K kookosta Aktiivinen jäsen 02.02.2007 18 491 0 36 02.09.2010 #1 Mietin vaan kun sain ennen opiskelua työmarkkinatukea ja nyt saan sitten joskus kun kela kiireiltään ehtii päätöksiä tehdä työkkärin rahaa opintojen ajalle, mutta onkohan se nyt tuo työmarkkinatuki vai työttömyyspäiväraha?
Mietin vaan kun sain ennen opiskelua työmarkkinatukea ja nyt saan sitten joskus kun kela kiireiltään ehtii päätöksiä tehdä työkkärin rahaa opintojen ajalle, mutta onkohan se nyt tuo työmarkkinatuki vai työttömyyspäiväraha?
V "vieras" Vieras 02.09.2010 #2 Se ons e mihin sulla on oikeus, jos mä menisin opiskelemaan niin se olisi ansiosidonnainen sen 500pv.
Se ons e mihin sulla on oikeus, jos mä menisin opiskelemaan niin se olisi ansiosidonnainen sen 500pv.
R Rollolainen Vieras 02.09.2010 #3 työmarkkinatuki +8e /läsnäolopäivä jos sulle maksetaan liiton päivärahaa, saat liiton rahaa+ tuon 8e enemmän kuitenkin kuin opintotuella, joten kannattavampaa opiskella näin. Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 02.09.2010
työmarkkinatuki +8e /läsnäolopäivä jos sulle maksetaan liiton päivärahaa, saat liiton rahaa+ tuon 8e enemmän kuitenkin kuin opintotuella, joten kannattavampaa opiskella näin.
Autumn Aktiivinen jäsen 01.06.2007 2 763 1 36 02.09.2010 #4 Minä saan sen työmarkkinatuen+ ne lapsikorotukset ja + 9 päivälle sitä ylläpitokorvaus vai miksi sitä nyt sanottiinkaan:ashamed:
Minä saan sen työmarkkinatuen+ ne lapsikorotukset ja + 9 päivälle sitä ylläpitokorvaus vai miksi sitä nyt sanottiinkaan:ashamed: