Otan ideoita vastaan miten tätä tatskaa voisi jatkaa!!

Ruusuköynnöstä, terälehtiä, vaikka muutama ruusunpiikkikin, entäs esim. lapsen syntymäaika sinne jonnekin sopivasti? Varmasti tatuoija osaa antaa hyviä vinkkejä, ja hieno tulee!

Haaveilen itse pienestä lilasta ruususta, johon sopivasti laitettaisiin tyttären syntymäaika. Esim. lapaan... Haluaisin ekaksi laihduttaa nämä ikuiset kiloni :( pois (eli asia olisi ajankohtainen varmaan 5v kuluttua) , ja olen ihan hirveän kipuarka - joten taitaa jäädä haaveeksi vain...

Alkuperäinen kirjoittaja lapsellista:
Onpa taas törkeetä porukkaa liikentees.
Mieluummin ajan kuluttama tatska käsivarressa,ku naama norsun v*tulla päivästä toiseen.

Miten ois jos jatkaisit jollain kukkatyylillä?Tatskaaja voi varmasti antaa sulle joitain hyvii vinkkejä,ja ainahan tuota ruusua voi vähän siistiä.Ei peittoon,mut vähän jotain uutta juttua siihen.
Minkä kokoinen tuo kuva on?

Tuo on korkeudeltaan n. 4,5cm ja leveydeltään n. 5cm. Väriä tuohon ainakin saa mun mielestä lisätä.

pakko vielä sanoa, ettei tuo tatuointi nyt niin ruma ole. tai ei minulla eka ajatus ole "kamala". toisaalta omaa tatskaani arvosteltu myös... osin piikkilankamainen, osin tribaalimainen ohut kuvio joka kiertää ranteen ympäri... hyvin tehty, ihan hyvämaineisessa liikkeessä mutta monista se silti on "tuhru"... :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Ruusuköynnöstä, terälehtiä, vaikka muutama ruusunpiikkikin, entäs esim. lapsen syntymäaika sinne jonnekin sopivasti? Varmasti tatuoija osaa antaa hyviä vinkkejä, ja hieno tulee!

Haaveilen itse pienestä lilasta ruususta, johon sopivasti laitettaisiin tyttären syntymäaika. Esim. lapaan... Haluaisin ekaksi laihduttaa nämä ikuiset kiloni :( pois (eli asia olisi ajankohtainen varmaan 5v kuluttua) , ja olen ihan hirveän kipuarka - joten taitaa jäädä haaveeksi vain...

Mulla on ylipainoa ja silti on lapaluun kohdalla lintu. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

:) Kiitos rohkaisusta... Vaan entä tuo kipuarkuus?

:) Kiitos rohkaisusta... Vaan entä tuo kipuarkuus?

No jos sä olet synnyttänyt, niin kyllä sä tuon kivun kestät. :D Lapaluun kohtaan kyllä ottaa aika kipiää, mutta aika kipuherkkä mäkin olen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
minkäs kokoseks tuo saa levitä, ideoita on pää täynnä ja lisää tulee kun otan tuota selvän-näkijää lisää :p

Vai, että selvännäkijää. :laugh: No anna tulla ideoita. :D

mä tuun piirtämään kun selviän tästä :D

Kaverillani on ruusu tatuointi selässä.Meinasi ottaa siihen tekstin,että kukkii se perunakin ;)

Lisää köynnöstä tuohon,ehkä pari ruusunnuppua sinne sekaan.Lisää väriä ja siroutta.

Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:
Ota johonkin kohtaan päättömän kuva kun te kerran tykkäätte toisistanne. Se olis söpöä...

tykkään mä vähän sinustakin jos jaksat olla vähemmän kiukkunen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:
Ota johonkin kohtaan päättömän kuva kun te kerran tykkäätte toisistanne. Se olis söpöä...

tykkään mä vähän sinustakin jos jaksat olla vähemmän kiukkunen :heart:

Heti ollaan vieraissa, kun silmä välttää! |O

Ei, kyllä se susta yksin tykkää! :)

Yhteistyössä