oonko ainut joka ei ymmärrä et tytöille ostetaan..

Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Njääh en nyt sano juuta enkä jaata MUT

paikkakunnalla on KIELTO ainakin yhdessä koulussa (ellei usemmassa) ettei saa pitää.

SYY; tulee mieleen natural born killersit tai harrikkamiehet tai natsit, mitä lie en tarkkaan muista.
Menisköhön tuo jo nyt hiukka hätävarjelun liioittelun puolelle....?

Pääkallot on trendikkäitä nyt, kuten oli sammaleenvihreä ja oranssi 70-luvulla ja kukkamekot 90-luvulla. Meidän jälkikasvumme tulee luultavasti pitämään kalloja hiukka noloina parinkymmenen vuoden kuluttua. Äitini ainakin inhoaa 70-luvin värejä ja minusta taas kukkamekot on karseita... :D
En tiiä :D

Mut jos päättävä setä: rehtori on sitä mieltä, niin... :xmas:
 
jarna
Meidän 8v tytöllä on pääkallo pikkuhousuja, jotka on itte halunnu.

Vauvalla-poika-on aika paljonkin myös pääkallovaatteita, joissa joku hymyilevä pääkallo.Ihan piristävä kuva-aihe iänikuisten autojen ja dinojen sijaan.
 
meillä
6 v tyttö tykkää sen sanoja lainaten "rajummista" jutuista!
esim. meillä "niittivyö" on in!!! sekä pääkallo sukat sekä farkut joissa on pääkallo takatarkussa kullanvärisenä!!! Meillä tyttö tykkää tummista väreistä "inhoo" vaaleenpunasta! pikkusisko onkin sitten prinsessa joka ei pääkalloja halua!
tietenkin niitä ostan hyvän maun mukaisesti meidän esikolle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Njääh en nyt sano juuta enkä jaata MUT

paikkakunnalla on KIELTO ainakin yhdessä koulussa (ellei usemmassa) ettei saa pitää.

SYY; tulee mieleen natural born killersit tai harrikkamiehet tai natsit, mitä lie en tarkkaan muista.
Menisköhön tuo jo nyt hiukka hätävarjelun liioittelun puolelle....?

Pääkallot on trendikkäitä nyt, kuten oli sammaleenvihreä ja oranssi 70-luvulla ja kukkamekot 90-luvulla. Meidän jälkikasvumme tulee luultavasti pitämään kalloja hiukka noloina parinkymmenen vuoden kuluttua. Äitini ainakin inhoaa 70-luvin värejä ja minusta taas kukkamekot on karseita... :D
En tiiä :D

Mut jos päättävä setä: rehtori on sitä mieltä, niin... :xmas:
erikoinen setä B) voi kyllä vähäsen vaikeuttaa elämää, kun pitää tarkkaan katsoa, mitä lapsi laittaa kouluun päälleen. Mitäs jos käykin niin, että kaikki muut paidat on pyykissä paitsi se pääkallopaita? Ilmoitetaan kouluun, että meidän Petteri ei nyt tänään tule, kun sillä ei ole sopivia vaatteita... :LOL:
tai jos lapsi jonakin aamuna laittaa pääkallo t-paidan collegen alle ja sitten koulussa riisuu pitkähihaisen... joutuukohan siitä rehtorin puhutteluun....
 
tossuliini
meilläkin tyttö tykkää niistä pääkallovaatteista ja yleensäkin mustasta vaatetuksesta, ei vaan ole vielä tullut ostettua yhtään pääkallovaatetta mutta jos saa jostain rahaa niin ostakoon itse, en sano ettet saa kun oot tyttö, meidän neitillä on nyt mustakausi vaatteissa ja muutenkin
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jotkut pääkallovaatteet on joo söpöjä, mut ite niitä en tyttöni päälle laittais, mun mielestä pääkallo edustaa kaikkea vaarallista, myrkkyä, kuolemaa tms..
Kyllähän dinosauruksetkin on hirveitä petoja ja tappajia. Puhumattakaan muista eläimistä. Hevosen selästäkin on moni tiputtuaan kuollut. Eikö ne sitten edusta vaarallista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Ei kuulu vauvoille,mun mielestä,liian hurjia kun toinen ei edes ymmärrä....
Mikäs siinä nyt on niin hurjaa? Ja eihän sen luulisi vauvaa haittaavan, jos tämä ei edes itse ymmärrä? olisiko sitten parempi, jos ymmärtäisi?
 
Mie olin sitä mieltä että IKINÄ meille ei tule yhdenyhtä pääkallo aiheista vaatetta tuolle ipanalle.

Mutta kuinkas kävikään, törmäsin paitaan missä oli pääkalloja tyyliin painajainen ennen joulua ja ihastuin samointein ja kyllähän tuo pikku-ukko kesällä sitä paitaa piti (toisinsanoen siihen hänet puettiin).
 
mie
Juu et ole ainoa,musta ne on järkkyjä-ihan pienillä pojillakin.Ja nykyään näkee pieniä tyttövauvojakin joilla pääkallo kuteita,en tajua,jos vanhemmat niistä tykkää,miksi eivät itse pukeudu niihin.Hirveää muotia.
 

Yhteistyössä