Olen kohta 22-vuotias amk opiskelija. Vauvakuume on tällähetkellä huipussaan, mutta yritys ei ole vielä alkanut. Etenkin miestä epäilyttää lapsen ja opiskelun yhdistäminen. Molemmilla vasta ensimmäinen vuosi takana ja mulla 3 ja miehellä 2,5 vuotta jäljellä. Kyselisinkin, että löytykö sielunkumppaneita ja onko muilla minkälaisia kokemuksia opiskelun ja lapsen yhdistämisestä.
Toiveissa olisi touko-kesä 2010 vauva, jolloin mun opintojen ei välttämättä tarvisi keskeytyä lankaan, koska voisin koko ensi lukukauden opiskella täysipäiväisesti (jos siis terveys antaa myöden) ja mahdollisesti jatkaa heti seuraavana syksynä ainakin osa-aikaisesti opiskeluja. Olen miettinyt myös aikuisopintoja, jolloin opiskelu rajoittuisi muutamaan päivään viikossa.
Toiveissa olisi touko-kesä 2010 vauva, jolloin mun opintojen ei välttämättä tarvisi keskeytyä lankaan, koska voisin koko ensi lukukauden opiskella täysipäiväisesti (jos siis terveys antaa myöden) ja mahdollisesti jatkaa heti seuraavana syksynä ainakin osa-aikaisesti opiskeluja. Olen miettinyt myös aikuisopintoja, jolloin opiskelu rajoittuisi muutamaan päivään viikossa.