osaatko kävellä korkkareilla kuinka monta korkkaria omistat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osaan. Äitini opetti kävelemään korkkareilla. On itse ollut malli, joten hän osaa kävellä kauniisti ja osasi opettaa hyvät niksit. Olisiko mulla noin 15 korkkarit.. 9 cm on korkeimmat.

Mun korkeimmat on 15cm =)
Ja piikkareita löytyy lähemmäksi 50 ja saappaita 18 paria viime laskeman mukaan.
Piikkareissa ei pysy mukana.
Mulla oli oma kenkähuone, mutta piti lapsen leikkihuoneen tieltä luopua :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Osaan ja omistan MOOOOOONET! :heart:
Mikään ei ole rumempaa kun piikkareilla lompsiva nainen.

Mitä mitä, sehän on suorastaan upeaa katsella kun joku kävelee korkkarit jalassa niin että koko jalkapohja läpsähtää kerralla maahan! Ja askeleet ovat pitkiä ja miesmäisiä. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:

Mitä mitä, sehän on suorastaan upeaa katsella kun joku kävelee korkkarit jalassa niin että koko jalkapohja läpsähtää kerralla maahan! Ja askeleet ovat pitkiä ja miesmäisiä. :whistle: :D

Kerrassaan seksikästä :heart: :laugh:

Mun korkeimmat on 15cm =)
Ja piikkareita löytyy lähemmäksi 50 ja saappaita 18 paria viime laskeman mukaan.
Piikkareissa ei pysy mukana.

Voi ihanaa, mäkin haluaisin. :) Ei vaan lapsen myötä ole enää rahaa ostella niin paljon uusia kenkiä.. mutta joskus sitten. Mulla oli oikeasti ongelma yhdessä vaiheessa kun en saanut ostettua kuin kenkiä ja laukkuja -en juuri koskaan shoppailureissuilta päätynyt ostamaan edes vaatteita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:

Oma kenkähuone?? Vähänkö mä olen kade! Mies on luvannut että jos me joskus rakennetaan niin se rakentaa mulle oman huoneen käsilaukkuja ja kenkiä varten :heart:

Juu, mul oli siellä laukut ja kengät esillä :whistle:
Marilyn huone. Vähän friikahtanu piikkareihin ja laukkuihin.
No jokaisella omat paheensa :ashamed: ;)

Miten korkkareilla kävellään oikeaoppisesti? Ja eikö teidän jalat tosiaankaan väsy korkkareissa? Tahtoisin itekin kävellä korkkareilla, mutta ei jalat kestä! En vain löydä jalalle hyviä korkkareita mistään!

Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:

Ja vielä polvet koukussa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:
Miten korkkareilla kävellään oikeaoppisesti? Ja eikö teidän jalat tosiaankaan väsy korkkareissa? Tahtoisin itekin kävellä korkkareilla, mutta ei jalat kestä! En vain löydä jalalle hyviä korkkareita mistään!

Se on pitkä ja tuskainen tie :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:

Ota peili ja pistä korkkarit jalkaan ja harjoittele peilin edessä kotona. Muista suoristaa aina jalkasi. Laita aina eteen astuva jalka hieman toisen jalan eteen. Anna takimmaisen jalan suoristua kunnolla. Opettele astumaan oikealla kohdalla korkkaria maahan, peili näyttää kyllä hyvän askeleen. Vaatii myös hieman tiettyjen lihasten tottumista korkkareilla käveleminen, joten ekat kerrat jalat onkin kipeänä. Aloita matalimmista ja paksummista koroista ja hiljalleen osta korkeampia. On joskus ihan lottovoitto kun löytää todella mukavat korkkarit! Niitä pitää jaksaa etsiä ja sovitella..

En mä mun vaativimpia korkkareita laita jos lähden tanssimaan ja muutenkin aina mietin myös mukavuutta kengän ulkonäön lisäksi. Käytä ensin lyhyempiä aikoja korkkareita ja hiljalleen pidempään.

Yhteistyössä