M
M
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kamala:Et oo tosissas ettet halua tota peittoon.. Anteeks vaan, mut se on kamalan näkönen. Mulle tulee mieleen tosta jokun pulimamman tatska![]()
Peesi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kamala:Et oo tosissas ettet halua tota peittoon.. Anteeks vaan, mut se on kamalan näkönen. Mulle tulee mieleen tosta jokun pulimamman tatska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lapsellista:Onpa taas törkeetä porukkaa liikentees.
Mieluummin ajan kuluttama tatska käsivarressa,ku naama norsun v*tulla päivästä toiseen.
Miten ois jos jatkaisit jollain kukkatyylillä?Tatskaaja voi varmasti antaa sulle joitain hyvii vinkkejä,ja ainahan tuota ruusua voi vähän siistiä.Ei peittoon,mut vähän jotain uutta juttua siihen.
Minkä kokoinen tuo kuva on?
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Ruusuköynnöstä, terälehtiä, vaikka muutama ruusunpiikkikin, entäs esim. lapsen syntymäaika sinne jonnekin sopivasti? Varmasti tatuoija osaa antaa hyviä vinkkejä, ja hieno tulee!
Haaveilen itse pienestä lilasta ruususta, johon sopivasti laitettaisiin tyttären syntymäaika. Esim. lapaan... Haluaisin ekaksi laihduttaa nämä ikuiset kilonipois (eli asia olisi ajankohtainen varmaan 5v kuluttua) , ja olen ihan hirveän kipuarka - joten taitaa jäädä haaveeksi vain...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Ruusuköynnöstä, terälehtiä, vaikka muutama ruusunpiikkikin, entäs esim. lapsen syntymäaika sinne jonnekin sopivasti? Varmasti tatuoija osaa antaa hyviä vinkkejä, ja hieno tulee!
Haaveilen itse pienestä lilasta ruususta, johon sopivasti laitettaisiin tyttären syntymäaika. Esim. lapaan... Haluaisin ekaksi laihduttaa nämä ikuiset kilonipois (eli asia olisi ajankohtainen varmaan 5v kuluttua) , ja olen ihan hirveän kipuarka - joten taitaa jäädä haaveeksi vain...
Mulla on ylipainoa ja silti on lapaluun kohdalla lintu.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Ruusuköynnöstä, terälehtiä, vaikka muutama ruusunpiikkikin, entäs esim. lapsen syntymäaika sinne jonnekin sopivasti? Varmasti tatuoija osaa antaa hyviä vinkkejä, ja hieno tulee!
Mulla on ylipainoa ja silti on lapaluun kohdalla lintu.![]()
![]()
Kiitos rohkaisusta... Vaan entä tuo kipuarkuus?
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Hitsi...Kai se haave sitten täytyy toteuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Hitsi...Kai se haave sitten täytyy toteuttaa...
Ja kun olet yhden ottanut niin on pakko saada lisää!:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minkäs kokoseks tuo saa levitä, ideoita on pää täynnä ja lisää tulee kun otan tuota selvän-näkijää lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minkäs kokoseks tuo saa levitä, ideoita on pää täynnä ja lisää tulee kun otan tuota selvän-näkijää lisää![]()
Vai, että selvännäkijää.No anna tulla ideoita.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:Ota johonkin kohtaan päättömän kuva kun te kerran tykkäätte toisistanne. Se olis söpöä...
Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:Ota johonkin kohtaan päättömän kuva kun te kerran tykkäätte toisistanne. Se olis söpöä...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:Ota johonkin kohtaan päättömän kuva kun te kerran tykkäätte toisistanne. Se olis söpöä...
tykkään mä vähän sinustakin jos jaksat olla vähemmän kiukkunen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:Ota johonkin kohtaan päättömän kuva kun te kerran tykkäätte toisistanne. Se olis söpöä...
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Lisää köynnöstä tuohon,ehkä pari ruusunnuppua sinne sekaan.Lisää väriä ja siroutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja romantikko:Ota johonkin kohtaan päättömän kuva kun te kerran tykkäätte toisistanne. Se olis söpöä...
Heti ollaan vieraissa, kun silmä välttää! |O