A
auttakkkeee tyhymää
Vieras
olen siis yh..
Opiskelemaan pitäisi lähteä syksyllä.. ei oo varma tieto mutta uskoakseni pääsen.
kuitenkin, jos pääsen opiskelemaan, olen yh ja lapsen isä maksaa elatustukea 150 / kk
+ lapsilisä yksinhuoltaja korotuksineen n.146? /KK
(kun on töissä) niin ja saan asumistukea jonku 270 ja vuokra on vesien kans yht n.420
ja saan sitten tietysti opintuen joka on n.240 kun kyselin kelalta..
Niin OPINTOLAINAA EN SAA, kun nuorena luottotiedot olen möhlinyt ja siitä on turha kenenkään paasata se ei kuulu kellekkään muulle kuin mulle, ja ei hierrä teidän takalistoanne.
Niin paljonko saan sitten toimeentulotukea? Vai saanko ollenkaan?
Opiskelemaan on pakko lähteä, tai sossu huohottaa niskaan kun kotihoidontuki kuntalisineen päättyy syyskuussa. Ja olenkin halukas opiskelemaan
Paljonko olisi lapseni päivähoitomaksu ja sponsoroisiko sossu myös sen?
:O
voi tätä elämää...
Opiskelemaan pitäisi lähteä syksyllä.. ei oo varma tieto mutta uskoakseni pääsen.
kuitenkin, jos pääsen opiskelemaan, olen yh ja lapsen isä maksaa elatustukea 150 / kk
+ lapsilisä yksinhuoltaja korotuksineen n.146? /KK
(kun on töissä) niin ja saan asumistukea jonku 270 ja vuokra on vesien kans yht n.420
ja saan sitten tietysti opintuen joka on n.240 kun kyselin kelalta..
Niin OPINTOLAINAA EN SAA, kun nuorena luottotiedot olen möhlinyt ja siitä on turha kenenkään paasata se ei kuulu kellekkään muulle kuin mulle, ja ei hierrä teidän takalistoanne.
Niin paljonko saan sitten toimeentulotukea? Vai saanko ollenkaan?
Opiskelemaan on pakko lähteä, tai sossu huohottaa niskaan kun kotihoidontuki kuntalisineen päättyy syyskuussa. Ja olenkin halukas opiskelemaan
Paljonko olisi lapseni päivähoitomaksu ja sponsoroisiko sossu myös sen?
:O
voi tätä elämää...