vk 36 kilopino!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tintti1010

Vieras
Eli kuinkas teillä on viikko mennyt laihiskaverit?
Varmaan lähes kaikki jo tietääkin että mie tein eilen positiivisen raskaustestin joten nyt olis taas aika löytää uusi vetäjä kilopinoon... :)
Ehdotelkaa työ kuka olis siihen hommaan sopivin! Mielellään tietty semmonen joka olis täällää vielä pitemmän aikaa ettei tartteis heti vaihtaa taas vetäjää.. :whistle: :D Mie tuun neljän maissa kattelemaan mitä työ ootte puntaroineet ja päättäneet, kun välillä pitää mennä töihin...!!! :D
Haluan kiittää kaikkia kilopinolaisia suuresti yhteiseistä ajoista ja mahtavista tsempeistä!!! Takuulla tuun takasin, kunhan taas saan laihduttaa, ja toivon sydämeni pohjasta että oikein moni teistä on siihen mennessä ihannepainossa!!! :D

Ja onnea vielä kerran tuohon odotukseen tintti!

Ja sitten asiaan...
Olin tuossa ihan varma etten ole laihtunut, viikko meni miten sattuu, en juuri katsonut mitä syön :o
Tulos oli kuitenkin -200g ja yllätys oli totisesti että edes tuon verran oli pudonnut.

Ja punnituspäiväkin muuttui ihan sen takia kun vaakasta loppu patterit, ei oo muutes tekosyy :)

Nyt sitten punnitsen näin maanatai-aamuisin :)

Niin ja vetäjäksi minulla ei ole ketään ehdottaa kun olen niiin vähän aikaa ollut ...

voi mahtavaa tuhannesti onnea ja oikeen iso ruusupuska....
ihana uutinen , mutta samalla myös ankee... höh taas ihana vetjä siirtyy pois...onkos tossa vetäjän paikassa joku paha tarttuva tauti kun kaikista odottajia tulee :D :D :D ... varokaa sitä paikkaa... :D
.. täällä räkäsen , yskäsenä möllötellään... no viimeviikko meni tosi hyvin... tuli käytyä joka päivä aamulenkillä ja ilokseni sain aamulla yllättyä paino oli tippunu 1,5kg eli aamulla vaaka näytti 74,5kg ihanaa... se on hyvä tommosen vanhan digivaan kanssa kun tarkkuus on se puol kiloo niin sattuu näitä yllätyksiä aina välillä...
pitää nyt yrittää hiukka vähentää tän karkin ja suklaan syöntiä, kun ei voi tässä kunnossa tonne ulos lenkkeilemään mennä...
hauskaa viikkoa kaikille ja mahottomasti tsemppii...

onnea nirzu, olet saanut upeasti painoasi pois ja mulla se on vaan samassa kokoajan. en ilmoitellut viimeviikolla ees kun ei ole tippunut vaikka olen muka pisteilla mutta luulen et se vähäinen liikunta tekee sen kun en ole liikkunut muutakuin autoon ja takas sisälle. ja onnea tintin raskauteen, kivoja uutisia ovat vauvauutiset.
toissapäivänä painoni kyllä käväsi 63.3 eli alampana mutta taas on nyt samassa ja turvotus on aivan mahdoton. suolainen ruoka on syynä ollut turvotukseen. toivottavasti viikon kuluttúa olis vaikka65 ja jotain paino.YRITETÄÄN ainaski. zemppiä kaikille =)

Onnea sinne odotukseen, niin ne vetäjät vaihtuu (enkä muuten täällä viettämäni lyhyen ajan takia voi ehdottaa ketään).

Mutta vaaka näytti 57,8 kg mikä on -300g viime viikkoiseen. Syöny olen vaikka mitä ja eilenkin illalla vielä pitsan kaikilla herkuilla. Mutta kasvisten määrä on annoksessa lisääntynyt ja juon paljon enemmän vettä kuin ennen. :)

Hei kaikki ja onnea tintti odotukselle!

minulla on paino tippunut 700g. kivalta tuntuu, ensimmäinen viikko mennyt. toivottavasti pysyy sama suunta jatkossakin. kovasti vaan vaivaa makeanhimo iltaisin. jouluksi meinaan ottaa nämä viimeiset 5 kg pois. eihän tuo paljolta tunnu, mutta on sitäkin vaikeampaa.

toivottavasti tästä tulee minullekin tapa, niinkuin teille muillekin.

hyviä kevyitä syyspäiviä kaikille.

keiju

Tintti1010:Hurjasti onnea plussan johdosta..mä sulle viestittelinkin jo tuonne vauvakuumeen puolelle,huomasitko :) ?
Jos ei ketään muuta halukasta vetäjää tälle löydy niin minä voin kyllä tulla tämän tänne joka maanantai laittamaan, kun haluaisin tän tosissaan sit jatkuvan siihen asti, että minäkin taas palailen ruotuun ;) ja kun kuitenkin joka maanantai ja muulloinkin käyn kuulumisianne kurkkimassa niin eipä siitä mitään vaivaa olisi, mutta jos joku teistä laihduttajista haluaa tehtävän itselleen ottaa niin se on hienoa :) !!
hurjasti tsemppiä kaikille ja tintti1010:lle hurjasti jaksuja!!

Tintti1010:koskas sulla on laskettuaika?

Plääh, taas paino vaan noussut. Tosin saa kyllä syyttää itseään kun joka päivä herkuttelee. :/ Nyt pakko ottaa niska pers ote ja tsempata!!!! Joka päivä olen tosin pikku kävelylenkin heittänyt, joten jos se ylimääränen oliskin vaan lihasta. :/ En edes viitsi kilomääriä tällä viikolla ilmoittaa

Onnea tintille!

Viime viikon punnituksen jätin väliin,edellis kerrasta oli -400 eli 70.4,liikkiunut olen nyt 5päivän ajan säännöllisesti.

Makeeta en ole itse ostanut,mutta kun muksut on niitä saanut,mun pitää tietty syödä salmiakit ja lakritsit,ja vähän muutakin

Ehdottaa en oikein voi ketään,koska olen niin vähän aikaa ollut mukana.

Onnea Tintti!! Ja nirzulle kans mahtavasta pudotuksesta.
-on se vain vaarallinen paikka tuo ykköstsempparin paikka. Mutta on ne "kääröt" niin ihania.

Mulla putos puolenkilon verran, kivasti menee. Tästä on hyvä jatkaa ensviikkoon...

Onnea oikein paljon Plussasta!

Jospas se mullekkin joskus tulis..
Mutta asiaan.. meikällä oli tullut puol kiloa lisää.. =( johtusko sit nuista menkoista jotka sitten pitkän odottelun jälkeen taas alkovat. oisivat kyllä voinut jäähä alkamatta.. =(
mutta, nyt otetaan taas kerran itteä niskasta kiinni ja aletaan laihduttamaan iihan tosissan...=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 12:10 kultahippuset kirjoitti:
Tintti1010:Hurjasti onnea plussan johdosta..mä sulle viestittelinkin jo tuonne vauvakuumeen puolelle,huomasitko :) ?
Jos ei ketään muuta halukasta vetäjää tälle löydy niin minä voin kyllä tulla tämän tänne joka maanantai laittamaan, kun haluaisin tän tosissaan sit jatkuvan siihen asti, että minäkin taas palailen ruotuun ;) ja kun kuitenkin joka maanantai ja muulloinkin käyn kuulumisianne kurkkimassa niin eipä siitä mitään vaivaa olisi, mutta jos joku teistä laihduttajista haluaa tehtävän itselleen ottaa niin se on hienoa :) !!
hurjasti tsemppiä kaikille ja tintti1010:lle hurjasti jaksuja!!

Tintti1010:koskas sulla on laskettuaika?
sehän olisikin ihan kiva, jos sie jaksaisit laittaa aina tän kilopinon tänne!!! Kyllä miekii käyn aina täällä lueskelemassa näitä juttuja, muyta miulla tuppaa nykysin olemaan aina niin kiire tuon opiskelun takia... :/
Niin ja alustava la on sitten 6.5!!! :)
Pelottaa vaan kauheesti tää alkuraskaus, jos se ei vaikka kestäkkään tuolla masussa... :'(

Niin ja kiitos kaikille onnitteluista!!! :D

Voi myrkky! Paino oli tänään +1kg eli 70, mutta nyt ostin uuden vaa'an joka näyttää sen 100g välein :D
Tosin tää vaaka näyttää n.2kg enemmän kuin toinen ja nyt eletään sitten sen mukaan kuin olisin lihonut 3kg!!!!!!! :p

Onnea tintti!!!
Kyllä mäkin voisin tätä jatkaa, tosin mä en välttämättä aamusta pääse aina laittamaan kun ens maanantainakin olen 6-14 töissä :/

Mutta jos se ei ketään haittaa niin sitten!

Toinen idea olis että se joka aamulla ensin ehättää niin se laittaa ja vastailee päivän mittaan kuulumisiin =) ?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 22:29 SuSu79 kirjoitti:
Voi myrkky! Paino oli tänään +1kg eli 70, mutta nyt ostin uuden vaa'an joka näyttää sen 100g välein :D
Tosin tää vaaka näyttää n.2kg enemmän kuin toinen ja nyt eletään sitten sen mukaan kuin olisin lihonut 3kg!!!!!!! :p

Onnea tintti!!!
Kyllä mäkin voisin tätä jatkaa, tosin mä en välttämättä aamusta pääse aina laittamaan kun ens maanantainakin olen 6-14 töissä :/

Toinen idea olis että se joka aamulla ensin ehättää niin se laittaa ja vastailee päivän mittaan kuulumisiin =) ?
hyviä ideoita moleemmat!!! Siuta aattelinkin tuossa että voisit olla sopiva kilopinon vetäjäksi, mutta aattelin että sanokoot muutkin mielipiteensä...! :)
sopikaa itse teettekö niin että laitatte kilopinon tänne kuka kerkee vaiko astutko sinä puikkoihin?! Kultahippusten toivomus olikin että kilopino olisi vielä pystyssä kun hän palailee ja samaa toivon myös minä!!! :D

huomenta ja kiitokset onnitteluista... kumma täällä sitä ollaan iloisia kun jollain paino tippuu mutta tuttavat vaan mulkoilevat ja eivät mitenkään kommentoi vaikka sanot että on tässä 2kk paino tippunut kuusikiloa niin se ei mitään...
niin mähän en vielä silleen edes laihduta eli yritän liikunalla saada noita enempii kiloja pois kun vielä imetän niin ruokaa pitää saada ja paljon :D ..
joo mun mielestä se olisi hyvä jos susu79 alkaisi vetämään tätä pinoa kun se ei vielä ainakaan :whistle: oo odottaja... :) ... joo mehän voidaan tehdä niin että silloin kun susu ei kerkee laittamaan kilopinoa niin mä voin tuurata ja laittaa heti aamusta...mun kun on noustava passittamaan vanhin muksu kouluun toinen eskariin ja sit koirien kans viettämään sitä kaivattua hiljasta hetkeä,että jaksaa noitten pienenpien muksujen kanssa...
mutta kertokaa kommentteja , sopiiko kaikille tommonen järjestely...
oikeen hauskaa päivän jatkoa ja tuhottomasti tsemppii..
:D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 22:29 SuSu79 kirjoitti:

Juups..minäkin meinasin juuri tulla tuota ehdottamaan, että voittehan te niinkin tehdä, että se kilopinolainen laittaa ketä ensimmäisenä koneelle ehtii ja kerkee, sillä niin se on ollut kaikissa muissa laihdutusringeissä joissa oon ollut, että se laittaa ketä kerkiää :) !
En vaan tiedä, että miten se täällä meni niin, että minä sitä rupesin aina laittamaan ja sitten Tintti1010 :D ja nyt ollaan sitten "raskautettuja" molemmat, joten sellaiset ketkä ei meinaa vauvaa enää tehdä, niin varokoot kilopinon vetäjän paikkaa ;) :D !

Ja tuokin kyllä käy oikein hyvin, että SuSu79 sen laittaa silloin kun kerkiää!!kunhan vaan pidätte tän pystyssä, jotta minäkin pääsen sitten taas mukaan, kun sen aika koittaa!!
t.kultahippuset :)

ihanaa tintti! paljon onnea!!!! =) mahtavaa kuulla tuollaisia hyviä ja ihania uutisia!
ja sit niihin tuloksiin. mulla paino tippui sen kilon verran mistä olen tosi onnellinen.koko kesän kun tuntui tuo paino jumivan samassa pisteessä.ens viikolle paljon tsemiä kaikille! =)

Heti kärkeen oikein ISOT onnittelut Tintille!

Täällä paino tippui vaivaiset 400g, tosin itseäni saan syyttää siitä. Nyt loppui mässäily ja läskien on lähdettävä rivakammin!!!!!! Kokonaispudotus on nyt -7,4kg 8:ssa viikossa. Vielä ois semmonen 18kg pudotettavaa... :\|

Nirzu! Pidetään tämä sitten sovittuna! Pidetään pino pystyssä,mä täällä roikun ainakin vuoden että saa painon pois ja sitten voi harkita tuota vauvan tekemistä :D

Tänä aamuna mittasin tuolla uudella vaa'alla ja nyt olis sitten paino 71,9kg että siitä lähdetään... Kummasti pomppas paino 3kg ylös, mutta muisteli että meidän vanha vaaka valehteli -2,5kg äippäneuvolan vaakaan.. Parempi nyt hommata tuo tarkka vaaka kun lähempänä tavoite painoa, vai mitä???

ok...niinpä kattoo nyt ettei suhunkin iske toi pinonlaittaja pöpö aikasemmin..... :D ..
maanantaina alotan sitten...
hyvin sulla noi kilot karissut..onnea...
mulla 14,5kg jäljellä... :\| :ashamed: no kunhan ensin pääsen 70kg niin sit on jo parempi... :D
tsemppii...

Kiva, että löytyi jatkaja!!! Ja onnea tietty Tintille!!! Minäkin olen tässä porukassa niin uusi, etten olis ketään oikein osannut ehdottaa.
Miulla tippui pikkasen paino, mutta en hirveitä odottanutkaan ,sillä lauantaina kävin pitkästä aikaa vähän rilluttelemassa, ja olutta join.... ja sit tapasin pitkästä aikaa hyvän tyttökaverini, ja käytiin pizzalla.... silti paino kesti liki samoissa- ei ainakaan tullut lisää!!!
Huomenna miulla on vaakapäivä, joten sit tiedän ihan tarkan lukeman!!! Ilmoitan sen sitten!

Yhteistyössä