eläinlääkärinä ja seuraavassa vaiheessa kieltää. Samoin ensin sanoa poltelleensa ja juoneensa kahvia ja sitten kieltää.
linkitäs tähän se keskustelu, missä sanoo työskentelevänsä pirkanmaalla? :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
En ole sanonut työskenteleväni PIRKANMAALLA eläinlääkärinä. Siis onko tämä niin hieno ammatti, ettei palstalla olevalla voi sellaista olla? :headwall:
No kuten sanoin, ei ole vaikeaa ottaa selvää Pirkanmaan lähialueiden eläinlääkäreisä =) Its easy, ei ole vaikeaa myöskään selvittää lisenssiaattitöitä ja niiden tekijöitä, sekä valmistumisen jälkeistä urasuuntautuneisuutta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Pitääköhän munkin laittaa itestä kuva,mutta kuva ei ole ihan "tuore" viime kesänä kuvattu.
saiskos suurempana jotta likinäköiset silmäni näkisi paremmin...
http://www.aijaa.com/v.php?i=5627715.jpg
kiitos suurennoksesta... sä olet hyvin sympaattisen ja kiltin näköinen, lempeät kauniit silmät, viehättävä kaikinpuolin =)
 

Yhteistyössä