Keräiletkö muumimukeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavallaan kerään, oisko kolme-neljäkymmentä... aluksi saatiin niitä lahjaksi ja ostin itse kivanvärisiä. Nyt ostan lapset tekosyynä, niille muka omiksi jos sattuu joku mieleinen väri tai aihe ;)) Tykkään joka päivä eri kupista, mutta vihreä Tiuhti&Viuhti on aina kiva.. otan sen jos on puhtaana :)

En varsinaisesti keräile, niitä on vain kerääntynyt eli saatu lahjaksi tai kylkiäisiksi. Kymmenkunta erillaista mukia taitaa olla ja sit muutama mitä on kaksin kappalein. Aamuteen juon yleensä Rakkaus -mukista. Suosikki tosin vaihtelee ja viimeksi taisin käyttää saippuakupla mukia :)

En enää. Niitä on varmaan jotain 30 ja kaikista kausimukeista (niitä on n. vuodesta 2005 alkaen hyllyssä), tahtoisin päästä eroon. Olen vain liian laiska laittamaan niitä huutikseen. Jokin muumikannukin vuodelta 2001 tuolla pyörii ja samoin se Pyrstötähti-kello. Voi kun joku ihana viitsisi myydä ne minun puolestani, minulla ei olisi enää tilaa niitä säilytellä. :)

Keräilen. Mulla on kaikki muut mukit paitsi muutama vanha muki (neljä vanhaa löytyy), Fazer ja Millenium. En tiedä, kuinka monta niitä kaikkiaan mulla on. Lempparit ovat vanha Toimisto, Haisuli, Hosuli ja Ruusutarha.

En keräile..
Yksi löytyy ( sen+kulhon raahasi äitini minulle puoli väkisin )
Äitini on keräillyt jo kauan kaikke arabian muumi roinaa..+nyt niitä aterimia ja peltirasioita jne..

Yhteistyössä