Oonko minä nipo nyt vai en? Sanokaas mielipide...

Jos isäntäs ajatteli semmoista teini-ikäisten romantiikkaa...

Et yritetään harrastaa hellyyttä hissuksiin peiton alla, samalla kun viereisessä pedissä nukkuu kaikki kaverit.
Istutaan sohvalla kähmissä kieli toisen kurkussa, samalla kun kaverit istuu vieressä juomassa kaljaa.

Ps. Et ole nipo!

itsellesi sen hotellihuoneen...ja nautit olostasi....nythän niillä on niitä kesätarjouksiakin joten huonetta varaamaan. Ilmoitat sitten miehellesi samaan tyyliin missä aiot yöpyä ym ..tosi lapsellinen temppu mieheltäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:

Et yritetään harrastaa hellyyttä hissuksiin peiton alla, samalla kun viereisessä pedissä nukkuu kaikki kaverit.
Istutaan sohvalla kähmissä kieli toisen kurkussa, samalla kun kaverit istuu vieressä juomassa kaljaa.

Ps. Et ole nipo!

Juu ei aatellu |O Sano eilen illalla, et ei hän kyl tästä mitään lemmenlomaa aatellu. Enemmänki semmosta "riekutaan festereilla"-meininkiä kaveriporukassa...

No oisko voinu sanoa jo silloin kun liput hommas??!! Ois voinu ostaa vaan sen yhden nimittäin... Tää on kesän ainoa mahis olla kaksisteen missään. Mulla kun on viikonloppuisin töitä ja lomaa ei päivääkään...

FAAAAKKKKK |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Ps. Et ole nipo!

Juu ei aatellu |O Sano eilen illalla, et ei hän kyl tästä mitään lemmenlomaa aatellu. Enemmänki semmosta "riekutaan festereilla"-meininkiä kaveriporukassa...

No oisko voinu sanoa jo silloin kun liput hommas??!! Ois voinu ostaa vaan sen yhden nimittäin... Tää on kesän ainoa mahis olla kaksisteen missään. Mulla kun on viikonloppuisin töitä ja lomaa ei päivääkään...

FAAAAKKKKK |O

jos myytte sen sun lipun ja sä pääset lomailemaan muualle/tekemään niitä asioita joista nautit. Mulla menee kylmät väreet kun aattelen sitä mitä sun miehes aikoo..yöpyä kavereiden luona tms..tosi "hauskaa".

No kivat miehelles, taatusti oisin ottanu nokkiini tosta |O

Mä jättäisin ehkä lähtemättä. Veisin lapset hoitoon ja nauttisin kotona, voisithan pyytää likkakavereitas sun luo ja teette porukalla jotain kivaa? Tuskin sulla kovin kiva reissu ois tulossa, jos et sieltä ketään tunne ja se äijämeininki ei vaan sovi sulle... :hug:

Nähtävästi miehesi on keksinyt keinon jolla saa itse itselleen vapaata niin sinusta kuin lapsistaan.
Kannattasikohan mies laittaa hetkeksi jäähylle kasvamaan aikuiseksi jonka täytyy kantaa vastuu niin lapsistaan kuin myös sinusta,mitäs meni saakeli sitoutumaan:( Olisi sitten jäänyt poikamieheksi jotta saisi mennä ja tulla miten tahtoo.
Nyt kirjoituksestasi päätelle teillä on se mies joka päättää kaiken ja sinut huomioidaan sitten kun miestä sattuu haluttamaan

me liikutaan paljon siten että mä ainoa nainen porukassa ja aina on ollut hyviä reissuja... ja alussa noi miehen kaverit oli mulle tuntemattomia...

mitä jos lähtisit ihan avoiminmielin ja hauskanpito-mielessä katsomaan sitä festari-meininkiä, sellaisella totaalinen-irtiotto-arjesta-mielellä???

Alkuperäinen kirjoittaja miä:
me liikutaan paljon siten että mä ainoa nainen porukassa ja aina on ollut hyviä reissuja... ja alussa noi miehen kaverit oli mulle tuntemattomia...

mitä jos lähtisit ihan avoiminmielin ja hauskanpito-mielessä katsomaan sitä festari-meininkiä, sellaisella totaalinen-irtiotto-arjesta-mielellä???

Sen verran mä niitä tunnen, että tiiän heidän ei-tykkäävän musta. En löytäny tohon sopivaa sanaa, vihata on liian vahva. Anyway, eivät juttele mule eivätkä noteraa millään lailla, jos yritän heittää läppää.

Et onko se sit epäsosiaalista vai ei...? Kukas sen sit määrittää ja miten?

Kai mä sit men ja oon mikä oon. Puren vaikka poskea ja pidätän itkua...

Alkuperäinen kirjoittaja miä:

Sen verran mä niitä tunnen, että tiiän heidän ei-tykkäävän musta. En löytäny tohon sopivaa sanaa, vihata on liian vahva. Anyway, eivät juttele mule eivätkä noteraa millään lailla, jos yritän heittää läppää.

Et onko se sit epäsosiaalista vai ei...? Kukas sen sit määrittää ja miten?

Kai mä sit men ja oon mikä oon. Puren vaikka poskea ja pidätän itkua...

Siis miehes tietää, että kaverinsa ei "tykkää" susta ja haluaa mennä sinne kuitenkin sun kanssa?
Mä ottaisin kyllä tuota niin nokkiini, että peruisin oman reissuni..
:/

Enpä lähtis kun tietäisin jo etukäteen etten nauttisi. Ja jos miestä ei kiinnosta suora vihje lemmentäyteisistä hotelliöistä kahden kesken, olisin äärimmäisen loukkaantunut.

Mieti nyt vielä. Mä en oikeesti lähtis jos vielä olis noin ettet tuu yhtään kavereiden kanssa toimeen. Yhtä tuskaahan se tulee sulle olemaan!! :o Mä ajattelisin kyllä ihan vain itseäni ja tiedän että mulla olisi miljoona kertaa kivempaa yksinäni vaikka kotonakin kun yökkö-äijien seurassa jossain yökköpaikassa. Ehkä mieheskin oppisi ettet ole miten vain pompoteltavissa (ettet suostu kaikkeen jos hän vain päättää kiukutella) jos pitäisit pääsi ja jäisit kotiin. Seuraavalla kerralla saattaisi jo ajatella sinuakin..

Jos sulla on omia säästöjä niin pamauta miehelle ylläri ja lähde itse esim. jollekkin viikonloppureissulle ulkomaille. Joku kohtuuhintainen hotelli varmaan löytyisi ja eikö ne ole aika huokeita semmoset "ulkomaille ja takaisin parissa päivässä"-matkat?

Menisi ehkä ukollekkin jauhot suuhun ja tajuaisi että jos hän kerta tekee noin selväksi että häntä ei kiinnosta sinun viihtyminen tai hauskanpito ainoana "loma"-aikanasi niin voit kyllä vallan hyvin viihdyttää itseäsi. Ehkä se saisi ukonkin tajuamaan ettet ole itsestäänselvyys.

:o Ompa kumma mies siulla!
Ikävää ettei jousta yhtään omista suunnitelmistaan kun siekin joustit..tommosen kans ei kyllä paljon tekis mieli mitään lemmenlomaa ees suunnitellakaan, jos haluisi vaan kavereidensa kans olla ja hummata :/

Älä nyt hyvä ihminen mene sinne mökille jos sun pitää purra poskea ja pidätellä itkua!!! :/ mielummin jää kotia ja keksit jotain hauskaa tekemistä... tai sitte otat itelle sen hotellihuoneen!!! *hali*

Mä en menis sinne miehen mukaan ainakaan.
Varaisin vaikka itselleni sit sen hotelli huoneen ja painuisin sinne sen keikan jälkeen, ja nauttisin olostani.
Huolimatta mieheni ilmeilyistä.

Mut joo... mä en usko että mun mies edes ehdottais tollasta jos sen kaverit eivät edes puhu mulle.

Täys torvi toi sun miehes!!!!
Alunperinkin ilmeisesti on ollut tarkoitus lähteä kavereiden kanssa .... näin mä tilanteen tulkitsisin. En lähtisi mukaan pitäisin kotona bileet omille kavereille.

Alkuperäinen kirjoittaja +++:

Ps. Et ole nipo!

FAAAAKKKKK |O

jos myytte sen sun lipun ja sä pääset lomailemaan muualle/tekemään niitä asioita joista nautit. Mulla menee kylmät väreet kun aattelen sitä mitä sun miehes aikoo..yöpyä kavereiden luona tms..tosi "hauskaa".

kannattaisi tosiaan puhua mitä kumpikin tahtoo. Miehes haluaa jätkien kanssa ryypätä ja rällätä ja sä hotellissa tuijottaa hempeästi silmiin. Ainut vaan että te haluatte tehdä ne samana ajankohtana. Jomman kumman pitää nyt siirtää omaa juttuansa.

Yhteistyössä