Osaako sun mies rakentaa talon tai korjata auton?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Rokkivosu
Mun mies osaa :heart: Oon aina halunnut miehen, joka osaa rakentaa ja korjata autot ja muut moottorivehkeet. On näppärää kun mies on kätevä käsistään,kun itse olen ihan poropeukalo :D
 
jes
Osaa, no tosin paremmin se talon rakentaa kuin auton korjaa mut kumpikin onnistuu. Lisäksi on ihan sikanäppärä korjaamaan ihan kaikkea mikä vaan voi mennä rikki.

Ja on muutenkin tosi miehekäs, sellanen vähän aina kädet rasvassa-iso nallekarhu :heart:
 
ei varmaan osais ihan yksin koko taloa rankentaa mutta periaatteessa kyllä. sähköistä ei ainakaan jäis vajaaksi se talo :D autoa osaa kyllä korjata. ja osaa muuten imuroida ja mopatakkin ihan omatoimisesti. barbileikeistä en tiiä kun meil on vaan 4 poikaa
 
bdt
Talon osaa suunnitella alusta loppuun ja laatia piirustukset. Rakentaakin jonkun verran, mutta jättää mielellään ammattimiehille. Autoja osasi ennen korjata mutta nykyään ei enää kun ei niihin uskalla enää koskea. Osaa myös laittaa terveeellistä ja maistuvaa ruokaa, ei lutkuta bisseä sohvalla, osaa ostaa mulle oikean kokoisia vaatteita ja puhuu viittä kieltä sujuvasti. On komea ja älykäs.
oho.
 
Osaa kyllä rakentaa talon, on rakentanut niitä meille sekä muille. Auton korjauksesta en tiedä... Osais kai, mutta tuntuu, että laiskuuttaan jättäis jopa renkaan vaihdon ammattilaisille :whistle: Vaik ei hän muuten laiska ole, siivoaa, tekee hyvää ruokaa ja huolehtii lapsista jne. :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Mun mies osaa :heart: Oon aina halunnut miehen, joka osaa rakentaa ja korjata autot ja muut moottorivehkeet. On näppärää kun mies on kätevä käsistään,kun itse olen ihan poropeukalo :D
osaa kyllä mutta on liian laiska.
 

Yhteistyössä