ootinkin kuka tuon ekana sanooAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minulle tulee vaan pikkutuhmuuksia mieleen :saint:
ootinkin kuka tuon ekana sanooAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minulle tulee vaan pikkutuhmuuksia mieleen :saint:
jos se on sun mielestä herkkua voihan jonkun mielestä herkku olla vaikka näkkileipä, porkkana tmsAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Onko sen pakko olla herkku vai käykö siihen muukin ns. elintarvike?
Ok, no täytyy yrittää kehitellä jotainAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:jos se on sun mielestä herkkua voihan jonkun mielestä herkku olla vaikka näkkileipä, porkkana tmsAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Onko sen pakko olla herkku vai käykö siihen muukin ns. elintarvike?
kieltämättä kaiken maailman parsat alko mielessä vilistä kun tuon aiheen julkasit mutta jospa nyt alkas keskittyä sitten semmosiin mitkä vois oikeesti väittää olevan herkku :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:mulla tuli tää jo mieleen silloin kun kookosta teki sen maissin (kai se maissi oli)
onhan toisten mielestä parsakin herkkuaAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:kieltämättä kaiken maailman parsat alko mielessä vilistä kun tuon aiheen julkasit mutta jospa nyt alkas keskittyä sitten semmosiin mitkä vois oikeesti väittää olevan herkku :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:mulla tuli tää jo mieleen silloin kun kookosta teki sen maissin (kai se maissi oli)
No joo se on vähän miten se nyt ajattelee.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:onhan toisten mielestä parsakin herkkuaAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:kieltämättä kaiken maailman parsat alko mielessä vilistä kun tuon aiheen julkasit mutta jospa nyt alkas keskittyä sitten semmosiin mitkä vois oikeesti väittää olevan herkku :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:mulla tuli tää jo mieleen silloin kun kookosta teki sen maissin (kai se maissi oli)
no miä en ole tehnyt yhtään mut ajattelin että jossais vinkkejä kun katsoo sitten muiden töitäAlkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:leikkiruokia onkin tullut väkästeltyä pojalle paljon. Nyt siis pitäisi tehdä se upein...
Ei varmaan pitäisi kertoa, mutta Haballa on ihania kankaisia ja Erzillä ihania puisia. Myönnän että mun omani ovat ottaneet innoitteita niistä. Mutta suurin ongelma mulla on, että pojalla on oikeastaan kaikkea jo...Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla harmailee:no miä en ole tehnyt yhtään mut ajattelin että jossais vinkkejä kun katsoo sitten muiden töitäAlkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:leikkiruokia onkin tullut väkästeltyä pojalle paljon. Nyt siis pitäisi tehdä se upein...
miä oon noita samoja joskus katellut mut en ole saanut aikaiseksi tehdä vielä mitään:/Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ei varmaan pitäisi kertoa, mutta Haballa on ihania kankaisia ja Erzillä ihania puisia. Myönnän että mun omani ovat ottaneet innoitteita niistä. Mutta suurin ongelma mulla on, että pojalla on oikeastaan kaikkea jo...Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla harmailee:no miä en ole tehnyt yhtään mut ajattelin että jossais vinkkejä kun katsoo sitten muiden töitäAlkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:leikkiruokia onkin tullut väkästeltyä pojalle paljon. Nyt siis pitäisi tehdä se upein...
Iskit sitten vaan vähän haastetta meille muille. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Miäoon joskus vaan massalla leikkinyt ja tehnyt nukkekotiin herkkuja ristiäisiin
Pientä on helpompi tehdä kuin isoa mut nyt olis tarkoitus yrittää tehdä munkin jotain isompaaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Iskit sitten vaan vähän haastetta meille muille. :kieh: