Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Jos isäntäs ajatteli semmoista teini-ikäisten romantiikkaa...
Et yritetään harrastaa hellyyttä hissuksiin peiton alla, samalla kun viereisessä pedissä nukkuu kaikki kaverit.
Istutaan sohvalla kähmissä kieli toisen kurkussa, samalla kun kaverit istuu vieressä juomassa kaljaa.
Ps. Et ole nipo!
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Jos isäntäs ajatteli semmoista teini-ikäisten romantiikkaa...
Et yritetään harrastaa hellyyttä hissuksiin peiton alla, samalla kun viereisessä pedissä nukkuu kaikki kaverit.
Istutaan sohvalla kähmissä kieli toisen kurkussa, samalla kun kaverit istuu vieressä juomassa kaljaa.
Ps. Et ole nipo!
Juu ei aatellu |O Sano eilen illalla, et ei hän kyl tästä mitään lemmenlomaa aatellu. Enemmänki semmosta "riekutaan festereilla"-meininkiä kaveriporukassa...
No oisko voinu sanoa jo silloin kun liput hommas??!! Ois voinu ostaa vaan sen yhden nimittäin... Tää on kesän ainoa mahis olla kaksisteen missään. Mulla kun on viikonloppuisin töitä ja lomaa ei päivääkään...
FAAAAKKKKK |O
Alkuperäinen kirjoittaja miä:me liikutaan paljon siten että mä ainoa nainen porukassa ja aina on ollut hyviä reissuja... ja alussa noi miehen kaverit oli mulle tuntemattomia...
mitä jos lähtisit ihan avoiminmielin ja hauskanpito-mielessä katsomaan sitä festari-meininkiä, sellaisella totaalinen-irtiotto-arjesta-mielellä???
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja miä:me liikutaan paljon siten että mä ainoa nainen porukassa ja aina on ollut hyviä reissuja... ja alussa noi miehen kaverit oli mulle tuntemattomia...
mitä jos lähtisit ihan avoiminmielin ja hauskanpito-mielessä katsomaan sitä festari-meininkiä, sellaisella totaalinen-irtiotto-arjesta-mielellä???
Sen verran mä niitä tunnen, että tiiän heidän ei-tykkäävän musta. En löytäny tohon sopivaa sanaa, vihata on liian vahva. Anyway, eivät juttele mule eivätkä noteraa millään lailla, jos yritän heittää läppää.
Et onko se sit epäsosiaalista vai ei...? Kukas sen sit määrittää ja miten?
Kai mä sit men ja oon mikä oon. Puren vaikka poskea ja pidätän itkua...
Alkuperäinen kirjoittaja +++:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Jos isäntäs ajatteli semmoista teini-ikäisten romantiikkaa...
Ps. Et ole nipo!
Juu ei aatellu |O Sano eilen illalla, et ei hän kyl tästä mitään lemmenlomaa aatellu. Enemmänki semmosta "riekutaan festereilla"-meininkiä kaveriporukassa...
No oisko voinu sanoa jo silloin kun liput hommas??!! Ois voinu ostaa vaan sen yhden nimittäin... Tää on kesän ainoa mahis olla kaksisteen missään. Mulla kun on viikonloppuisin töitä ja lomaa ei päivääkään...
FAAAAKKKKK |O
jos myytte sen sun lipun ja sä pääset lomailemaan muualle/tekemään niitä asioita joista nautit. Mulla menee kylmät väreet kun aattelen sitä mitä sun miehes aikoo..yöpyä kavereiden luona tms..tosi "hauskaa".