ootteko nähnyt reiman uudet toppahaalarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
esim sen tyttöjen haalarin, jossa yläosa kirkkaankeltainen ja alaosa jotain mutaa?? se kangas on sellaista pintakuvioitua... mahtaa maar jakaa mielipiteitä, vaikka mäkin olen retrohenkinen kaiken kaikkiaan, niin tuo oli aivan kammottava mun mielestä :D :D tai no, ehkä siihen silmä tottuisi....

no toi näyttää siltä väriltä kyllä,mutta tuosta pinnasta ei ainakaan kuvassa saa sitä kuvaa siitä kammottavasti pintakuvioinnista... se oli vähän ku 70-80-luvun pintakuvioidut tapetit... :D

Mä katsoin joku aika sitten että jaa ei tule meille mitään niistä musta ihan kauheita ja koskaan ei varmaan ole niin rumia olleet Reimatec haalarit :( Ainoa minkä ostaisin jos olisi ostetttava niin sen Regensburg -haalarin,mutta ei koot riitä :(

kävin jesper juniorissa pari viikkoasitten ja siellä oli mun mielstä ihan kiva sellanen kirkkaanpunainen-musta tai t.sininen! ja se oli mun mielestä siitä hyvä että todella käy kummallakin..

juu, semmoinen väri on kyllä kiva semmoinen unisex! :D
ja sitten vielä se, että käytännöllisyyshän se on haalarissa tärkeintä, eli arat vaaleanpunaiset ja muut vaaleat jää meiltä kyllä armotta kauppaan.. =) onkos kukaan muu bongannut vielä tuota keltaista kammotusta?? :D mä kävin siis turun ozbabyssä!

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
järettömän hintanen haalari!!!! :o :o mun täytyy suuresti ihmetellä, ostaako joku noin kalliita haalareita... :o :o :o

No minusta ei ole kallista, kun ottaa huomioon miten pitkä talvi Suomessa on ja miten monta käyttökertaakin halarille tulee. Minä mielelläni maksan laadusta, koska halua lapsen olevan kelillä kuin kelillä kuiva. Liian kuumakaan ei saa olla ja nämä puvut hengittää. Onneksi on useampia värejä mistä valita.

no mä olen äidin kanssa samaa mieltä, että satsaan ihan mielellään kunnollisiin ulkokamppeisiin, koska suomessa niitä tarvitaan elokuulta huhtikuulle, ainakin =) helppohoitoisia ja kestäviä pitää olla!! =)

Onneksi me hankimme viime keväännä alennusmyynnistä täksi talveksi jo oman reiman haalarin, ei nuo kauhean mieltä ylentäviä tosiaan ollut.. Viime vuonna oli paljon kivempia, mudan ja harmaan-limen värisiä.. Harmi kun ei enää mahdu viime talvinen pojalle..

Ja äiti, oikeassa olet, mikään ei ole kamalampaa kuin pitää lasta ulkona märissä vaatteissa, vain siksi, että haluaa säästää hinnassa! Kunnon kamppeet ulkoiluun, koska talvi on pitkä ja märkä!! Ja eipä tarvitse pukea montaa suojakerrosta kun yksi puku pitää veden ja lumen loitolla! Minä liputan myös kunnollisten talvivarusteiden puolesta!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Lintu:
Onneksi me hankimme viime keväännä alennusmyynnistä täksi talveksi jo oman reiman haalarin, ei nuo kauhean mieltä ylentäviä tosiaan ollut.. Viime vuonna oli paljon kivempia, mudan ja harmaan-limen värisiä.. Harmi kun ei enää mahdu viime talvinen pojalle..

sama täälä, kävin ystäväni kanssa shoppailemassa reiman tehtaanmyymälässä ja ostimmme lapillemme toppapuut ensi talveksi =)

Yhteistyössä