Tsemppiä miultakin sinne saliin
GCS15!! :hug: On aamusta ollut varmasti todella pysähdyttävä hetki, mutta onneksi kaikki kääntyi parempaan päin. Ja onneksi ihan mukavan kokoiselta tuo lapsukainen jo kuulostaa. =)
Ikäni tulee tässä tulevassa kuussa nousemaan tuonne 35 vuoteen ja
laskettu aika on 24.4.
Suska84 Noista lusikkaleivistä: Isoäitini kyllästyi lopulta myös vääntämään niitä sillä oikealla tyylillä eli lusikalla ja helpotti hommaansa pursottamalla piparit. Työ helpottuu huomattavasti ja maku ei kärsi lainkaan!
Ulkonäkö nyt tietysti ei ole se perinteinen, mutta kaikkea ei voi aina saada..
Miten tuo
huono omatunto tuntuukin olevan niin yleinen meidän naisten keskuudessa etenkin, kun kyse on saikulle jäämisestä työmaalimasta. Vaikka syy on täysin todellinen ja tarpeellinen eikä mikään lusmuilu. Itse kuulun tuohon samaan ryhmään ja ne muutamat viikot, jotka jouduin vaivojen takia (alkuun pahoinvointi ja nyt myöhemmin puhdas väsymys ja turhan kovat supparit) olemaan töistä kotona nyt raskausaikana, olivat tuskaa. Siis henkisesti. Siinä koetin sitten vaan ajatella, että tämä kaikki on vaan vauvan parhaaksi vaikka toisaalta totuus oli se, että ei minusta mihinkään siellä työmaallakaan olisi ollut. Ja olo olisi huonontunut vaan lisää. :ashamed: Nyt ollaan kuitenkin ensimmäistä viikkoa ihan vuosilomilla, jotka jatkuvat tuonne äippälomiin asti. Ei tarvitse enää lusmun tunteesta kärsiä. (Paitsi siksi, ettei kotona saa tehtyä sitä kaikkea, mitä itse haluaisi ja omiksi tavoitteikseni pistän...: /)
Tosiaan kamalalta tuntuu, kun täällä olette jo kaikki hankinnat suorittaneet ja vauvan kaappi on laitettu kuntoon ja vaatteet pesty jne. Miä en ole tehnyt mitään. No, kelan äippälaatikon olen kattonut läpi, mutta en pessyt tai lajitellut. Koetan tässä odotella sitä pesänrakennus vaihetta, mikä minulla ainakin aiemmin on tullut tuossa hieman myöhemmin. Työ luistaa sitten niin mukavasti ja silloin jaksaakin niin paljon paremmin. Siis, jos kaikki menee kuten edellisissä raskauksissa..