Ostatteko lapsillenne laatukamaa: esim. reimatecciä jne.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hienosto mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hienosto mamma vois opetella kirjoittamaan yhdyssanoja :D

ostan mieluiten laadukasta ulkoiluvaatetta, että saan kierrätettyä nuoremmille. Sisävaatteet H&M, Lindex jne. vielä tässä iässä, ehkä myöhemmin niitäkin laadukkaampina.

Ostan laadukasta.
Annan pieniksi jääneet vaatteet pois.
En myy.En jaksa sitä rumbaa.

Ja isommilta jää jotain mutta aika vähän.Musta on kiva ostaa uutta!!!

Ei se reimakaan parasta oo.. Aina..
Kaverin muksuilla o reikiintynyt normaalissa käytössä.. Mä ostan sitä mikä budjetille passaa, ja kestävää. Ei se merkki aina sitä takaa.
=) Mut se oonki mä, ja mun perhe. :whistle:

ja ostan nuorimmallekin laadukasta,tuntuu että ap:n kyssäri koski vain isompia.Kyllä se pieninkin tarvii lämmintä ja laatua niskaansa.

Tänäänkin 2 vee pihalla remusi kurassa ja lumessa,puku ulkoapäin aivan märkä ,mut reimatec ei päästänyt vettä sisään!
taivaan kiitos noista kankaista.
Ihania ovat!!

Pojallani on ikää 6,5v. Ulkovaatteina niin toppa- kuin välikausivaatteina on ollut 95% Reimateccia. Yksi Remun puku on ollut myös ja Lassie. Nyt voin mielestäni aika hyvällä kokemuksella, että Reimatec ei ansaitse termiä laatukama. Jo yhden pesun jälkeen kankaat haalistuvat, kuluvat myös melko nopeasti ja ainakin hanskoissa vedenpitävyys on lyhytaikaista. Lapseni on kuitenkin todella rauhallinen tapaus, joten pelkällä remuamisella ei meillä kulu mikään puhki.

Alkuperäinen kirjoittaja maaseudun äitee vielä:
ja ostan nuorimmallekin laadukasta,tuntuu että ap:n kyssäri koski vain isompia.Kyllä se pieninkin tarvii lämmintä ja laatua niskaansa.

Tänäänkin 2 vee pihalla remusi kurassa ja lumessa,puku ulkoapäin aivan märkä ,mut reimatec ei päästänyt vettä sisään!
taivaan kiitos noista kankaista.
Ihania ovat!!

Tähän peesiä :) Tosin meillä ei oo Reimateciä, mutta tecciä kuitenkin, Remusta olen tykännyt ulkonäön puolesta enemmän. Kengissä paras on meillä ollut Viking Gore-tex, pitää veden ulkopuolella.

Kakkospuvuiksi menee noille pienemmille isomman vanhat.

En Reimatecia mutta ulkovaatteet on joko Remua, Lennea tai Jonathania ja ulkovaatteet ostan pääsääntöisesti uutena. Sisävaatteet ostan uutena tai kirppareilta - merkkivaatetta ja meritöntä, pääasia että kestää siistinä pesusta toiseen :)

no mä ostan kierrätettynä ja alesta sitä laatukamaa B) Koskaan en oo täydellä hintaa ostanut yli 50euron ulkopukua tms.
Sisävaatteetkin käytettynä, mutta siistikuntoisena. Uusiakin sillin tällöin. Tykkään et lapsilla on vaihtovaraa niin sisä-kuin ulkovaatteissakin. Kierrätys on sitä paitsi järkevää :whistle:
Nyt oon ostanu tytölle yhden vihreän välikausiasun,et ees jotain vois kierrättää pikkuveljelle ja lelut tietty on yhteiset noilla.
oon myös säästäny vauvan vaatteita,et jos miehen sisko joskus lisääntyy,ni annan hänelle.

Ostan sellaista, minkä olen käytössä todennut kestäväksi ja ominaisuuksiltaan hyväksi. Oli se sitten Ticketiä, Reimaa, Remua, Lassieta tai mitä vaan.

Osa vaatteista kiertää esikoiselta kuopukselle.

Sekalaisia olemme, eli ostetaan ns. kunnon vehkeitä, mutta myös kierrätämme ja käytössä on myös tosi vanhojakin/kiertäneitä vaatteita.

Kaikkea löytyy.. reimatecciä, jonathania, lindexiä, cirafia, lacostea ja itse tehtyjä vaatteita.. tänään ostin ekan marc'o'polon paidan tytölle.. kaikista eniten tykkään kyllä noista mun äitin tekemistä vaatteista..