oonks mä huora?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö 13v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28839313]Koska olemuksesi ja tekosi ärsytti näitä kiusaajiasi ja laukaisi kiusaamisen. Koska nuoret voivat olla todella ilkeitä. Huora et tietenkään ollut.

Sinä vatvot tätä asiaa loputtomasti. Tarvitset ihan ilmiselvästi apua asian käsittelemiseen. Yksin et ongelmistasi pääse eroon.[/QUOTE]

Älkää huolehtiko, menee jo ihan hyvin. :) en oo enää pariin kuukauteen tehny mitään tämmöstä.

Vastaa vielä tähän: Ansaitsinko kiusaamiseni ja aiheutinko sen itse itselleni?

ja huoraksi leimaamiseen ja huoritteluun musta ei riitä myöskään syyksi mikään sellanen että olisin muuten vaan ollut epämielyttävä ihminen tai puhunut muista paskaa. mitä en ole kyllä tehnyt, onko jotenkin harvinaista? kun kuviteltiin etten mä vain myönnä. niin, haukkunut olen muita ihmisiä kyllä... :) mutta en lukisi paskanpuhumiseksi sitä. se mitä minusta puhuttiin, oli paskaa = epätotta.

no en tiiä onko tää provo vai ei. mutta voi olla tottakin. täällä on tyttäreni ikäinen, joka sai huoran maineen aloitettuaan yläasteen. seurusteli seiskaluokan aikana monen pojan kanssa ja lisäksi hänellä on paljon poika puoleisia kavereita. ja huoran maineen sai. joka seuraa häntä nytkin, vaikka on aloittamassa ammattikoulua. ja on kihloissakin. tuollainen on todella ikävää. kun tuollai haukutaan. ota yhteys opettajaan, ehkä hän vois tehdä asialle jotain

mua on kiusattu jo vähän aikaa koulussa huoraksi. nyt kun koulu alkaa niin pelkään taas sen kiusaamisen alkavan. mua kiusaa oikeestaan 14-vuotiaat tytöt. mä en oo tehny kenenkään kans viel mitään semmosta, harrastanu seksii siis ja harvemmin pussailukkaa tai halaillu tms. mut sit oon kyl seurustellu tosi monen kans ja ollu helppo ihastumaan ja ne suhteet on kestäny ehk noin viikon kunnes ollaan erottu ja löysin jonkun uuden ja sitten mun tyyli on kans ollu vähän sellanen ja enää en kyl sellaselta näytä, mut se ei auta ja sitten mullon ollu sellasii herutuskuvia ja joskus oon myös ollu ihastunu varattuihin ja epäsuoranaisesti yrittäny ehkä vietellä niitä. nyt kun oon joutunu tälläseen liemeen, nii en oo voinu muuta kun hakata päätäni seinään et miks mun piti olla niin tyhmä, enkä osannu toimii aikuismaisesti ja toisin!

mua huoritellaan päin näköö, mua on hakattu ja uhkailtu kaikella, mulle nauretaan, katotaan pahasti, levitellään juoruja et oisin pannu joidenki kaa millon missäkin vaikken oo..

mua ahdistaa joka päivä ihan hirveesti ja masentaa. enkä tiiä kauan jaksan enää, mietin vaan itsarii. eikä kukaan haluu enää aidosti seurustella mun kans tai olla mun kaveri, kun kaikki vaan häpee.

sit mulle myös sanotaan et sä oot ite aiheuttanu kiusaamises.

Yhteistyössä