OPPISOPIMUSKOULUTUS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Onko kukaan mennyt töihin oppisopimuksella, ja mille alalle? Jos on oppisopimuksella töissä niin kertyykö liiton päivät normaalisti? Kyselin jo aikaisemmin samaa asiaa provikkatöiden suhteen =)
 

Yhteistyössä