:x aijaijaijai! Mulla tekee pahaa... *kops*Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:auts :/ miä onnistuin kerran upottamaan sormeeni ohuen virkkuukoukun |O ja hitto mikä homma oli pyöritellä sitä hiljalleen pois :'(Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kauhia miten vaikea on taas valita mutta...
Taevahan Tosi saa ääneni tuolla upealla lepakollaan :wave:
Ja joku kysy siitä niitistä jolla lävistin sormeni, niin joo, ihan vaan näppärästi yritin avata sellasta pussia joka oli nidottu kiinni ja hups, niitti jotenkin avautuikin ja meni pystyyn etusormeen. Pihdeillä jouduttiin ottamaan pois, kun jummas jotenkin tonne.
Älkää ny pyörtyilkö siellä. Kesken äänestyksen.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Muakin alko heikottaan :$
:ashamed: Se on jo paranemassa muista nyt hengitellä ja ajatella kivoja asioita. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:älkää alkako kertoa mitään kauhu juttuja mitä kaikkea ootte sormiinne upottanu, please :| *makaa tajuttomana lattialla*
Tän oon minäki onnistunu tekemään, mut nyppäsin sen neulanpään ihan pinseteillä itse irti. Kun ei tullu vertakaan. Juu, ei, mut kun se neulanpää oli irti, ni sitten tuli.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tekevälle kun sattuu.... oon myös onnistunut ompelemaan etusormeeni ompelukoneella... se katkennut neula jouduttiin pihtien kanssa poistamaan... silloin teki vähän pahaa :x
mul on käyny toi kahdesti teollisuuskoneella....kolmena kappaleena neula sieltä ulos kaivettiin, toisella kertaa sai onneks kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tekevälle kun sattuu.... oon myös onnistunut ompelemaan etusormeeni ompelukoneella... se katkennut neula jouduttiin pihtien kanssa poistamaan... silloin teki vähän pahaa :x
Sitä tässä yritän :| Menin sitten lukemaan sen Tuutilullan viestin kun en tajunnu ettei mun sitä pitäny lukea loppuun :x :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::ashamed: Se on jo paranemassa muista nyt hengitellä ja ajatella kivoja asioita. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:älkää alkako kertoa mitään kauhu juttuja mitä kaikkea ootte sormiinne upottanu, please :| *makaa tajuttomana lattialla*
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:mul on käyny toi kahdesti teollisuuskoneella....kolmena kappaleena neula sieltä ulos kaivettiin, toisella kertaa sai onneks kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tekevälle kun sattuu.... oon myös onnistunut ompelemaan etusormeeni ompelukoneella... se katkennut neula jouduttiin pihtien kanssa poistamaan... silloin teki vähän pahaa :x
Lisäks oon niitannu itteni tuoliin kiinni...sormen läpi
miä muistan samaa.ja se kipukin tuli vasta myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Tän oon minäki onnistunu tekemään, mut nyppäsin sen neulanpään ihan pinseteillä itse irti. Kun ei tullu vertakaan. Juu, ei, mut kun se neulanpää oli irti, ni sitten tuli.Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tekevälle kun sattuu.... oon myös onnistunut ompelemaan etusormeeni ompelukoneella... se katkennut neula jouduttiin pihtien kanssa poistamaan... silloin teki vähän pahaa :x
lisäks niittipyssyn sarjatulella reiteen....tehdastyö ei sovi mulle :ashamed: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:mul on käyny toi kahdesti teollisuuskoneella....kolmena kappaleena neula sieltä ulos kaivettiin, toisella kertaa sai onneks kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tekevälle kun sattuu.... oon myös onnistunut ompelemaan etusormeeni ompelukoneella... se katkennut neula jouduttiin pihtien kanssa poistamaan... silloin teki vähän pahaa :x
:x :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:lisäks niittipyssyn sarjatulella reiteen....tehdastyö ei sovi mulle :ashamed: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:mul on käyny toi kahdesti teollisuuskoneella....kolmena kappaleena neula sieltä ulos kaivettiin, toisella kertaa sai onneks kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tekevälle kun sattuu.... oon myös onnistunut ompelemaan etusormeeni ompelukoneella... se katkennut neula jouduttiin pihtien kanssa poistamaan... silloin teki vähän pahaa :x
tekevälle sattuu ja sit sattuu ihan oikeestiAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Miten sä Inkkuli olet vielä henkissä tuolla telomisella?
Tai sitten sussa olis ainesta Duudsoniksi