oonks mä raskaana?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja julianna:
hei onks tää mahollist?! siis mä oon NEITSYT ja tein aamul positiivisen raskaustestin ku menkat ollu myöhäs yli kaks viikko! mut mä en oo ollu sillai. koskaan... mut äiti ei usko mua! miten saan sen uskomaa mua? mä keksin et raskaus on voinu alkaa näin: mun kaveri, jätkä, oli ilmiesesti vetäny käteen veskis (epäilin sitä jo siel bileis ku oltii) ja sit se tuli (käsii pesemättä juu nou) mun luo ja koht oltii sohval. siis vaa makailtii siin ei muuta! sit se äijä ilman lupaa käpälöi mua sielt mut tietty käskin sen lopettaa. ja lopetti se. mut ne siittiöt ehti kuiteski! vai? vai onks mahollist? pakko olla! tai muute en voi olla raskaana, en oo tehny mitää! mut entäs se testi voiks se olla vääräs??? voiko?! kertokaa! onks noi testit luottettavii? vai teenkö uuden, ei vaa ois rahaa uutee?

ps. oon 15 vee.

ps. äiti on jehovan todistaja eli ei hyväksy seksii avioliiton ulkopuolel...

haista kuule pitkä pee!

tuli vaan mieleen et jos sinut on vaikka huumattu... en uskalla väittää provoksi jos vaikka sattuukin olemaan totta... eiks tän palstan idea oo kuiteskii auttaa ,tukea , olla vertaistukena...
sit kun joku täällä jotain kysyy niin heti huudetaan porvoota!!

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
tuli vaan mieleen et jos sinut on vaikka huumattu... en uskalla väittää provoksi jos vaikka sattuukin olemaan totta... eiks tän palstan idea oo kuiteskii auttaa ,tukea , olla vertaistukena...

Olen kanssasi samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:

Huumaus mullekin tuli mieleen.. :| Elikäs ap suuntaa nyt sitten huomenna perhesuunnittelu neuvolaan ja gynekologille tutkituttamaan neitsyytensä - siten ainakin selviää onko raiskattu kun ei kerran myönnä harrastaneensa seksiä.

Jos on provo, niin todella huono ja mauton sellainen. Pyyhkeelle vaan terveisiä ja kädelle siis myös :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja julianna:
Alkuperäinen kirjoittaja et:
ole raskaana jos et ole siittiöitä looraas saanut. kuvittelemalla yhdynnästä et tule raskaaksi.
Mutta jos ootkin se tytär jonka mutsi pelkäsi et tyttö tullut raskaaksi pyyhkeestä johon ukko pyyhki siittiöitään? Eli isäsi on lapsesi isä. Näin se on, palstamamma on puhut.
:D

en ole se tyttö. en ees tiiä tapausta. en kyl tajuu tot juttuu, kaikki kirjotatte pyyhkeest... mut kyl mäki tiiän et ei pyyhkeest voi raskaaks tulla. en oo kuiteska idiootti.

mut eiks tää muka ole mahollist?! pakko olla ku EN mä vois sellast tehä... kun se oikeest teki sille veskis ja koski muhun sitte... hyi...

no sit sun isäs teki spermasilla käsillä ruokaa ja sä söit sitä ruokaa ja nyt sun vatsalaukussa kasvaa vauva. ei hätää kakkaat sen ulos sit laskettuna aikana.

Yhteistyössä