Osaako sun mies rakentaa talon tai korjata auton?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
=)
Osaa tehdä molemmat ja paljon muutakin. Tälläkin hetkellä rakentaa tonne kartanolle jonkinlaista liiteriä.
Sillon kun muutettiin yhteen hän rakentali meille aikalailla huonekaluja mm. sängyn ja kirjahyllyn. Ja tuli tukevaa tekoa 12 vuoden jälkeenkin kamat vieläkin hyvässä kunnossa, tosin ei enää omassa käytössä vaan sukulaisissa.
Ja oikea siivoushirmu, joskus aikoinana kun tulin töistä kotiin hän oli päättänyt vaihtaa huushollissa järjestystä ihan vaan vaihtelun vuoksi (oli silloin itse työttömänä).
 
leevings
osaa.
Ja sen lisäks osaa leipoa kakun, laittaa ruuan ja pestä pyykkiä. Osaa myös käyttää lapsen lääkärissä ja ruokkia kissan.
Enkä tajua miksi ei osais,mäkin osaan. Kuitenkin kuuluu lajiin jonka on tarkoitus pystyä erilaisiin asioihin ja toimituksiin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mies osaa palkata jonkun rakentamaan talon ja korjaamaan auton :xmas:

Puuhapetet ei oo koskaan olleet mun juttu. Vaikka tuo osaa kyllä tehdä kaikenmoista kotona ja puutarhassa :)
Ohhoh, kerrankin jotain negatiivista perheestäsi :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mies osaa palkata jonkun rakentamaan talon ja korjaamaan auton :xmas:

Puuhapetet ei oo koskaan olleet mun juttu. Vaikka tuo osaa kyllä tehdä kaikenmoista kotona ja puutarhassa :)
Ohhoh, kerrankin jotain negatiivista perheestäsi :xmas:
Negatiivista? Onko se jotenkin huono piirre miehessä jos ei osaa taloa rakentaa tai autoa korjata? Ei mun mielestä ainakaan.
 
Mukamaspipsa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mies osaa palkata jonkun rakentamaan talon ja korjaamaan auton :xmas:

Puuhapetet ei oo koskaan olleet mun juttu. Vaikka tuo osaa kyllä tehdä kaikenmoista kotona ja puutarhassa :)
Ohhoh, kerrankin jotain negatiivista perheestäsi :xmas:
Negatiivista? Onko se jotenkin huono piirre miehessä jos ei osaa taloa rakentaa tai autoa korjata? Ei mun mielestä ainakaan.
Joo, ei munkaan mielestä.

Ja mun mies rakentas kyllä talon, mutta auto vietäs tutulle korjaajalle.
Mies väittää, että ei ees tiiä, mitä konepellin alla on :D
 
Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mies osaa palkata jonkun rakentamaan talon ja korjaamaan auton :xmas:

Puuhapetet ei oo koskaan olleet mun juttu. Vaikka tuo osaa kyllä tehdä kaikenmoista kotona ja puutarhassa :)
Ohhoh, kerrankin jotain negatiivista perheestäsi :xmas:
Negatiivista? Onko se jotenkin huono piirre miehessä jos ei osaa taloa rakentaa tai autoa korjata? Ei mun mielestä ainakaan.
Ei ole huono piirre. Jokaisella on omat lahjansa (ja heikkoutensa). Onneksi. Jokaista tarvitaan! :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mies osaa palkata jonkun rakentamaan talon ja korjaamaan auton :xmas:

Puuhapetet ei oo koskaan olleet mun juttu. Vaikka tuo osaa kyllä tehdä kaikenmoista kotona ja puutarhassa :)
Ohhoh, kerrankin jotain negatiivista perheestäsi :xmas:
Negatiivista? Onko se jotenkin huono piirre miehessä jos ei osaa taloa rakentaa tai autoa korjata? Ei mun mielestä ainakaan.
(En mä itse kyllä mitään viherpiipertäjää ottais mieheksi, joka puutarhassa tekis yhtä sun toista) mutta se ei ollut pointtina vaan se, että olisin kuvitellut Åbon vastaavan että tietenkin mies osaa, mitäpä ei osaisi..
 
JK
mullakin turkkismies ja osaa rakentaa talon ja korjata auton, ainakin ton vanhemman romun :D uus täys kaikkee erikoista et siihen se ei paljoa koske vaan vie kiltisti sen korjaamolle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ohhoh, kerrankin jotain negatiivista perheestäsi :xmas:
Mun mielestä tuo oli positiivinen asia :D. Kuten sanoin, en jaksaisi puuhapeteä...eksäni oli puuhapete ja aina nikkaroimassa jotain meille tai muille, etenkin muille. Nyksä ei vietä vapaapäiviään kenenkään autoa korjaamassa tai mökkilaituria rakentamassa :saint:
 
muija
kyllä osaa!
ossaa myös leipoa, ommella koneella, silittää, imuroida, rakensi talon melki yksin, osaa sähkötöitä, muurata , laatoittaa, kirvesmiehen hommat, korjaa autoja, teki itse peräkärryn autoon ja traktoriin,teki myös putkityöt ja hyvin osaakin! siksi onkin kysytty mies ja jolta ei työt lopu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
(En mä itse kyllä mitään viherpiipertäjää ottais mieheksi, joka puutarhassa tekis yhtä sun toista)
Mun "viherpiipertäjä " grillaa, rakentaa aitaa ja terassia, leikkaa ruohot, kaivaa montut mun pensas-yrityksilleni, mökillä pesee katot yms.

Sellaista pikku puutarhapuuhailua :). Kukkia ei kumpikaan meistä osaa hoitaa :snotty:
 

Yhteistyössä