Osa miljoona: Muistatteko kevätjuhlissa opettajia/tarhantätejä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Huomenna olisi sitten pojan kevätjuhlat päiväkodissa ja mietin, että pitäisikö hoitotädille viedä jotain?

Pojalla on oma erityishoitaja viivästyneen puheen vuoksi, joten hän on todella paljon tekemisissä poikamme kanssa. Varmasti olisi ihan kohtelijasta muistaa hoitotätiä, mutta mitä ihmettä minä sitten veisin hänelle?? :/
 
jotain muuta kuin ajattelis lasten kanssa touhuavan haluta. älä ainakaan anna lapsesi valita jotain söpöä "krääsää". Kukka on ihan ok tai joku herkkukin. Mä olen saanut "söpöjä"keramiikkaesineitä ja pieniä tauluja, joissa esim. valtava virtahepo uimarenkaan kanssa. Sellaisista ei ollut mitään iloa, valitettavasti...
 
Meillä on myös pojalla viivästynyt puh.kehitys.
ja vien kyllä hoitajille jotain kevätjuhlassa.

Pojan osastolla on 3 hoitajaa, niille ruusut ja avustajalle ruusun sekä jotain muuta. Ehkä jonkun iittalan kynttiläkipon tms. On se niin hyvää työtä tehnyt pojan kanssa.

Kiva on antaa ja tiedän että kivaa on saada.

Viime vuonna oli eri avustaja ja hänelle ostin lahjakortin että sai ostaa mitä haluaa prismasta.
Sit joku edullinen hieronta, kasvohoito tai teatterilippu.

Minä haluan antaa sillä niin hyvää työtä nuo avustajat on tehneet!!! =)
 
Olen yläkoulun ope. En odota lahjoja, mutta toki niitä miltei aina saan ja niistä ilahdun. Oppilaiden itse tekemät kortit, kukat ja syötävät lahjat ovat parhaita, mutta on mulla tuolla hyllyllä sellainen suloinen Tiimarin keijukainen, jonka sain muutama vuosi sitten oppilaalta, kun vuoden sijaisuuteni päättyi. Korttiin oppilas oli kirjoittanut, että olin paras ope ikinä ja hänellä tulee minua ikävä. Olin ihan puulla päähän lyöty, kun en yhtään ollut tiennyt tämän 8.luokkalaisen ajatuksista. Sanomattakin selvää, että tykkään keijusta kovasti :)
 
Mieluisin lahjani on ollut, kun sisarukset lopettivat päiväkodissamme ja sain lahjaksi Vilijonkka-muumimukin! :) :) :)

Olen saanut vuosien myötä pieniä Aarikan juttuja, viinipullon, joka lähti eteenpäin, kun en itse juo alkoholia, kukkia, herkkuja jne. Aina on mieltä lämmittänyt lapsen ja perheen muistaminen.

Itse olen antanut joulukoristeita jouluisin, kynttilöitä, kukkasia jne. Viime vuonna ekaluokkalainen valitsi itse vaalealle koulunkäyntiavustajalle Niisku neiti-mukin ja opelle rakkaus-muumimukin.
 

Yhteistyössä