Sängyn suojaksi lapsivedeltä laitan varmaan jonku paksun pyyhkeen tai useamman moninkerroin taiteltuna. Lähempänä laskettua aikaa, kun ja jos muistan. Muovia en halua itelleni, oon joskus käyttäny menkkojen aikaan, mutta se hiostaa mulla koko selän ja persustan. Ei kiitos. Jos sattuu niistä pyyhkeistä menemään läpi, niin onpahan hyvä syy pestä petari tai heittää roskiin. Heh, pari pyyhettä vielä sänkyyn mun puolelle... Tällä hetkellä kolme tyynyä ja pari peittoa tahtoo tehä vähä tiukkaa. Mies nukkuu reunassa ja minä keskellä kaikkine kamppeineni.
Jos ei meidän pikkuinen tule hyvin ajoissa, niin se on oinas. Just keskellä oinaan aikaa on laskettu aika, niin saa tulla yli kahta viikkoa ennen tai mennä yli kahden viikon, muuten on oinas ja oinaana pysyy.
Virtsan proteiineista, eikö se voi periaatteessa olla pelkkää kontaminaatiotaki? Jos on huonosti ottanu näytteen tms.? Ainaki itellä se pissanäytteen ottaminen on kerta kerralta hankalampaa. Koittaa sitä nyt sitte pysyä pöntön päällä pystyssä ja kurotella mahan yli jonneki alas kuppien kanssa, kun ei yllä eikä näe mitään.
felina 33+
Jos ei meidän pikkuinen tule hyvin ajoissa, niin se on oinas. Just keskellä oinaan aikaa on laskettu aika, niin saa tulla yli kahta viikkoa ennen tai mennä yli kahden viikon, muuten on oinas ja oinaana pysyy.
Virtsan proteiineista, eikö se voi periaatteessa olla pelkkää kontaminaatiotaki? Jos on huonosti ottanu näytteen tms.? Ainaki itellä se pissanäytteen ottaminen on kerta kerralta hankalampaa. Koittaa sitä nyt sitte pysyä pöntön päällä pystyssä ja kurotella mahan yli jonneki alas kuppien kanssa, kun ei yllä eikä näe mitään.
felina 33+