ootteko ostannu lapsille paljo kaikenlaista vappujuttuja?

No kaikkea paitsi niitä heliumpalloja. Muutaman vuotena ostettu niitä lapsille ja kun viimeistään 2vrk kuluttua ovat lattialla, helium kadonnut niin parkuneet silmät päästään kun ei leiju enää. Turhaa siis kiusata muksuja niillä, varsinkin kun eivät mitenkään ilmaisia ole :whistle:
 
En mitään. :/ Ei oo vara. Vien kuitenkin huomenna kaupungille lapset kulkueita katsomaan (ja muiden lasten palloja kuolaamaan). Ei muuten ollut minunkaan vanhemmilla aikoinaan varaa ostaa minulle ilmapalloja.. koskaan en ole ilmapalloa saanut vappuna, muuta kuin kaupan puhallettuja, vaikka kovasti unelmani oli saada heliumpallo. Jospa meillä ensi vuonna olisi varaa ostaa heliumpallot muksuille :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 22:51 vieras kirjoitti:
En mitään. :/ Ei oo vara. Vien kuitenkin huomenna kaupungille lapset kulkueita katsomaan (ja muiden lasten palloja kuolaamaan). Ei muuten ollut minunkaan vanhemmilla aikoinaan varaa ostaa minulle ilmapalloja.. koskaan en ole ilmapalloa saanut vappuna, muuta kuin kaupan puhallettuja, vaikka kovasti unelmani oli saada heliumpallo. Jospa meillä ensi vuonna olisi varaa ostaa heliumpallot muksuille :heart:
hmmm....mutta minkä hintaisia palloja teillä päin sitten oikein on?
mä löysin ainakin jätti ariel mereneito pallon 5,96e -----
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 00:14 baby2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 22:51 vieras kirjoitti:
En mitään. :/ Ei oo vara. Vien kuitenkin huomenna kaupungille lapset kulkueita katsomaan (ja muiden lasten palloja kuolaamaan). Ei muuten ollut minunkaan vanhemmilla aikoinaan varaa ostaa minulle ilmapalloja.. koskaan en ole ilmapalloa saanut vappuna, muuta kuin kaupan puhallettuja, vaikka kovasti unelmani oli saada heliumpallo. Jospa meillä ensi vuonna olisi varaa ostaa heliumpallot muksuille :heart:
hmmm....mutta minkä hintaisia palloja teillä päin sitten oikein on?
mä löysin ainakin jätti ariel mereneito pallon 5,96e -----
Ohoh.. mitä tänään kyselin hintoja niin pikkupallo 5? (siis se tikun päässä oleva), iso 10? ja jätti 15?. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 00:16 Mamale kirjoitti:
Ohoh.. mitä tänään kyselin hintoja niin pikkupallo 5? (siis se tikun päässä oleva), iso 10? ja jätti 15?. :eek:
Mä löysin Anttilasta 5,95 isot pallot,stockkalla oli 5,90 isot pallot ja hyvin on ilmat pysyny vaikka epäilinkin ensin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 00:22 baby2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 00:16 Mamale kirjoitti:
Ohoh.. mitä tänään kyselin hintoja niin pikkupallo 5? (siis se tikun päässä oleva), iso 10? ja jätti 15?. :eek:
Mä löysin Anttilasta 5,95 isot pallot,stockkalla oli 5,90 isot pallot ja hyvin on ilmat pysyny vaikka epäilinkin ensin ;)
Niin no juu.. minä kysyin hintoja vaan niiltä jotka kaupustelee tuolla ulkosalla. :whistle: (ylihinnoittelua.. miten niin.. :whistle: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 22:48 Pehmeäpupu kirjoitti:
No kaikkea paitsi niitä heliumpalloja. Muutaman vuotena ostettu niitä lapsille ja kun viimeistään 2vrk kuluttua ovat lattialla, helium kadonnut niin parkuneet silmät päästään kun ei leiju enää. Turhaa siis kiusata muksuja niillä, varsinkin kun eivät mitenkään ilmaisia ole :whistle:
Miten teillä noin huono säkä ollut vai puhkooko lapsenne niitä salaa, koska mä joka vuosi salaa heitä ne juhannuksen tienoilla roskiin, kun vieläkin leijuvat n. puolen metrin korkeudella.... :whistle:
 
Katiaana
Ei mitään... :whistle:

Ilmapalloja oli pojat vailla, mutta ei, ei ja EI. muutamille synttäreille olen erehtynyt ostamaan ja voi jee sitä tappelun määrää...

Joten lahjoin ne herkuilla. :saint:

Tyttö oli minun serkun luona, minun synnyin seuduilla, joten mitä lie siellä ollut, en tiedä. ;)
 
Jep. :D liikaakin, myönnetään.
Poika 4,5v ja sillä on:
Serpentiiniä, iso kaasupallo (Salama McQueen), pieni kaasupallo tikussa (tiikeri), karvainen nallenaamari, vappupillejä, torilta pyssy. Olikos vielä jotain? En muista. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 00:11 Leija kirjoitti:
Tiimarista ilmapalloja 30 kpl =) Ja viimevuotisiin (tai toisvuotisiin) saippukupla-astioihin on tehty lisää liuosta. Kaapista löytyi viimevuotista serpentiiniä. Simaakin on ja munkkeja.
Lisäänpä vielä: kävimme vapputorilla ja annoimme lapsille kympit. Ilmapallot ostivat ja hattarat, loppuraha meni säästöön. Yhtä sun toista toki katselivat, mutta eivät raaskineet omaa rahaansa käyttää enempää.
 

Yhteistyössä