vk 36 kilopino!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2004 klo 20:11 Disa kirjoitti:
Minä voisin ilmoittautua uudeksi vetäjäksi tänne....josko toi vauva tärppi olisi samalla tarttuvaa...

:whistle:

Juuh..se vois olla sulle hyvä, kun tuota tärppiä toivot ;) !!
Ainakin se kahteen aiempaan vetäjään vaikutti hyvinkin hedelmällisesti :D !

Onneks meikäläisellä toi kierukka hiukka jarruttaa tota pöpöä, mut lupaan ja vannon että kun tavoitepaino on saavutettu niin kierukka lähtee heti samana päivänä! :D
Kyllä täs se vuosi AINAKIN menee... nyt on ollu epätoivoiset ajat kun ukon ostamat kymmenen kiloa karkkia huutelee tuolla kaapin päällä.
Sit se ukko on vielä niin ilkeä että se unohtaa että se on ostanu eikä syö niitä pois! Kauemmin ovat siellä mua kiusaamassa :ashamed:
Nyt vielä toi vaaka muutos kun paino oli ns. noussu........ Masentaa.....

Hätäinen kun olin, niin nyt on uudelleen ilmoittautumisen aika- painoa tippunut -400g, vaikka tuli käytyä pizzallakin!!! Kevensin tosin muuta syömistä aika lailla!!! Niin, että nyt vaaka näytti tasan 77 kiloa. Tästä on hyvä jatkaa!!!

mulla ei ole painoa paljoa tippunut, vaikka yritän olla pisteillä paitsi pikkasen lipsahtaa aina yli, mutta varmaankin sen takia ei paino tipu kun ei tule liikuttua niin paljoa et jäis alle pisteitten :) aloitan nyt jumppailun ja toivottavsti sit alkais tippuu

juu kotiäippa mukaan vaan, tervetuloa..täällä me enemmän ja vähemmän epätoivosesti tsempataan toisiamme painonpudotuksessa...ainaski mulla välil motivaatio laihtumiseen täys nolla mut sitten kun kattelee omia vaatteita alkaa suututtaa et miks noit telttoja on pidettävä, sit tulee takapakkia rajusti mutta suuntana on et paino pois, vaik sitten kirveellä ;) ...

Hurjasti onnea tintille, samaan veneeseen tässä ollaan pyrkimässä :-)
Kaksi viikkoa jurrasi paikoillaan ja nyt on yht äjkkiä pudonnut 1.4 kg...ja uusi kymmenluku saavutettu. Kylläpä tuntuu hyvältä! Tsemiä' vain muillekin!

Yhteistyössä