Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
tungetaan nyt sit taas kuvankaa mukaan :LOL:
tuolla tuorein kuva

http://irc-galleria.net/user/%F6t%F6kk%E484/picture/116007506
Säkin näytät tutulta jostain.. :snotty: Ja nätti olet :heart:
hmm..en saanu sun kuvaa auki olsiin kyyliny oletko sä tutun näköinen.
Mä olen vilauttelija vain :ashamed:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Our%20wedding/180-1.jpg

sä kyllä kans näytät jotenkin tutulle.. missä asut? espoo,vantaa tms??

 
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
sä kyllä kans näytät jotenkin tutulle.. missä asut? espoo,vantaa tms??
Oon asunut koko aikuisikäni täällä pohjosessa...Pari vuotta tuli vietettyä Piikkiössä koulussa ja 15-vuotiaaksi asti asuin Nummelassa. Mutta sen etelämmässä en ole asunut :D
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja americana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Mä olen vilauttelija vain :ashamed:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Our%20wedding/180-1.jpg
Kaunis olet ja kuvasi näyttää myös aidolle:) Ihana iho:)
mitkä kuvat tääällä ei näytä aidoille...? siis tässä ketjussa...?
No sen Maitzzuu vai mikä se oli.
jaa, no kyllä se ihan oikealta kuvalta näyttää... oikea ihminen... että enpä nyt hiffaa mitä tarkoitetaan että olis epäaito...
No se väittää et hampaat ei ole valkaistu vaan luonnostaan sellaiset kun hänen äidilläkin on
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
sä kyllä kans näytät jotenkin tutulle.. missä asut? espoo,vantaa tms??
Oon asunut koko aikuisikäni täällä pohjosessa...Pari vuotta tuli vietettyä Piikkiössä koulussa ja 15-vuotiaaksi asti asuin Nummelassa. Mutta sen etelämmässä en ole asunut :D
ok no sitten et ole se keneksi luulin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piip:
Tuon maitzun kuva on kopsattu jostain. Sen näkee siitä kuinka rakeinen se on, eikä näytä yhtään aidolta valokuvalta.
Jos on kännykuva.
En tiedä kuka siinä kuvassa on, mutta jos on tuollainen purukalusto ilman valkaisua niin :flower: Enpä ole ennen törmännyt..
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
En oo koskaan tänne kuvaa laittanut, mutta kun niin moni muukin uskalsi ja tää on niin hämynenkin ja kaikkee...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5624341.jpg
Ooh, olet ilmiselvä Amelié, eli se Audrey Tautou. :heart:
 
hjkis
Alkuperäinen kirjoittaja Piip:
Tuon maitzun kuva on kopsattu jostain. Sen näkee siitä kuinka rakeinen se on, eikä näytä yhtään aidolta valokuvalta.
Joo ehkei oo tavallisella kameralla otettu vaan webkameralla tai kännykällä :D paraskin sherlocki
 
Piip
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piip:
Tuon maitzun kuva on kopsattu jostain. Sen näkee siitä kuinka rakeinen se on, eikä näytä yhtään aidolta valokuvalta.
Jos on kännykuva.
En tiedä kuka siinä kuvassa on, mutta jos on tuollainen purukalusto ilman valkaisua niin :flower: Enpä ole ennen törmännyt..
Kännyköilläkin tulee aika selkeitä kuvia joten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maitzzu:
Siis, voi herranjumala. Mikä tuossa on sitten niin ihmeellistä, että hampaani on noin vaaleat? :headwall:
Phi Kappa Phi yhdistykseen vaihto-oppilas vuonna, tuli vain tuosta logosta mieleen? Siitä joka näkyy valokuvasta selkäsi takana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja americana:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Mä olen vilauttelija vain :ashamed:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/Our%20wedding/180-1.jpg
Kaunis olet ja kuvasi näyttää myös aidolle:) Ihana iho:)
mitkä kuvat tääällä ei näytä aidoille...? siis tässä ketjussa...?
No sen Maitzzuu vai mikä se oli.
jaa, no kyllä se ihan oikealta kuvalta näyttää... oikea ihminen... että enpä nyt hiffaa mitä tarkoitetaan että olis epäaito...
No se väittää et hampaat ei ole valkaistu vaan luonnostaan sellaiset kun hänen äidilläkin on
no hyvänen aika, joillain on valkoiset hampaat, ihan luonnostaan.. niin oli mullakin... kunnes kahvin ja tupakan myötä tummuivat... mutta ihan tavan kaupasta ostettavalla hammastahnalla ne saan valkoisiksi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piip:
Tuon maitzun kuva on kopsattu jostain. Sen näkee siitä kuinka rakeinen se on, eikä näytä yhtään aidolta valokuvalta.
Jos on kännykuva.
En tiedä kuka siinä kuvassa on, mutta jos on tuollainen purukalusto ilman valkaisua niin :flower: Enpä ole ennen törmännyt..
Itse sanoisin, että 100% varmasti (yli)valkaistut hampaat ja silikonit.

Typerintä on mennä kiletämään hampaiden valkaisu, ei mene läpi.
Eihän valkaisussa mitään pahaa ole. Aion itsekin teettää joskus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Piip:
Tuon maitzun kuva on kopsattu jostain. Sen näkee siitä kuinka rakeinen se on, eikä näytä yhtään aidolta valokuvalta.
Jos on kännykuva.
En tiedä kuka siinä kuvassa on, mutta jos on tuollainen purukalusto ilman valkaisua niin :flower: Enpä ole ennen törmännyt..
Itse sanoisin, että 100% varmasti (yli)valkaistut hampaat ja silikonit.

Typerintä on mennä kiletämään hampaiden valkaisu, ei mene läpi.
Eihän valkaisussa mitään pahaa ole. Aion itsekin teettää joskus.
niin, kyllähän hampaat voi olla hyvinkin valkoiset, mutta maitzzun hampaat suorastaan loistaa kuvasta, tulee mieleen että on jollain kuvankäsittely-ohjelmalla valkaistu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi miten söpö kuva Sipulilla.

Tossa minusta, kun mulla on paljon meikkiä. :xmas:
ööö, ehkä vähän vähempi meikki on pukevampi, olen nähnyt susta paljonkin kauniita kuvia mutta kaunein kuva mitä olen susta nähnyt on se jossa istut muistaakseni Gracen, Koodin ja Pienisydämen kanssa jossain, ilman meikkiä
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
ööö, ehkä vähän vähempi meikki on pukevampi, olen nähnyt susta paljonkin kauniita kuvia mutta kaunein kuva mitä olen susta nähnyt on se jossa istut muistaakseni Gracen, Koodin ja Pienisydämen kanssa jossain, ilman meikkiä
Öö, ehkä kuitenkin laittaudun oman mieleni mukaan, enkä sinun mielesi mukaan. Varsinkin, jos lavalle menen tanssinäytökseen.
 

Yhteistyössä