oonko ainut joka ei ymmärrä et tytöille ostetaan..

Tyttöjä ja poikia kotona
Mä taas en ymmärrä, miksi nimenomaan juuri tytöllä ei saisi olla pääkallokuviota, jos se ap:n mielestä on ok pojalle? Ja ilmeisesti on, kun ei erikseen maininnut poikia.
En tykkää siitä, että tytöt ja pojat erotellaan jo pienestä pitäen. Pojilla saa olla pääkalloa, Spidermania, autoja jne. Tytöille keijuja, prinsessoja ja kukkasia. Entä jos se tyttö on enemmän rämäpää tyyppiä ja haluaakin ehdottomasti pääkallopaidan? Pitäisikö sanoa, että ei käy, sillä olet tyttö, ja tytöt ei saa tuosta tykätä? :eek:
 
PahaSilmä
Mä kyllä ymmärrän. Mutta sitä mä en ymmärrä, että poikien ja tyttöjen asiat on niin eroteltuja, että pojille pääkalloja ja tytöille poneja. Ne ponit on kuvottavia ja mä en ymmärrä niitä.
 
Meidän tytöllä on muutama pääkallopaita, tyttöjen osastolta ostettu. Hän on ne halunnut, eikä mulla ole mitään sellaista elämänkatsomusta jonka vuoksi lapseni eivät voisi pääkallokuosia vaatteissaan käyttää, joten miksipä ei.
Mulla nousee heti niskakarvat pystyyn kun joku sanoo, että tuo ja tuo ei sovi TYTÖLLE. Hyrrrrr.
 
makuasia, mä ostan sellasia ekaluokkalaiselle että tykkää vaatteistaan eikä kukaan kiusaa niiden takia, pääkalloja ei oo ollu vaillakaan, mutta epäilen et hinnat on sellasia etten muutenkaan niitä ostaisi :) tällähetkellä haussa karvareunaiset saappaat joissa tupsut nauhojen päässä :D
 
Makuasiahan se on,mutten osta meillä tytölle.
H&M:llä olis ollu tytöllekin pääkallo aiheinen pusero,jopa rusetti oli laitettu siihen pääkallolle hmm....Tilasinpa toisella kuvalla olevan sitten. Enkä mustaa vielä alle koulu ikäselle ostais muutenkaa. :/
 

Yhteistyössä