orgasmeja!!!!

• Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti
turhautunut
Musta tuntuu, että oon ainoa, joka ei saa orgasmia. Mitä ikinä lehtiä tai näitä keskusteluja luen, näyttää siltä, että kaikki naiset saa orgasmeja. Mä saan kyllä itse, hyvinkin helposti, mutta en miehen seurassa millään. Kai asia on jotenkin psyykkinen. Mua on alkanut turhauttaa koko seksi. Ja tunnen itseni puutteelliseksi ja oudoksi.
Onko teidän ollut aina helppoa saada orgasmi? Onko se seksin tavoite? Toivoisin, että mullakin se olis sitä! Oon harrastanu seksiä 7 vuotta vaihtelevan säännöllisesti, nyt oon 26 ja kyllästynyt koko touhuu, kun en saa siitä, mitä haluaisin. Mitä mä tekisin?

et
Voihan se olla psyykkinen, mutta voihan se olla tekniikastakin kiinni.

Mitä kohtaa ärsytät ja miten, kun tyydytät itse itsesi. Mitä kohtaa ärsytetään ja miten, kun olet miehen kanssa?

Klitoris on useimmille naisille todella tärkeä orgasmin saamisessa.

On kiva tietää, miten ohjata miestä ja mitä tehdä, jos todella haluaa orgasmin hänen kanssaan. Ja aina se ei ole välttämätöntä, eihän mieskän halua joka kerta laueta. Se intiimi yhdessäolo on tärkeintä.

TR
Siis etkö saa, jos mies on vieressä ja itse hyväilet itseäsi niin kuin normaalistikin (kun sanot, että saat itse, ""hyvinkin helposti"")? Miehen läsnäoloko jännittää?

Mulla oli vähän sama ongelma, monta kuukautta meni ilman eikä mies tahdo saada sitä vieläkään aikaiseksi mutta nyt jo itse onnistun siinä kun olen miehen kainalossa ja hyväilen itseäni ja mies osallistuu siihen mutta itse teen ""päätyön"". Ja nyt se ei yksin enää edes huvita, vaan haluan että mieskin on paikalla.

Ei kai muuta neuvoa kuin pikkuhiljaa eteenpäin, kyllä se siitä kunhan ei ota stessiä. Ota orgasmisi alkuun kun mies ei ole paikalla, menee pesulle tai muuten pois paikalta. Näin itse tein ja kyllä se pikkuhiljaa sitten onnistui kun mies tuli paikallekkin.

jep
Kuten edellä kirjoittanut mainitsi, klitoris on kyllä todella tärkeä orgasmin saamisessa. Itse saan aina yhdynnässä mutta näin ei todennäköisesti olisi asian laita ellei jompikumpi hyväilisi sitä samalla kun...(useimmiten se olen minä itse koska miehen voi olla asennoista riippuen ja muutenkin vähän vaikea ulottua sinne vaivatta käsineen, ja sitäpaitsi osaan itse keskittyä tekemään sitä oikein kun taas miehen koskeminen voi mennä täysräpeltämiseks ainakin siinä vaihees kun ruvataan olemaan loppusuoralla.)

Ymmärrän ongelmasi koska itse kyllä harrastan seksiä orgasmin takia, en juurikaan koe muuta syytä sitä tehdä. Paitsi nyt tietenkin, toisen tyydyttäminen, mutta jos siis puhutaan siitä mitä touhusta itse saa irti. Vakiintuneen kumppanin kanssa ei ole ihan sellaista jännitettä että koko akti itsessään olisi kiehtova ja tyydyttäisi, vaan kyllä siinä minun mielestäni tarvitaan ""piste ii:n päälle"" eli orgasmi, En ole koskaan oikein ymmärtänyt kaiken maailman naistenlehtien ""lohdutuksia"" orgasmittomille tyyliin ""naiselle ei ole tärkeintä orgasmi, nainen saa tunnetasolla todella paljon irti siitä että seksi tuo nautittavaa läheisyyttä ja plaaplaa.."" Joskus mietin yritetäänkö vieläkin opettaa naisia sellaiseen ajatteluun että seksiä pitäisi harrastaa miesten takia koska he sitä tarvitsevat MUTTA että nainen VOI kyllä siinä sitten saada irti sitä mitä HÄN tarvitsee eli läheisyys jne...

P-skat sanon minä, ainakin itse tarvitsen orgasmeja vähintään yhtä paljon kuin miehet ja haluan niitä juuri seksistä. Ja jos/kun sinäkin niitä toivot niin toivottavasti löytyy keino korjata ongelma.

Mutta älä ihmeessä tunne itseäsi puutteelliseksi tai oudoksi (se ei ainakaan vähennä sitä psyykkistä puolta ongelmasta mikäli sellainen on) , kyllähän ne tutkimukset todellakin osoittavat että todella iso osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä. Henkilökohtaisesti uskon kyllä että ainakin osan ongelma on se että ei itse tiedä mitä haluaa/uskalla sitä sanoa TAI että mies on osaamaton.

Muuten, onko mahdotonta ajatella että saisit suuseksin kautta sen orgasmisi joko ennen yhdyntää tai sen jälkeen. SEN jos minkään nyt pitäisi onnistua jos vain mies hallitsee oikean tekniikan. Se yksi ainoa kaveri jonka tunnen jolla on sama ongelma kuin sinulla eli ettei saa yhdynnässä on sanonut että ei se haittaa koska juuri suuseksihän tuo aivan uskomattomia orkkuja ja seksi itsessään nyt on ihan ok koska kyllähään sitä nauttii siitä jo että saa tuottaa toisellekin nautintoa ja olla lähellä. Meinaan, eihän sitä kaikkea voi vaatia ellei kerran ""tavallinen orkku"" onnistu mutta mielestäni orgasmi suuseksistä on ainakin hyvinkin ""siedettävä kompromissi"" ;) Itse olen tykännyt siitäkin että ensin mut viedään aivan lähelle orgasmia suuseksillä ja sitten mies tulee sisääni mikä aika nopeasti johtaa toivottuun lopputulokseen,ainakin kun vähän itse avittaa kädelläkin asiaa. Kokeilunhalua ja onnea matkaan!!:)

et
Se, että ei aina halua orgasmia, on ihan eri asia kuin se, ettei sitä pysty saamaan. Jos voi tehdä valinnan, asiat ovat hyvin.

Seksiä voi verrata ruokaan tai liikuntaan. Joskus haluaa gourmeta ja joskus vain nälän pois. Joskus haluaa kävellä ja joskus lasketella. Partnerinkin halut ja vireys vaikuttavat, samoin oma.

En pidä suuseksissä saatua orgasmia mitenkään korvikkeena penetraatiossa saadulle. Nauttia voi molemmista yhtä paljon, mutta niinhän meidän ihmisten seksuaaliset tarpeet ovat erilaisia.

Toisaalta en ymmärrä sitä, miksi ihmisten pitäisi heti osata rakastella. Eihän kukaan osannut heti ajaa pyörälläkään. Opettelua sekin vaati.

nimetön
Hei,

itse en kyllä saa suuseksissä orgasmia mitenkään. Mulla on niin pieni klitoris, että se täytyy poimuista etsiä ja sittenkin kun sen löytää, kosketuksen täytyy olla juuri oikeanlainen, ""kova"" ja ""hinkkaava"".

Orgasmin saanti on vaikeaa, mutta yksi asento, jota suosittelen turhautuneelle on se, et mies istuu, ja itse olet kahareisin päällä. Sillä tavoin voit kontrolloida hyvin klitoriksesi hinkautumista. Näin olen minäkin onnistunut saamaan orkut aina.

Eräs nimetön

*^*
Joo, minulla orgasmi tulee ihan samalla tavalla kuin ""nimettömällä"", eli vaan tietynlaisesta kovasta hinkkaamisesta. Tosin saan orgasmin aika harvoin, lähinnä siksi etten yleensä itse jaksa loppuun asti vaikka mies jaksaisikin. Yli puoli tuntia tuota kovaa hinkkaamista saa usein alapään tosi araksi, enkä edes tiedä onko orgasmin saaminen enää siinä vaiheessa mahdollista. Joskus on tullut limakalvoihin pieniä haavaumia ja reisiin mustelmia orgasmin yrittämisestä. Suuseksillä orgasmin saamienen on ihan toivotonta.

Lisäksi minulle käy usein niin, että olen tooooodella lähellä orgasmia, mutta kun rupean ajttelemaan että ""oih, kohta tulee"" niin orgasmi menee ohi ja yrittäminen alkaa sattua, tuntuu vaan ikävää painetta alapäässä. Näin käy erityisesti silloin jos olen hirvittävän kiihottunut. Tosi turhauttavaa, siksi orgasmi yhdynnässä on minulle aika harvinaista herkkua.

Jenni
Aika yleinen ongelma tuo kuitenkin on, eli uskoisin, että lähes kaikilla naisilla on ainakin joskus ollut vaihe elämässään, jolloin orgasminsaanti on jollakin tavalla häriintynyt.

Myös itselläni oli ongelmia orgasmin saamisessa yhdynnässä, ja tämä johtui pitkälti siitä, etten oikein tiennyt omia herkkiä alueitani. Tähän kuitenkin löytyi apu hieromasauvasta, jonka sitten rohkenin ostaa pitkään asiaa harkittuani. Sitä hankitaa ei ole tarvinnut katua!

Sauvan avulla löysin itsestäni klitoriksen lisäksi muitakin herkkiä alueita, joiden riittävän voimakas kiihotaminen tuottaa helpostikin jopa useita voimakkaita orgasmeja peräkkäin. Olen myös oppinut käyttämään alavatsan ja emättimen lihaksia ikäänkuin säädellen puristusvoimaa, jolloin pystyn itse vaikuttamaan kiihotuksen voimakkuuteen ja näinollen myös orgasmin tulemiseen. Sauvaa voi käyttää monella eri tavalla, vaikkapa pelkästään klitoriksen kiihottamiseen. Joskus taas on mukava työntää se sisään ja vain antaa sen värähdellä. Orgasmi on joka tapauksessa varma ja voimakas.

Suosittelen kaikille orgasmiongelmasta kärsiviä naisia rohkaisemaan mielensä, ja hankkimaan itsellensä hieromasauvan. Niitähän saa netistäkin tilaamalla, jos rohkeus ei riitä seksiliikkeeseen menemiseen.

Venla M
Hieromasauva on mieletön apuväline, mutta itse olen sitä ""vältellyt"", sillä siinä stimulaatio on niin voimakasta, että tavallinen mies/rakastelu ei tunnu enää missään.. :(

Itse en edelleenkään saa orgasmia varsinaisessa yhdynnässä, mutta olen oppinut laukeamaan miehen hyväillessä käsin. 10 vuotta siihen menikin.. Minusta jotenkin ikä vaikuttaa asiaan. Orgasmiherkkyys on minulla ainakin lisääntynyt huomattavasti täytettyäni 30. Omin käsin olen kyllä saanut aina todella helposti.
Minusta tuntuu, että miehen ruumiinrakenteellakin on merkitystä ts. kapeampilantioisen kanssa saisi helpommin. Luin jostain, että naisen orgasmin edellytyksenä on, että jalat saa painettua mahdollisimman yhteen, ja sehän esim. itsetyydytyksessä juuri toteutuu.

Noin juuri
Kirjoitit ihan kuin minun suulla. Juuri noin minullekin melkein aina käy. Mies tuntee huonoa omaatuntoa, ettei hän pysty tyydyttämään minua. Olen kyllä yrittänyt hälle sanoa, ettei se johdu hänestä. Mutta minkäs teet... joskus on pakko teeskennellä ihan vain miehen mieliksi. Mutta ei sekään kivaa ole.

pike
Kannattaa ehdottomasti hommata sellainen hieromasauva (vibraattori), jossa voi värinän voimakkuutta säätää. Useimmissa, ainakin hieman kalliimmissa tällainen säätö onkin, mutta ihan halvimmissa värinä on joko päällä tai poissa.

Ensimmäinen vibrani oli juuri tuollainen hetken mielijohteen ostos, jossa ei värinälle löytynyt säätöä, ja siinä liian voimakkaan värinän lisäksi häiritsi myös melkoisen voimakas ääni.

Nykyinen vibra oli jonkin verran kalliimpi, mutta siinä värinän saa säädettyä haluamakseen, eikä äänikään ole läheskään niin voimakas kuin entisessä. Erityisesti säädettävästä värinästä on iloa juuri klitoriksen stimulointiin, johon riittää pienempikin värinä. Entisellä sauvalla saattoi klitoriksen alue jopa tulla araksi, jos sauvaa käytti klitoriksella liian kauan.

neuvoja halutaan!
Olen 19v. nainen, ja huomaan monilla naisilla olevan samansuuntaisia ongelmia orgasmin saamisessa, kuin itsellänikin. Eli, yhdynnässä en juuri koskaan saa orgasmia, ja tämä luonnollisesti harmittaa niin itseänikin kuin miesystävääni, joka kyllä tekee kaikkensa, jotta nauttisin seksistä hänen kanssaan. Ja nautinkin, mutta sitä kaiken kruunaavaa loppuhuipentumaa, eli orgasmia en vain kertakaikkiaan saa. Tosin, joskus kun miesystäväni hieroo klittaani käsin tai suullaan, saatan laueta kerran, mutta siihen se jääkin.

Täällä moni nainen tuntuu löytäneen avun orgasmiongelmiinsa hieromasauvasta, joten itseänikin sellaisen hankkiminen alkoi kiinnostamaan. Selailin netistä seksikauppojen sivuja, mutta päätöksen tekeminen kuvien perusteella on todella vaikeaa. Myös sauvojen hinnat vaihtelevat suuresti. Ilmeisestikään ihan halvimpaan ei kannata haksahtaa, niinkuin tuossa edellä kerrottiin, mutta osaisko joku suositella jotain tiettyä sauvaa ""aloittelijalle""?

Onko kovapintainen muovisauva parempi kuin pehmeäpintainen, tarvitaanko sauvan kanssa liukasteita ja miten sauvan puhtaanapito onnistuu? Ja sitten se tärkein kysymys, voiko sauvan runsas käyttö aiheuttaa todellakin sen, että ""oikea"" ei tunnukaan enää missään?

Jos joku voisi asiallisesti kommentoida, itse kun olen aika ummikko näissä asioissa, eikä oikein keneltäkään kehtaa tällaisia mennä suoraan kysymäänkään.

Oppia ikä kaikki
Aloin saada kunnon orkkuja miestä vaihdettuani. Rakasteleminen on nykyisin yhtä juhlaa, kestävät puolesta tunnista tuntiinkin, välillä huilataan :)

Yksi lempiasentoni on perinteinen lähetyssaarnaaja hiukan vinottain, sillai että mies on sisälläni ja toisella kädellä hiplaa klitoristani. Saan sillä tavalla ihania orgasmeja, saan lähes aina emätinorgasmin, jolloin ejakuloin.
Kun ejakuloin ensimmäisen kerran, olin aivan ihmeissäni. En ollut kuullut koskaan moisesta, mutta otin asioista selvää ja nyt tiedän, mistä se nestemäärä tulee.
Klitorisorkku on voimakkaampi jos tyydytän itseni käsin tai mies tyydyttää. Penis sisälläni vie klittaorkusta terävimmän kärjen pois, mutta on tyydyttävämpi kokonaisvaltaisen antautumisen takia.

Olen yli 40 ja nuorempana kuvittelin, että olen jotenkin outo. Kaikki kirjat pursuivat kohtauksia, joissa saatiin aina yhtä aikaa taivaat räjäyttäviä orgasmeja. Ja se pettymys 5 minuutin rakastelun jälkeen. kun mikään ei tuntunut miltään :)
Nyt tuntuu! Tsemppiä sinulle ja kärsivällisyyttä!

RR
Puolesta tunnista tuntiin yksi kerta?? Ei meillä kyllä koskaan.

Sen sijaan rakastelemme usein monta kertaa vuorokaudessa, ei asennoissa. Ei sitä vaan malta pidätellä eikä pyytää miestäkään pidättelemään kun näkee, miten hän nauttii.

Ainoa, missä viivyttelen on suihinotto. Se saattaa kestää tunnin ja ylikin. Etenkin, jos se sattuu olemaan se viides rakastelukerta vuorokauden sisällä, ei mieskään tule enää niin helposti.

piparminttu
Olen 28-vuotias nainen, harrastanut sekisä 15-vuotiaasta alkaen 7 eri partnerin kanssa (kukin tietysti kerrallaan, ei saman aikaisesti). KERTAAKAAN en ole saanut orgasmia miehen kanssa (unissani ja itsetyydytyksellä saan). Seksi ei kauheasti kiinnosta enkä usko, että on miehestä kiinni.
Mä en oikein tiedä, mitä sun pitäis tehdä, kun en itsekään osaa ratkoa tätä ""ongelmaa"". Sinänsä en koe jääväni paitsi silloin kun en harrasta seksiä kenenkään kanssa, mutta seksisuhteessa olen kyllästynyt olemaan toisen tyydytysalusta, kun en itse saa.

piparminttu
Niinjaa...meillä seksi kestää n. 2-3min, ja mies ei pidä niistä esileikeistä, joista minä. Esileikit on aina tehtävä hänen ehdoillaan, niitä asioita, jotka kiihottavat häntä, ja ne kestävät n. 5min.

anteeka vaan
Onko se sama piparminttu joka kirjottaa ""Seksi ei kauheasti kiinnosta enkä usko, että on miehestä kiinni"" ja heti perään seuraavassa viestissä ""meillä seksi kestää n. 2-3min, ja mies ei pidä niistä esileikeistä, joista minä. Esileikit on aina tehtävä hänen ehdoillaan, niitä asioita, jotka kiihottavat häntä..""

No eipä ihme ettei orkkua heru!! Ja etteikö miehestä kiinni! Kuvailit juuri sellaista miehen sänkykäytöstä etten minä ainakaan sellaista äijää sänkyyni huolisi. (ja toivotaan että sellaiset on noin yleensäkin harvassa, itse en ole koskaan edes tavannut miestä joka ei haluaisi tyydyttää myös minua. Mitä ihmeen luolamiehiä naiset jaksavatkaan katsoa. Surkealta kuulostaa) ...

Omppu
Tämä tyttö ei miestä seksiin tavitse! Kyllä sauva hoitaa orkut takuuvarmasti, eikä se lopeta kuin vasta sitten kun itse olen tarpeeksi saanut. Sauva on muutenkin luotettavampi, se kun ei käy vieraissa, siltä ei saa tautia eikä sen kanssa tarvitse huolehtia ehkäisystä, se on aina valmis kun minulla itselläni tekee mieli, se ei haise viinalle ja sen saa piiloon vaikka yöpöydän laatikkoon, sitten kun siitä saa tarpeeksi.

Toki miestäkin tarvitaan, vaikka ei seksiin. Miehellä voi maksattaa ravintolaillat, ostattaa kaikkea kivaa ja teettää remontit ja muut taloustyöt, ja se tekee ne mielellään kun luulee saavansa pillua. Jos mies alkaa valittamaan, niin silloin mies onkin jo aika vaihtaa uuteen....

anteeks vaan
Tämähän menee jo huumorin puolelle, jokaisella palstalla on aina joku stereotyyppi, suomalainen ""muija"" joka on onnistunut haalimaan itselleen jonkun ihmeellisen kumppanin jolta löytyvät ikävääkin ikävempiä piirteitä. Onneksi sinä omppu saat sitten ainakin kaikki ostokset ja muut hoidettua miehen kautta, ellei hänen seksinsä kelpaa ja viinaltahaiseminen ja pettäminen turhan usein on ongelma josta tarvitsee edes murehtia!!

Itse tosin kyllä pidän ajatuksesta/tilanteesta että voi omalla rahalla ostaa mitä tarvitsee..:)

Ehkä ( toivottavasti ) tämä oli provo. JOS tuollaisia naisia oikeasti on niin ei käy kyllä sääliksi ainostaan hyvän seksin
( siis yhteinen sellainen, sitä toista kutsutaan masturboinniksi ) puute vaan yleensäkin se tilanne että ei ole löytänyt miestä joka kelpaa muuksikin kuin lompakonavaajaksi.. Jestas..

vibraattori
Itse omista kolme hieromasauvaa ja markkinoiden paras mielestäni on ns. Delfiini. Sauvalla on muitakin nimiä.. Siitä on erikseen klitoriskiihotin ja sauva. Molempiin saa erilaisen värinän tai pyörityksen. Aika kallishan tuo on, n. 45 euroa, mutta joka euron väärti!!

Tämä on parempi kuin useammat miehet!!

miuku
Minulla on samanalainen kuin tuo delfiini(paitsi siinä on delfiinin asemasta kani :)) ja se on kyllä sauvoistani ykkönen! Sillä jos ei orgasmia saa niin ei sitten millään. Omani maksoi muistaakseni 22-25 euroa netistä tilattaessa+postituskulut.

Kati
Omistan kaksi erilaista hieromasauvaa, joista toisen ostin jo lähes 15 vuotta sitten, ja uudempi on ollut käytössä n. 2 vuotta. Vanhempi on sileäpintainen ja valmistettu kovasta muovista, ja sen värinän voimakkuutta voi säätää. Täysillä ollessaan ääni on melko kova, mutta pidän säätöä yleensä pienemmällä, jolloin äänikään ei häiritse.

Uudempi on pehmeä jelly-sauva, joka on melkoisen ""aidon"" tuntuinen. Sauvan värinää voi myös säätää. Ääni on melko hiljainen, kutakuinkin sähköhammasharjan luokkaa. Ostin tämän sauvan, kun luin monen naisen näilläkin palstoilla kehuvan sitä.

Itse pidän kuitenkin tuosta vanhemmasta, koska pidän sen voimakkaammasta värinästä ja ääneenkin olen jo tottunut. Mieheni kanssa harrastamme seksiä yleensä viikonloppuisin, ja yksin ollessani käytän sauvaa n. 1-2 krt viikossa, ja joskus masturboin pelkästään sormin.

Turhautunut
No, helpottaahan sekin ajatus, ettei ole yksin. Kiitos vinkeistä! Vaikka oon kyllä jo niin masentunut seksin suhteen, ettei enää oikein kiinnosta edes yrittää, kun aikaisemmat kaikki mitä ihmeellisimmät ja tavallisimmat yritykset on menny pieleen, eikä orgasmia tule. Mulla on myös hieromasauva ja sen kanssa ja ilman sitä saan hyvin ja nopeesti. Voisin jättää seksin miehen kanssa kokonaan! Masentavaa.

Yhteistyössä