Ostin taas lastenvaatteita!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
En voi tälle mitään! Menin lastenvaatekauppaan ja ostin ison kasan vaatetta! Oli niin kivoja. Ostin isompia kokoja, joten menee ehkä vuoden päästä lapsille. Mitä järkeä? ei mitään! Ei me edes tarvita enää vaatteita (varmaan kahteen seuraavaan vuoteen) mutta kun ne on niin ihania..... :ashamed:

En mä vaan ostanut tänään ollenkaan lastenvaatteita :snotty: . Missään nimessä en ostanut. Ehei. En ainakaan ostanut uusretropaitoja pojalle ja Hello Kittyjä tytölle :whistle: :xmas: . Niille lapsille, joilla on kaapit jo niin täynnä vaatteita ettei tosikaan :ashamed: .

Mä ostan mun kummipojalle jatkuvasti uusia vaatteita, en vain voi hillitä itseäni lastenvaateosastolla :ashamed: kummitäti on jo vähän saanut noottiakin aiheesta :ashamed:

Samoin minä, tosin vaan ulkoilupuvun pojalle.
Meandin ja Lingonin tilaukset odottamassa saapumista.
Poppaalta tuli just paketti.
Muutama päivä sit kolusin puol Turkua.
Kyl sitä on taas tänä vuonna kerinny :whistle:
Mun harrastus :p :D

juu ei..mä en kanssa ostanu tänään mitään...jostain vaan ilmesty meille housut ja shortsit ja hame ja pari paitaa ja ja ja.. :whistle: :saint: :xmas:

åbis... kittyvaatteet on niin ihania että niiden ostamista ei oikeestaan ees lasketa, koska niitä on vähän niinkun ihan pakko ostaa.. :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
En mä vaan ostanut tänään ollenkaan lastenvaatteita :snotty: . Missään nimessä en ostanut. Ehei. En ainakaan ostanut uusretropaitoja pojalle ja Hello Kittyjä tytölle :whistle: :xmas: . Niille lapsille, joilla on kaapit jo niin täynnä vaatteita ettei tosikaan :ashamed: .

minä en voi ohittaa ihania lastenvaatteita...en voi! Pakko saada ne, vaikka niitä ei edes ehdi pitää kuin kerran. Meidän tytöllä on ollut päiväkodissa joka päivä eri/uudet vaatteet, että ehtii niitä pitää. Onhan osa lahjaksi saatuja, mutta kyllä minä ostankin. Laskin, että mekkoja ja hameita on 30 kaapissa kokoa 86 :o

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
åbis... kittyvaatteet on niin ihania että niiden ostamista ei oikeestaan ees lasketa, koska niitä on vähän niinkun ihan pakko ostaa.. :xmas: :D

Mä oon enemmän uusretroon päin kallellaan, mutta kun esikoinen on nyt päättänyt että se on Kitty tai ei mitään, niin enhän mä tietenkään voi ottaa sellaista riskiä että lapsi kulkisi alasti aina ja kaikkialla :xmas: .
Valkkasin toki kaikkein näteimmät Kittyt B)

Oletteko te ihan hulluja? :D Ihan oikeasti? Ostatte, ettekä tarvi? En pahalla, vaan hymyillen kyselen. No, tai toisaalta harmitellen, kun meillä ei ole varaa ostella, vaikka tarvittas, mutta se onki asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
minä en voi ohittaa ihania lastenvaatteita...en voi! Pakko saada ne, vaikka niitä ei edes ehdi pitää kuin kerran. Meidän tytöllä on ollut päiväkodissa joka päivä eri/uudet vaatteet, että ehtii niitä pitää.

Mun tyttö oli ollut päiväkodissa yli 3 kk ennen kun tuli vaatevaraston raja vastaan, ja hän joutui laittamaan päälle paidan & housut/hameen joita oli jo käyttänyt pk:ssa :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko te ihan hulluja? :D Ihan oikeasti? Ostatte, ettekä tarvi? En pahalla, vaan hymyillen kyselen. No, tai toisaalta harmitellen, kun meillä ei ole varaa ostella, vaikka tarvittas, mutta se onki asia erikseen.

voi tämän hulluudeksikin laskea. Kaikki oli vielä suhteellisen selväjärkistä kun meillä oli poika, sitten kun syntyi tyttö niin sekosin...vaatteiden suhteen ja kai muutenkin :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:

Mä oon enemmän uusretroon päin kallellaan, mutta kun esikoinen on nyt päättänyt että se on Kitty tai ei mitään, niin enhän mä tietenkään voi ottaa sellaista riskiä että lapsi kulkisi alasti aina ja kaikkialla :xmas: .
Valkkasin toki kaikkein näteimmät Kittyt B)

sun tyttö on oikeilla linjoilla! B) :xmas:

Mä ostin tänään simmosen harmaan kittypaidan neidille..simmosen tumman, jossa hopeinen kitty... tyttö kun näki niin sano et tää on aika cool! :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko te ihan hulluja? :D Ihan oikeasti? Ostatte, ettekä tarvi? En pahalla, vaan hymyillen kyselen. No, tai toisaalta harmitellen, kun meillä ei ole varaa ostella, vaikka tarvittas, mutta se onki asia erikseen.[/quot

niinpä..ei tällä kotihoidontuella..

Onnex mulle riittää toistaiseksi pelkkä hypistelykin.Järki-ihmisiä kun olen niin aina mietin hintaa ja onko varaa...kirppikseltä voin kyllä ostaa, kun saa halvalla ja alestakin, mutta sitten kyllä lähtis mopo käsistä jos päästäisin itseni ostelee normaalihintaisia kauapsta mitä mieli tekksi:)

minä en voi ohittaa ihania lastenvaatteita...en voi! Pakko saada ne, vaikka niitä ei edes ehdi pitää kuin kerran. Meidän tytöllä on ollut päiväkodissa joka päivä eri/uudet vaatteet, että ehtii niitä pitää.

Mun tyttö oli ollut päiväkodissa yli 3 kk ennen kun tuli vaatevaraston raja vastaan, ja hän joutui laittamaan päälle paidan & housut/hameen joita oli jo käyttänyt pk:ssa :ashamed: .

:laugh: meillä hiukan sama homma. Tädit taitaa pyöritellä päätään minulle tai voihan olla, että pitävät jo hulluna.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Samoin minä, tosin vaan ulkoilupuvun pojalle.
Meandin ja Lingonin tilaukset odottamassa saapumista.
Poppaalta tuli just paketti.
Muutama päivä sit kolusin puol Turkua.
Kyl sitä on taas tänä vuonna kerinny :whistle:
Mun harrastus :p :D

etkä kolunnu, ku et ees meillä käyny :whistle:

Ei kerinny vielä :D
Jokos Meandeista on jotain tietoa? Täytyis kyllä keritä treffaamaankin joku päivä.
Huomenna ois kyllä vapaapäivä. Tänään ei keritty kaupungille. =)

:laugh: meillä hiukan sama homma. Tädit taitaa pyöritellä päätään minulle tai voihan olla, että pitävät jo hulluna.

mä ainakin kun oon ollu päikyssä niin oon ihastellu niitä vaatteita ja kehunu vanhemmillekki et voi kun on ihania.. =)

meillä on siitä huono homma et kun ei oo tyttö hoidos niin ei pääse oikeen niin hyvin tota vaatevarastoaan esittelemään.. :whistle: :saint: :D pitäsköhän sitä varten laittaa hoitoon.. :whistle: :D (läppä läppä, kun kummiskin joku ei tajuu! )

Yhteistyössä