täällä alkaa taas elämä voittaa vatsataudin jälkeen, en jaksa uskoa että se kesti tiistaista sunnuntaihin:O mut niin kävi. eilen kakka oli jo kiinteää ja riehaannuin ihan ostoksille asti
en tosin löytnäyt mitään mitä etsin, mutta muita juttuja kyllä =) olin jo niin mökkihöperöityny että aikaki kului siivillä, olin kaupoilla kympistä melkeen neljään
en ikinä oo niin kauan mut kai se neljän seinän sisällä olo auttoi jaksamaan. tosin tunsin sen kyllä sit illalla jaloissa ja selässä, kun sitä ei koskaan opi näköjään :stick:
annamariaplus2 hienoa että olette vielä yhtenä kappaleena
ensimmäiset maitotipatki havaistin lauantaina :wave:
olki täällä on kans kova siivousvimma menossa päivästä toiseen. vaikka olin aika heikkona ripulin takia niin oli pakko jotain pientä touhuta. mies oli vähä vihanen kun mun olis pitäny levätä. en oo vaan koskaan osannu levätä, aina pitäis olla jotain touhuamassa...
tänään pesin ekan satsin vauvanvaattetaki=) tuntui jännältä laittaa niitä kuivuun ku ei oo vielä ketään kenen päälle ne pukis
v-loppuna vaihdettiin lastenhuoneeseen verhot yhdessä tuumin, minä vain silitin ne ja mies otti vanhat pois ja ripusti uudet. sitten kasattiin pinnasänky jo, miehen poika oli menossa mukana, hän on kova poika työkalujen perään=) pit ottaa oikeen kuvia kuinka innoissaan poika sänkyä kasasi. sitten alkoi kyseleen että koska vauva tulee. mies meni ulos laittaan autoa lämmitykseen ja poika kysyi että nytkö vauva tulee, hakeeko isi vauvan... miten kolme vuotiaalle selität että menee vielä pari kuukautta...
aloin sitten askartelemaan pojalle kolmen kuukauden kalenteria, mihin merkkaan jollain kivolla tarroilla ne v-loput kun tulee isin luo, ja muutkin tapahtumat, laskiaiset ja synttärit. ajattelin toivoa että pojan äiti auttaisi poikaa seuraamaan siitä sitten koska se vauva tulee... oliko huono idea...?
miehen paino alkuraskaudessa miehen omien sanojen mukaan hän "yritti pysyä masun kasvussa mukana", nyt on käynyt niin että mies on pahasti jäljessä
itsellä tuntuu kaikki pukeminen ja kenkien laitto varsinkin olevan ihan hirveetä rääkkiä. tuli tänään mieleen että jäänkö kohta neljän seinän sisälle kun en saa kohta kenkiä enää jalkaan
hoitolaukku tuli joulupukilta, se on emman ruskea hoitolaukku ja just mun mieleen ja semmonen mitä mieskin voi kanniskella mukana.
vauvakirja en edes muista oonko jo kommentoinu vauvakirjoja mut meillä on vau-kirjalta tullut vauvakirja ja se oli minusta kiva joten pidämme sen. ensin ajattelin anne geddesin vauvakirjaa, oon aina ollu heikkona geddesin vauvakuviin... mut oli tosiaan meidän mieleen myös tuo vau-kirjalta tullut.
tänään poksuu 30+0:heart: jeeeee, ihanaaa
huomenna olis normi neuvolakäynnin sijasta neuvolalääkäri supistelujen takia. jos vaikka selviäis iten päin tuo kupla sielä majailee... tulen kertomaan sit niitä kuulumisia huomenissa jos ehdin. olen luvannut emännöidä huomenna kynttiläkutsut joten on tiedossa laskiaispullien leivontaa ja muuta =)