osaatko pitää kulissit yllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en kehtaa myöntää, kuinka raskasta on tällä hetkellä muille ja kun mies ei ymmärrä että jossain voi minullakin tulla raja vastaan.. hymysuin koitan puhua miksi taas joudun tekemään näin ja noin ja miksi se tekee taas noin jutut kun en halua miehestänikään puhua kovin pahaa muille... ei muuta vikaa kuin se, että mistäs aikaa löytyisi minullekkin rentoutua ja levätä... :(

Voi Taare vaikken sua tunnekaan tai täällä palstallakaan ole juuri sun kanssa turissut, niin silti mulle tulee aina surullinen olo kun luen näitä sun viimeaikaisia aloituksia. Sulla on selvästi paha olla mutta toivon uskon ja tiedän että sulta löytyy varmasti halua ja voimia päästä tuosta yli ennemmin tai myöhemmin. Aikaa ja energiaa se kyllä varmasti vaatii ja tosiaan hyvien ystävien tukea ja ammattiapua. Mutta toivon parasta sulle. :hug:

Kyllä ja aivan liian hyvin..Ikävä kyllä..
Jotenkin ns."suuret" asiat ovat meidän asioita ei kenenkään muiden..
Joten kaikkihan on aina "hyvin".

Oikeesti välillä ahistaa ja lupaan ja yritän soittaa jollekkin,mutta en saa purettua ja sanottua asiaa/ongelmaa..

Muuta kuin joo ihan hyvin meillä menee,sitä normaalia :ashamed:

Osaan ja loistavasti, nykyään elän jo itseni ulkopuolella. Kulissien ylläpito on jo niin tuttua, etten sitä ajattele, toisaalta olen eristänyt itseni kohtuullisen hyvin, joten ei tarvitse usein näytellä, mutta itseltäni piilottelen itseäni.
Mam, vai kuka..jos jaksaisin, humauttaisin..vaan en viitsi. Puhuminen ei tule mieleenkään, kuulija säikähtää vain, eikä osaa suhtautua niihin ajatuksiin ja tunteisiin joita minulla on. En todellakaan halua tavata ketään ja mennä kaupungille vaikka kahville. Typerä ajatus!

Yhteistyössä