Olis kiva tietää mikä on "perushuolto". 500 tkm ei ajeta pelkillä huolloilla vaan kuluvaa osaa joutuu vaihtamaan jo ihan tosissaan jos haluaa auton yleensä edes toimivan ja olevan hyvä ajettava.
No mä luen näihin "perushuoltoihin" juurikin noita kuluvia osia kuten kytkintä, jarruvermeitä, hammashihnaa, syyläriä, tiivisteitä ym ym. Näitähän saattaa joutua vaihtamaan suht vähän ajettuihinkin. Esim. iskareita mun vanhemmilla menee tosi paljon kun asuvat niin huonon tien takana. Veljen Audiin on juurikin noita mun vinkkelistä perusjuttuja laitettu. Isompaa moottoriremppaa ei ole tehnyt. Niin ja
Pennolalle tiedoksi: ei todellakaan ole dieseli. Eikä me ehkä ollakaan ns. normiautoilijoita. Mä ite pystyn aika pitkälle kuluvaa osaa vaihtamaan (kun on sen verran ikäneitoja noi autot, ettei tietsikan nokkaan tarvii laittaa) kun on sen verran entistä koulutuspohjaa tekniikan alalta. Sit jos omat tiedot ei riitä, lähipiiristä löytyy sekä Pösö et Audi-guru.
Meidän omaan Audiin, jolla on siis se 300tkm jo ohitettu, on vaihdettu tosi paljon osaa ennakoivasti, ennen kuin on ihan pakko. Se entinen ja ainut aikaisempi omistaja on himonysvääjä. Kyllä mä vahvasti uskon, et sillä sen puoli milliä ajelee...mikäli ei kolariin joudu. Korihan siinä ei ruostu kun se on sinkitty