poistaminen sattuu enemmän ku ite ampuminenAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mua aina pelottaa käyttää niittipyssyä kun mä kuvittelen miltä tuntus jos sillä tosian paukauttais vahingossa itteensä jalkaan tai käteen.
Onneks mun pyssy ei oo niin herkkä mitä meillä oli koulussa käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä en alakaan kertoa muista jutuistani. Kerran jopa lääkäri joutui poistamaan tosin musta parsineulan.
Varjelkoon. Tää on pakko kuulla.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä en alakaan kertoa muista jutuistani. Kerran jopa lääkäri joutui poistamaan tosin musta parsineulan.
pitäiskö muuttaa ketjun nimi?Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tavan säheltäjiä koko joukko
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:pitäiskö muuttaa ketjun nimi?Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:tavan säheltäjiä koko joukko
En ota sit mitään vastuuta tästä... omalla vastuullanne luette. Olin toka luokalla ja tehtiin jotain huopabambia ja työ oli kotona. No, erittäin kekseliäs pikkuveljeni leikki siihen aikaan paljon autoilla ja sillä oli sellasia muovisia liikennemerkkejä. Ilmeisesti liian vähän. Hän teki pahvista 50 km/h nopeusrajotuksen ja pisti sen mun neulaan ja mattoon pystyyn. Ja minä onneton astuin siihen neulaan, ja se meni silmäpää edellä jalkaani, tuli läpi yläpuolelta, mutta kun oli se tylppä pää, niin ei läpässyt nahkaa. Mutta selvisin siitäkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Varjelkoon. Tää on pakko kuulla.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä en alakaan kertoa muista jutuistani. Kerran jopa lääkäri joutui poistamaan tosin musta parsineulan.
jos sitten vasta huomennaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Joskos uutta aihetta mietittynä?
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:jos sitten vasta huomennaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Joskos uutta aihetta mietittynä?
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Kanelisokeri77 saa ääneni!
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:jos sitten vasta huomennaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Joskos uutta aihetta mietittynä?
arvaan että aiot paljastaa sen viel kellon aikaan 9.55? :xmas: Eikä sitten enää yhtään verenvuodatusta tälle illalle kiitos |OAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:jos sitten vasta huomennaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Joskos uutta aihetta mietittynä?
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:jos sitten vasta huomennaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Joskos uutta aihetta mietittynä?