orgasmin vaikeus

Hei!

Onko jollakin kokemuksia...Kun minä en saa orgasmia.Koskaan.Olen 20vuotias, seurustellut nyt n.1,5 vuotta. Tämä on ensimmäinen pitempi suhteeni.Joitakin irtosuhteita ollut aiemmin. Neitsyyteni menetin 16v.
Kun rakastelemme meinaan saada(tai siltä tuntuu, mistäs minä tiedän, kun en ole koskaan saanut.)mutt asitten jotenkin se tunne lopahtaa melkein heti. Tämä tulle yleensä klitorista kiihottamalla tai kun hinkkaan sitä esim kun olen päällä.
Minu aj myös miestäni alkaa turhauttmaan jo..hän on sanonut jo monta kertaa että kun niin haluaisi antaa minulle orgasmin..
Olemme jutelleet monta kertaa asiasta, mutta en tiedä mikä on..rakastan miestäni ja hänessä ei ole mitään vikaa. Ongelma on minun pääni sisällä.
Nyt jotenkin tilanne on menny tsiihen, että kun "meinaa tulla" niin alan panikoimaan että "nyt tulee nyt tulee"..sekin varmati jarruttaa tulemista..
olisiko jollakin kokemuksia tai vinkkejä tmv?

ps.Olen kyllä kuullut naisista jotka ovat saaneet ekan kerran vasta kolemkymppisenä, mutta en vaan haluaisi kuulua niihin..ja että jopa 7 prosenttia naisista ei saa koskaan orgasmia..en ainakaan niihin halua kuulua! :ashamed:
 
Mulla on myös ollut aikaisemmin orgasmin kanssa vaikeuksia, enkä saakaan sitä,jos mies ei panosta minuun tarpeeksi. Asiaan auttoi se, että kerroin miehelleni avoimesti asiasta ja lopetin itse asian häperilyn ja miettimisen. Ensimmäiset kerrat kun sain kunnolla, Mies vain hyväili minua käsin ollessani täysin rentoutuneessa tilassa ja samalla hellästi sanoilla rohkaisi minua "antamaan tulla". Kokemukset olivat taivaallisia ja pikkuhiljaa osasin rentoutua myös normaalissa rakastelussa. Mies samalla aina hyväilee rinnoista/klitoriksesta, niin pääsen paremmin mukaan. Toiv tästä oli edes vähän apua/lohtua. Et ole asiasi kanssa yksin, uskon olevan aika monenkin naisen ongelma... :hug: Pitkä, 100% luotettava suhde varmasti auttaa asiaa.
 
Heippa!
Sun pitää tutustua sun omaan naiseuteen ensin itse, siis kokeilet itse mikä ja mistä kohtaa tuntuu hyvälle, eli teet itse itselles orgasmin. Kun tiedät mikälainen kosketus sinusta tuntuu parhaalle voit opastaa miestäsi tässä asiassa. Muista et kaikki naiset eivät koskaan saa orgasmia pelkässä yhdynnässä vaan tarvii klitoriskiihoituksen päästäkseen "maaliin".
 
turistin
mukaan sänkyyn. Kokeilet itteksesi ensin. Itse saan onkut sekä miehen kanssa että yksin. Yksin yleensä voimakkaammat..

Menet jostain liikkeestä hakemaan jonkin kivan laitteen ja liukkaria. Pelkkä liukkarikin on kova sana jos meinaa sormin ittensä laukaista..

Tsemppiä.
 
tara-Mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 01:28 anna kirjoitti:
Hei!

Onko jollakin kokemuksia...Kun minä en saa orgasmia.Koskaan.Olen 20vuotias, seurustellut nyt n.1,5 vuotta. Tämä on ensimmäinen pitempi suhteeni.Joitakin irtosuhteita ollut aiemmin. Neitsyyteni menetin 16v.
Kun rakastelemme meinaan saada(tai siltä tuntuu, mistäs minä tiedän, kun en ole koskaan saanut.)mutt asitten jotenkin se tunne lopahtaa melkein heti. Tämä tulle yleensä klitorista kiihottamalla tai kun hinkkaan sitä esim kun olen päällä.
Minu aj myös miestäni alkaa turhauttmaan jo..hän on sanonut jo monta kertaa että kun niin haluaisi antaa minulle orgasmin..
Olemme jutelleet monta kertaa asiasta, mutta en tiedä mikä on..rakastan miestäni ja hänessä ei ole mitään vikaa. Ongelma on minun pääni sisällä.
Nyt jotenkin tilanne on menny tsiihen, että kun "meinaa tulla" niin alan panikoimaan että "nyt tulee nyt tulee"..sekin varmati jarruttaa tulemista..
olisiko jollakin kokemuksia tai vinkkejä tmv?

ps.Olen kyllä kuullut naisista jotka ovat saaneet ekan kerran vasta kolemkymppisenä, mutta en vaan haluaisi kuulua niihin..ja että jopa 7 prosenttia naisista ei saa koskaan orgasmia..en ainakaan niihin halua kuulua! :ashamed:

Hei. et oo viallinen etkä edes mitenkään kummallinen. aika yleinen vaiva on. myös minulla. itse olen havainnut auttavaksi sen, että suljen silmäni seksin aikana ja keskityn tuntemaan kaiken. yleensä sekään ei vielä täysin riitä, vaan alan "teeskentelemään" eli huohotan ja ääntelen kiihoittuneesti. mies innostuu lisää ja itsekin innostuu lisää. kohta se ei enää olekaan teeskentelyä ;)
 
tara-Mia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 10:19 Nainen72 kirjoitti:
Heippa!
Sun pitää tutustua sun omaan naiseuteen ensin itse, siis kokeilet itse mikä ja mistä kohtaa tuntuu hyvälle, eli teet itse itselles orgasmin. Kun tiedät mikälainen kosketus sinusta tuntuu parhaalle voit opastaa miestäsi tässä asiassa. Muista et kaikki naiset eivät koskaan saa orgasmia pelkässä yhdynnässä vaan tarvii klitoriskiihoituksen päästäkseen "maaliin".
mulla tämä ei toimi yhtään. minä en vielä ap.n ikäisenä pystynyt ollenkaan nauttimaan omasta kosketuksestani ja nykyäänkin se on kiven takana. (25v)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 09:29 Suzy kirjoitti:
Sulla vaan taitaa olla päässä vikaa, jos et tule. Kaikki voi saada orgasmin jos vaan haluu
Ollaan seurusteltu kohta 7 vuotta enkä ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Itse minun täytyy se puoli hoitaa. Meillä on suvussa tämä ongelma.. EI SE MISSÄÄN PÄÄSSÄ OLE! HALOOOOOO!!!! Eikä se ole mikään maailman tärkein asia.
 

Yhteistyössä