Osoitan taas tyhmyyteni ja kysyn mitä voisi viedä kerhoon nyyttikestipäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Elikkä perjantaina kerhossa on nyyttikestit ja pyydetään viemään jotain pientä syömistä, mitä voi sitten muutkin syödä. Mitä sitä oikein uskaltaa viedä, lapsia siellä on jotain kymmenkunta.

Mä veisin jotain cocktail-tikkuja. Oikeesti, lapsille :D On olleet synttäreillä hitti joka kerta. Tikkuun esim. pieni lihapulla, fetanokare, viinirypäle ja/tai kurkunpala.

[QUOTE="mamma";24677508]Karkkipussi, sipsipussi, keksipaketti... joku noista on esim. ihan jees[/QUOTE]

... ja mä taas en veis mitään näistä. Ihan puhdasta roskaruokaa lapsille?

[QUOTE="Jenis";24677527]... ja mä taas en veis mitään näistä. Ihan puhdasta roskaruokaa lapsille?[/QUOTE]

No voi kauheeta. Joo, oikeesti sillon tällön ihan puhdasta roskaruokaa lapsille. Tuskin siellä kovin usein nyyttäreitä on.

[QUOTE="mamma";24677542]No voi kauheeta. Joo, oikeesti sillon tällön ihan puhdasta roskaruokaa lapsille. Tuskin siellä kovin usein nyyttäreitä on.[/QUOTE]

No... niin. Eli lapset oppii siihen, että "juhlat" on roskaruuan syömistä varten? Ja jos se tosiaan ois vaan sillon tällön, niin tuskinpa suomalaiset läskistyis sitä tahtia kun ne läskistyy...

Mä tekisin nakkinyyttejä: ketsupilla terästettyjä prinssinakkeja, jotka on kääritty voitaikinan sisään ja tietysti paistettu uunissa kauniin värisiksi. Taattu hitti.

Voisit tietysti viedä myös rypäleitä, porkkanatikkuj, valmiiksi pilkoittua vesimeloonia, omenanlohkoja...

Yhteistyössä