Osaako muut pitää hauskaa ilman alkomaholia?

Tuntuu, että kännääminen on monille tärkeätä. Ei kuitenkaan kenenkään kannata ottaa asiaa henkilökohtaisena, en ole ketään tuomitsemassa. Jokainen tehkööt itse mitä lystää. Itse varmaankin otan yhden siiderin juhannuksena. Se ei tosin ole mulle välttämättömyys. Voin olla ilmankin.
 
Joskus tekis mieli sanoa joillekin elämääkin kireimmille tiukkapipomarmattajille, että veä kuule lällyt housuun, niin johan helpottaa ja fiilis paranee! Ihan totta, joillekin tekis vaan niin hyvää juoda välillä kaatokännit! Huomaisivat, ettei se elämä aina niin vakavaa ole, tai ettei sen tarvitse olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Joka kerta juhlien alla jaksetaan miettiä noita samoja asioita :D
Nää samat keskustelut oli joo täällä viimeks ennen vappua... :D

Juu ja osataan täällä ainakin pitää hauskaa ilman viinaa, mut miepä tykkään juhannuksena nauttia sen yhden tai kaksi sidukkaa tai muuta juomaa ruuan kanssa ihan vaan maun vuoksi... Jääkaappikylmä sidukka on niin nannaa :p
 
tupu
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Joskus tekis mieli sanoa joillekin elämääkin kireimmille tiukkapipomarmattajille, että veä kuule lällyt housuun, niin johan helpottaa ja fiilis paranee! Ihan totta, joillekin tekis vaan niin hyvää juoda välillä kaatokännit! Huomaisivat, ettei se elämä aina niin vakavaa ole, tai ettei sen tarvitse olla.
juups, no meikäläinen on varmaan tollanen tiukkis, mutta silti en juo. Oli sitten ilman alkoo hauskaa tai vähemmän kliffaa, niin juomaan ei tartte ruveta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Helposti voin, mutta yhtälailla joskus on kyllä kiva vetää törkeät lärvit!
Just näin.
pakko peesata! :xmas:
kyllä ne kunnon perskännit vaan joskus osaa olla niin hauskoja ja loistavia... *muistelee kertoja, jolloin siskon kanssa on kontattu kerrostalon portaita ylös ja räkätetty vedet silmissä ja mahat ja posket kipeinä, ku ei osattu hissiä käyttää ja kerran loppuyöstä löysin itseni vaatteet päällä siskoni suihkusta :D *
 

Yhteistyössä