opiskelija synnytyksessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Mitäs helkkaria se opiskelija siellä haittaa? :o Jos se opiskelija tekee jotain toimenpiteitä niin siitä voi ehkä äitiä varoittaa että tämä ihminen nyt harjoittelee. Tuskin niitä ihmisiä lasketaan tekemään mitään mihin heidän kykynsä eivät riitä ja mistä voi ihmishengille vaaraa olla =) Korjatkaa jos olen väärässä.

Jotkut haluavat synnytykseensä niin vähän ihmisiä, kuin mahdollista. Minusta se on ihan ok. Varmasti kätilöopiskelijoille riittää myös synnytyksiä, joihin he saavat osallistua.

Tottakai minä ymmärrän että kukin tekee niinkuin itsestään hyvältä tuntuu mutta en oikein ymmärrä että sitä opiskelijaa ei haluta vaan sen takia että se on opiskelija =)

en usko et suurimmalla osalla on syynä se opiskelija-status, vaan se ettei vaan halua sinne mitään 10 ihmistä pällistelemään..

oma opiskelijani heitti niin hyvää herjaa ja mustaa läppää ettei mitään rajaa... :)
olin jo turta naurusta kun piti alkaa ponnistamaan että hyvä ku jaksoin. Parempaa tyyppiä saa vaan hakea kauempaa..

paikalla kävivät vain mieheni ja kätilön lisäksi narkkari ja tämä opiskelija.. ja onneks 10 muuta ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Mitäs helkkaria se opiskelija siellä haittaa? :o Jos se opiskelija tekee jotain toimenpiteitä niin siitä voi ehkä äitiä varoittaa että tämä ihminen nyt harjoittelee. Tuskin niitä ihmisiä lasketaan tekemään mitään mihin heidän kykynsä eivät riitä ja mistä voi ihmishengille vaaraa olla =) Korjatkaa jos olen väärässä.

Jotkut haluavat synnytykseensä niin vähän ihmisiä, kuin mahdollista. Minusta se on ihan ok. Varmasti kätilöopiskelijoille riittää myös synnytyksiä, joihin he saavat osallistua.

Tottakai minä ymmärrän että kukin tekee niinkuin itsestään hyvältä tuntuu mutta en oikein ymmärrä että sitä opiskelijaa ei haluta vaan sen takia että se on opiskelija =)

en usko et suurimmalla osalla on syynä se opiskelija-status, vaan se ettei vaan halua sinne mitään 10 ihmistä pällistelemään..

Niinpä =) Mut just tuota edellämainittua en tajua että sen takia vaan ei kun se on opiskelija. Miulla oli yksi kätilö ja yksi opiskelija ja se oli oikein hyvä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Ei henkilökunta ainakaan ajattele näin =)

Mitä muuten henkilökunta ajattelee jos joku synnyttävä kieltäytyy? Onko kovin usein edes sellaisia?

on niin paljon potilaita ettei yksittäinen kieltäytyjä jää edes mieleen.

Niin..eli henkiläkuntaa se ei tippaakaan haittaa. Vain ja ainoastaan muita mammoja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Hmmm ... no mulla se kieltäminen kulminoituu juuri siihen että se on opiskelija eli jos hän ei ole varman tuntunen niin en antais hänen tehdä toimenpiteitä näin tärkeessä asiassa kun kyseessä on mun lapsi =) mutta katsella voisi :| eli jos epäröivä ja tuntuis siltä että se ei tiedä mitä tekee niin sais jättää tekemättä :whistle: mutta niinku sanottu .... mä mieluummin oon ollu mieheni kanssa ihan kahelleen siihen saakka kunnes oikeesti oli tosi kyseessä ja veikkaan että mua olis häirinny jos siinä olis notkunu joku :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;11852612:
No et kai sä oikeasti kuvittele, että kukaan nauttii siitä, että jalkopäässä on koko sirkus? Mä olisin kaikista mieluiten synnyttänyt ihan yksin ja kätilö paikalle vaan siinä vaiheessa, kun on tarvis. Mutta mä sallin sen opiskelijan läsnäolon, koska jonain päivänä se opiskelija on se kätilö, joka hoitaa jonkun synnytyksen. Jos menee synnyttämään opetusvelvollisuuden omaavaan sairaalaan, silloin mun mielestä pitää myös olla valmis siihen, että niitä opiskelijoita paikalla kans on.

Siis Tampereella ei kohta ole muuta vaihtoehtoa kuin synnyttää yliopistollisessa sairaalassa, joten ei ole oma valinta että meneekö synnyttämään opetusvelvolliseen sairaalaan vai ei !!!! Mielestäsi olet todella itsekäs etkä ajattele muita ja muiden tunteita tässä tilanteessa. Yksityisyys ihmisille suotakoon niin kauan kuin vain mahdollista

Yhteistyössä