Kuinka moni ollut työssä, jossa pohjapalkka ja provisio-

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Provikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Provikka

Vieras
palkkaus ja mitä piditte? Elääkö sellasella (tietty itsestä kiinni, mutta..)?
Kertyykö liiton päivät normaalisti, jos sellanen palkkaus? Pitää kohta töitä repiä jostain, niin yksi mahdollisuus myyntiedustustyö tms. :/
 

Yhteistyössä