P
Provikka
Vieras
palkkaus ja mitä piditte? Elääkö sellasella (tietty itsestä kiinni, mutta..)?
Kertyykö liiton päivät normaalisti, jos sellanen palkkaus? Pitää kohta töitä repiä jostain, niin yksi mahdollisuus myyntiedustustyö tms. :/
Kertyykö liiton päivät normaalisti, jos sellanen palkkaus? Pitää kohta töitä repiä jostain, niin yksi mahdollisuus myyntiedustustyö tms. :/