V
vierailija
Vieras
Katsoit peiliin vai.Hulluus rehottaa jouluna. Ei yllätä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katsoit peiliin vai.Hulluus rehottaa jouluna. Ei yllätä.
En, vaan katsoin tänne missä joku helvetin sekopää oli riehunut. Poistelin viestit. Sinäkö se olit?Katsoit peiliin vai.
Mutta hyi, ne pallit meinasi tulla Ccc umk esitykseeen, onneksi niistä luovuttiin, en ois tollastakaan uskonut. Niin nolo jo tää nykyinen pallibiisi.Noi hiton pallivitsit: Jaakko, sun pitäs nyt mennä tyhjentään Käärijän pallit hihhihhii ja tää Jaakko: oon niin helpottunut et kyse oli näistä palleista (tämä itsessään oli vitsi, koska tämä Jaakko tyhjentäs varmasti hyvin mielellään Jerpan pallit). Ja sitten: laskeutuko ne sun pallit, Jere? Ihhihhhihiii ...
No en, jaa ne hiiret?En, vaan katsoin tänne missä joku helvetin sekopää oli riehunut. Poistelin viestit. Sinäkö se olit?
Läheskään kaikissa ficeissä ei ole tota, ei kannata puhua, jossei ole tutustunut.Eikä Kännesistä ole kirjotettu tuhansia persreijänvenytys-ficcejä
Jepp!! Johannes ja Kärtsä on tällaisten yläpuolella.Eikä Kännesistä ole kirjotettu tuhansia persreijänvenytys-ficcejä
Ei ja onhan kännesficcejä tehty.Läheskään kaikissa ficeissä ei ole tota, ei kannata puhua, jossei ole tutustunut.
Muutama?Ei ja onhan kännesficcejä tehty.
Hohhoijaa, kun tossarit ei siihen ole syyllisiä. Minusta se discord oli toksisempi, ainakin se aiemmin oli.Kännes on mutkaton, freesi, suloinen ja kevyt hupishippi. Bojere on väsynyt, tunkkainen ja aikansa elänyt shippi jonka pakkomielteiset ja mustasukkaiset (tosi)shipparit on pilanneet.
Tai ei ilmapiiriltään kovin vapautunut.Hohhoijaa, kun tossarit ei siihen ole syyllisiä. Minusta se discord oli toksisempi, ainakin se aiemmin oli.
Millä tavalla?Jepp!! Johannes ja Kärtsä on tällaisten yläpuolella.
Niin kun et kehdannut pölkytellä ja urpotella siellä muitaTai ei ilmapiiriltään kovin vapautunut.
Ei minulla ainakaan ole.Miten täällä on vähän sellanen "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" -tunnelma...![]()
Pölkyttelijöitä on täällä useampi, ei ole tullut käytettyä vähään aikaan, urpo ei ole minulta lähtöisin edes.Niin kun et kehdannut pölkytellä ja urpotella siellä muita![]()
Ootko autisti kun otat kaiken noin kirjaimellisesti?Pölkyttelijöitä on täällä useampi, ei ole tullut käytettyä vähään aikaan, urpo ei ole minulta lähtöisin edes.
Ei liity sellaiseen mitään.Ootko autisti kun otat kaiken noin kirjaimellisesti?
Tuo täytyy kyllä Kännesin kunniaksi todeta. Vaikken itse varsinainen Kännesläinen olekaan. Johannes muuten ok.Eikä Kännesistä ole kirjotettu tuhansia persreijänvenytys-ficcejä
MItenkään.Ei liity sellaiseen mitään.
Ei ollut minun vastaus sit tämä, paistoin jauhelihaa.Sössön sössön
Ja pieni kinkkukin on uunissa jo.Ei ollut minun vastaus sit tämä, paistoin jauhelihaa.