Osaakos kukaan sanoa että pystyykö vikingin laivalle mentäessä vaikuttamaan itse siihen mistä kerroksesta hytin saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee+5

Vieras
Meillä oli viimeksi hytti siinä kerroksessa missä oli pallomeri ja tax free, joten liikkuminen kolmen pienen ja kahden isomman kanssa oli kätevää, = ei tarvinnut jatkuvasti odotella hissiä mihin mahtuisi vaunut ja lapset.

Pystyykö siihen hytin sijaintiin vaikuttamaan lähtöselvityksessä, varauksen olen tehnyt netissä.

Onko kellään kokemusta?

Jos sitä hyttiluokkaa jonka olette varannut löytyy siitä kerroksesta pitäisi onnistua kun vaan sanotte sen siinä vaihtaessanne lippuja.Ja siinä kerroksessa on vapaana.
Netin kautta varaan aina ja selvityksessä olen pyytänyt esim.vierekkäiset hytit ja onnistuu kyllä.

Voi vaikuttaa paljokin, jos menee ajoissa lähtöselvitykseen. Me ollaan aina saatu siltä kannelta kun on pyydetty, ja pyydetään aina mahdollisimman läheltä ulosmenoa, jotta on helpompi lähteä pois vaunujen kanssa.

saa todellakin vaikutettua jos vaan ajoissa kyselee! :)
meillä oli viikkarilla myös hytti sillä kannella, oisko ollut 5?
kätevää myös vauvan kanssa kun hoitohuone ja mikro oli samassa kerroksessa ja huone oli niin tilava että sinne mahtui vaunut hyvin sekä parivuode ja matkasänky :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:
saa todellakin vaikutettua jos vaan ajoissa kyselee! :)
meillä oli viikkarilla myös hytti sillä kannella, oisko ollut 5?
kätevää myös vauvan kanssa kun hoitohuone ja mikro oli samassa kerroksessa ja huone oli niin tilava että sinne mahtui vaunut hyvin sekä parivuode ja matkasänky :)

Meillä oli viimeks kannella 7, gabriellalla. se ihana ja tilava B4L hytti :)

Yhteistyössä