Opettaja toimi täysin epäammattimaisesti. Yhteys rehtoriin. Opettaja EI saa kiroilla lapselle. Piste. Painu helvetttiin-huuto täysin rimanalitus opettajalta. Itse olen opettaja! Olen koulussa roolimalli lapsille, enkä todellakaan huuda ja kiroile oppilaille. Toki uskon, että ap:n poika on voinut olla hankala, mutta se ei tarkoita sitä, että opettaja valuu lapsen tasolle ja alkaa kiroilla ja huutaa.
Vielä tuosta, että nykyajan vanhemmat valittavat joka asiasta jne. Se on totta, että oppilaita on tänä päivänä vaikea laittaa kuriin, ja osa vanhemmista piinaa opettajia. Asioilla on toinenkin puoli. On hyvä, että vanhemmat ottavat yhteyttä, kun kyse on asiasta, mikä vaatii selvittelyä! Ennenhän vanhemmat eivät uskaltaneet. Minua itseä on opettaja kiusannut koko ala-asteen. Olin köyhästä perheestä ja hiljainen ja ujo. Opettaja repi hiuksista ja huusi(myös muita oppilaita) ja siihen ei kukaan puuttunut. OAJ on ottanut taannoin kantaa siihen, että myös opettaja voi olla koulukiusaaja, ja siihen pitää aina puuttua.