Otan ideoita vastaan miten tätä tatskaa voisi jatkaa!!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kyse on mun ekasta tatuoinnista jonka äiti maksoi mulle 18v. lahjaksi. Nyt olen ruvennut miettimään etten oikeen ole tyytyväänen tuohon ja sitä vois jatkaa jotenkin. En halua sitä peittoon, koska sillä on kuitenkin tunnearvoa.

Onko teillä ehdotuksia kuinka tuota voisi jatkaa? Jos sitä jatketaan, niin pitääs varmaan tuohon alkuperääseen lisätä väriä, kun on 12 vuotta vanha?

Eli siis tämä kuva ja se on vasemmassa olkavarressa.

Jos MÄ en halua sitä peittoon, niin sitä ei sitten peitetä. Ei ole teidän asia ja jos ei teillä ole mitään muuta kuin jotakin epäoleellista vikinää vastattavana, niin menkää muualle kiitos. :wave:

Entäpäs jos jatkais tolla kukkatyylillä? Siis jotain köynnöstä ja lisää kukkia, ei välttämättä just ruusuja. :) Vaikea keksiä, kun itellä ei oo ikinä jatkettu, oon aina ottanut uuden kuvan. (mies tekee tatskoja, niin on kertynyt noita muutama. )

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Jotain ruusuköynnöstä tmv. Ohkasta ja pientä piikkeineen, lehtineen ja pienine ruusuineen jatkumaan olkapäälle, tai käden ympäri kiertämään..

Kannattaa ainaki antaa jonkun harjoittelijan sitte naputtaa se jatko kanssa ettei tuu tasoeroa :D jos vaikka se yks palstalainen mamma joka kännissä hakkas itsellee tatskaa jalkaan :whistle: tulis hieeeenooooo.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jotain ruusuköynnöstä tmv. Ohkasta ja pientä piikkeineen, lehtineen ja pienine ruusuineen jatkumaan olkapäälle, tai käden ympäri kiertämään..

Kannattaa ainaki antaa jonkun harjoittelijan sitte naputtaa se jatko kanssa ettei tuu tasoeroa :D jos vaikka se yks palstalainen mamma joka kännissä hakkas itsellee tatskaa jalkaan :whistle: tulis hieeeenooooo.

:hug:

Mä ehkä mielummin sen jatkumaan kättä pitkin, haave olis saada kumpaankin olkavarteen isohkot kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
no ne köynnykset jatkumaan käsivarteen, selkään ja vaikka rintaankin :) ehkä vielä lasten nimikirjaimet piiloon siinne johonkin..

Mulla on yksi lapsi ja häntä varten tulee aivan oma tatskansa. =)

Mitäs jos jättäisi pelkän ruusun ja noi lehdet ja noi kierurat jatkaisi(jos mahdollista peittää) sellaiseksi isoksi koukerokuvioksi ons se tribal nimistä tai jotain.. Samalla vois tota ruusua hiukan tuunata.

Onpa taas törkeetä porukkaa liikentees.
Mieluummin ajan kuluttama tatska käsivarressa,ku naama norsun v*tulla päivästä toiseen.

Miten ois jos jatkaisit jollain kukkatyylillä?Tatskaaja voi varmasti antaa sulle joitain hyvii vinkkejä,ja ainahan tuota ruusua voi vähän siistiä.Ei peittoon,mut vähän jotain uutta juttua siihen.
Minkä kokoinen tuo kuva on?

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mitäs jos jättäisi pelkän ruusun ja noi lehdet ja noi kierurat jatkaisi(jos mahdollista peittää) sellaiseksi isoksi koukerokuvioksi ons se tribal nimistä tai jotain.. Samalla vois tota ruusua hiukan tuunata.

Niin voihan sitä ruusua tuunata, mutta peittoon en sitä halua.

Yhteistyössä