Orggisketju toiminnassa

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mulla tuli tää jo mieleen silloin kun kookosta teki sen maissin (kai se maissi oli) :LOL:
kieltämättä kaiken maailman parsat alko mielessä vilistä kun tuon aiheen julkasit :D mutta jospa nyt alkas keskittyä sitten semmosiin mitkä vois oikeesti väittää olevan herkku :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
mulla tuli tää jo mieleen silloin kun kookosta teki sen maissin (kai se maissi oli) :LOL:
kieltämättä kaiken maailman parsat alko mielessä vilistä kun tuon aiheen julkasit :D mutta jospa nyt alkas keskittyä sitten semmosiin mitkä vois oikeesti väittää olevan herkku :snotty:
onhan toisten mielestä parsakin herkkua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
onhan toisten mielestä parsakin herkkua :)
No joo se on vähän miten se nyt ajattelee.

tuutilulla harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
leikkiruokia onkin tullut väkästeltyä pojalle paljon. Nyt siis pitäisi tehdä se upein...
no miä en ole tehnyt yhtään mut ajattelin että jossais vinkkejä kun katsoo sitten muiden töitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla harmailee:
leikkiruokia onkin tullut väkästeltyä pojalle paljon. Nyt siis pitäisi tehdä se upein...
no miä en ole tehnyt yhtään mut ajattelin että jossais vinkkejä kun katsoo sitten muiden töitä :)
Ei varmaan pitäisi kertoa, mutta Haballa on ihania kankaisia ja Erzillä ihania puisia. Myönnän että mun omani ovat ottaneet innoitteita niistä. Mutta suurin ongelma mulla on, että pojalla on oikeastaan kaikkea jo...

tuutilulla harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla harmailee:
Ei varmaan pitäisi kertoa, mutta Haballa on ihania kankaisia ja Erzillä ihania puisia. Myönnän että mun omani ovat ottaneet innoitteita niistä. Mutta suurin ongelma mulla on, että pojalla on oikeastaan kaikkea jo...
miä oon noita samoja joskus katellut mut en ole saanut aikaiseksi tehdä vielä mitään:/

Hitto mä missasin äänestyksen |O

Katotaan jos tällä viikolla pääsisin mukaan, onkin ollut tarkotus tehdä lisää herkkuja pojille leikkeihin :D Jos sen verran kaikesta muusta muualle tehtävästä saisi irrotettua aikaa...

Mullakin on idea A ja varmuuden vuoksi B ja C :LOL: Materiaali pula saattaa iskeä, toteutuksesta puhumattakaan. Sen kun pitäis olla sellanen minkä uskaltaa reilun 2v käsiin antaa... Sillä kun nuo tavarat tuppaavat saamaan nykyään siivet...kohteena isoveli :whistle: |O

Yhteistyössä