K
kysynpä
Vieras
Aattelin, et esim lasten kestävät velour-housut siis sellaiset olohousut malliltaan tyyliin Me&I 13e?
Entä ostaisitko muuta vaatetta, mitä?
Entä ostaisitko muuta vaatetta, mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:vähänkö kalliit itsetehdyiksi. Uusista itsetehdyistä voisin maksaa sellaiset 1-5 euroa vaatteesta riippuen ja jostain toppapuvusta 10-20 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:vähänkö kalliit itsetehdyiksi. Uusista itsetehdyistä voisin maksaa sellaiset 1-5 euroa vaatteesta riippuen ja jostain toppapuvusta 10-20 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja dd:vähänkö kalliit itsetehdyiksi. Uusista itsetehdyistä voisin maksaa sellaiset 1-5 euroa vaatteesta riippuen ja jostain toppapuvusta 10-20 euroa.
Kankaatkin maksaa, kun kunnollista ostaa. Oletko ajatellut sitä..
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja dd:vähänkö kalliit itsetehdyiksi. Uusista itsetehdyistä voisin maksaa sellaiset 1-5 euroa vaatteesta riippuen ja jostain toppapuvusta 10-20 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostaisin siksi, että eipä olisi ainakaan lapsityövoimalla tehtyjä ja saa yksilöllisiä! Ei oo joka nicopetterillä tarhassa samanlaisia kamppeita!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostaisin siksi, että eipä olisi ainakaan lapsityövoimalla tehtyjä ja saa yksilöllisiä! Ei oo joka nicopetterillä tarhassa samanlaisia kamppeita!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollutkin siellä jonkin verran myynnissä noita lastenvaatteita ja hyvin on kauppa käynyt. Uskosin et tietylle ostajakunnalle menee kaupaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollutkin siellä jonkin verran myynnissä noita lastenvaatteita ja hyvin on kauppa käynyt. Uskosin et tietylle ostajakunnalle menee kaupaksi.
Näin mä vähän aattelinkin, et ne tietyt on kiinnostuneita tällaisista. Mitäs oot myynyt? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mä teen vaatteita vähän niinku harrastuksena kavereille ja sukulaisille pientä korvausta vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollutkin siellä jonkin verran myynnissä noita lastenvaatteita ja hyvin on kauppa käynyt. Uskosin et tietylle ostajakunnalle menee kaupaksi.
Näin mä vähän aattelinkin, et ne tietyt on kiinnostuneita tällaisista. Mitäs oot myynyt? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Mä teen vaatteita vähän niinku harrastuksena kavereille ja sukulaisille pientä korvausta vastaan.
Mekkoja, takkeja, tyttöjen vaatteita...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollutkin siellä jonkin verran myynnissä noita lastenvaatteita ja hyvin on kauppa käynyt. Uskosin et tietylle ostajakunnalle menee kaupaksi.
Mekkoja, takkeja, tyttöjen vaatteita...
Saatko mielestäsi hyvän korvauksen työstäsi? Kun eihän sitä ihan kankaan hinnalla viitsi tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mielestäni saan. Harrastukseksi myös minä ompelen...Ei muuta ku kokeilemaan ja laita putiikki pystyyn huutikseen!![]()