Opiskelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja

Jäsen
18.05.2004
217
0
16
Niin ,että kuinkas moni teistä opiskelee??Itse odotan esikoistani ja laskettu aika on lokakuussa.Opiskelen itse toista vuotta ammattikoulussa..Ei ole muuta koulutusta kuin peruskoulu ja n.3vuotta "elämän koulua" :D Että kuinkas teillä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 19:17 Katja kirjoitti:
Niin ,että kuinkas moni teistä opiskelee??Itse odotan esikoistani ja laskettu aika on lokakuussa.Opiskelen itse toista vuotta ammattikoulussa..Ei ole muuta koulutusta kuin peruskoulu ja n.3vuotta "elämän koulua" :D Että kuinkas teillä?

sama täällä, la on 10.1 ja ammattikoulun toinen luokka menossa, elämän koulua on myös tullut muutama vuosi käytyä :D

Samoin myös täällä. :/
Nyt aloitan kolmannen vuoden opiskelut ammattikoulussa. Kävin jonkin aikaa etälukiota, mutta ammattikoulu + etälukio + työ olisivat käyneet liian raskaiksi ja aikaa vieväksi.

mulla on sellanen tilanne, että kävin lukion ja valmistuttuani poika syntyi. Olin hänen kanssaan vuoden kotona ja menin sitten ammattikouluun. Helmikuussa on toisen lapsen la eli viimeinen vuosi koulua jää kesken.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 19:58 Hay-D kirjoitti:
mulla on sellanen tilanne, että kävin lukion ja valmistuttuani poika syntyi. Olin hänen kanssaan vuoden kotona ja menin sitten ammattikouluun. Helmikuussa on toisen lapsen la eli viimeinen vuosi koulua jää kesken.

miulla muuten sama mutta menin töihin vuoden jälkeen.... ja nyt menen kouluun ja innolla odotan!!!

mä ehin käydä ekan vuoden ammattikoulua ja sit jäin äippärille kun noin vuos sitten pikkunen synty. nyt oon tokaa vuotta äippälomalla ja sit ens syksynä ois tarkotusa mennä 2vikaa vuotta läpikäymään :)

Mulla jäi nyt tämä viiminen vuosi ammattikoulua käymättä kun tuo likka syntyi heinäkuun lopulla.koulun ehtii käydä loppuun myöhemminkin, nyt on tärkeintä hoitaa lasta, mutta kyllä se koulu käydään joskus sitten loppuun kun se on aloitettukkin (luultavasti 1,5 vuoden päästä) :) (Kaikki aikanaan)

Jännään maanantaina alkavaa sairaanhoito-koulua Turun ammattikorkeassa. :/ Tyttö nyt 1v 2kk, ja jää isän kanssa kotiin hoitoon. Arveluttaa vaan se että kuinka paljon mulla on sitten työtä, ja kuinka paljon jää aikaa muullekin kuin koululle :( Mutta pakko se on jotain tehdä, eikä päästä laiskistumaan nyt, on kuitenkin vasta lukio pohjalla, eikä mitään työkokemusta :D Valkolakin sain 12 päivää, ennen kuin tyttö syntyi. Ja marraskuussa täytän 20 :wave:

2v ammattilukiota takana, nyt vuos mammalomaa ja sit viimoset kaks vuotta. miehellä koulua jäljellä 1,5v ja nyt jo on tiedossa työpaikka ainakin koulun loppuun asti. Toivotaan että iskäki pääsee sitte hoitamaan lasta ku äippä opiskelee loppuun =)

Onneksi kerkesin käymään ammattikoulun läpi :) Työkokemusta ei vaan kauheasti ole. Nyt työtön ja la 17.3.07.. Piiiitkä aika odottaa. Ja sitten vielä kun en ole kauhean kärivällistä tyyppiä :p

mä kävin toista vuotta ammattikoulua kun tyttö syntyi,ehdin olla noin 4kk koulussa..sit mä olin kotona 1½v ja nyt alkukesästä menin kesätöihin!tänä syksynä menin takaisin kouluun ja tyttö meni päiväkotiin =) olen myös iltatöissä 1-3 kertaa viikossa ;)

Yhteistyössä